Air Sea Lines

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η ρύθμιση της αερολιμενικής διάταξης ν5 δείχνει το μέλλον σε οτι αφορά το κορεσμό του ΔΑΑ!Υποδείξτε αν και που μπορεί να συζητηθεί!(Χτίσιμο νέου κτιρίου,ενδεχόμενα επαναλειτουργίας Ελληνικου κ.α.).
 
Η απόφαση για το Λαύριο δεν έρχεται σε αντίθεση με τα ισχύοντα για το Ελ Βελ, 100χλμ, εμπορική εκμετάλευση??? :rolleyes:
 
MerNion":3i69ump7 said:
Για τις ημέρες του τελικού :)

Μήπως να γινόταν μια διάσπαση από εδώ και κάτω για να συζητήσουμε τις αναμενόμενες αφίξεις κλπ του τελικού του champions league ξεχωριστά;

Λέει οτι αεροσκάφη που πάρουν άδεια να μείνουν στο αεροδρόμιο πάνω από 2 ώρες ενδέχεται να μετακινηθούν σε θέσεις που δεν αναφέρονται στο AIP (καλά το έλεγε κάποιος οτι θα γεμίσει ο B με το ένα πίσω από το άλλο :p )

Εχει γινει ηδη τοπικ:
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=3786
;)
(οχι που θα το αφηναμε ετσι :) )
 
NIKITAS":3uap1hm9 said:
Η απόφαση για το Λαύριο δεν έρχεται σε αντίθεση με τα ισχύοντα για το Ελ Βελ, 100χλμ, εμπορική εκμετάλευση??? :rolleyes:

Οχι γιατί από το Λαύριο δεν μπορείς να έχεις διεθνείς πτήσεις αλλά και η συμφωνία αναφέρεται σε αεροδρόμια και όχι υδατοδρόμια και υδροπλάνα
 
Νομίζω πως λέει οτι δε μπορεί να διεξάγονται "απ'ευθείας πτήσεις πρός το εξωτερικό"................
 
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το άρθρο είναι whistle press (σφυριχτό). H ASL κάνει τοποθέτηση στην αγορά, με επίγνωση των πράξεων της, της αγοράς και της πολιτικής κατάστασης. Τα έχουνε, τα δίνουνε, τα παίρνουνε. Εγώ θα σας θυμίσω τη διαφήμιση της VW Polo που έκαψε καρδιές και έλεγε «POLO ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΤΑ MERCEDES» Όχι μόνο πούλησαν περισσότερο, διείσδυσαν και περισσότερο. Η ASL κυνηγά το επιβατικό κοινό των Επιβατηγών στόλων, με την οικονομική ευρωστία να ταξιδέψει με αεροσκάφος. Μπακαλίστικα δηλαδή από τα 1500 άτομα ανά καράβι ανά δρομολόγιο ζητά ένα max 15% δηλ. 225 άτομα, επί τα δρομολόγια που γίνονται σε ημερήσια βάση ανά προορισμό, βάλε 3 προορισμούς, ισούται με 675 άτομα. Η ASL ψάχνει για 18 με 20 άτομα και bellyhold περίπου 200 kg ανά δρομολόγιο. Ευελπιστεί να κερδίσει το 2.7 περίπου της αγοράς που κυνηγά. Αυτό χωρίς να αναφερθούμε και σε άλλες αγοραστικές ομάδες με τάση και ενδιαφέρον να ταξιδέψουν με υδροπλάνο. Αν βγάλει 60% του capacity την χαλάει; Οχι βεβαια. Πόσο μαλλον αν και αυτό το 60% μπορεί και να είναι και... ..... ... Επιδοτούμενο... λεμε δηλαδή... Χαχαχαχαχα! Καλή κίνηση μπράβο παιδια, πως το λένε αυτό το... με δανεικό κ... και εγώ γίνωμαι...! No wonder why they invest. Αυτό που θα έχει ενδιαφέρον να δούμε όλοι εμείς που κοιτάμε από την κλειδαρότρυπα, θα είναι, να δούμε τι θα γίνει όταν θα μπει στο στρωμένο κρεβάτι κι άλλος με κρύα ποδαράκια. ΤΣΙΠΣ, ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ, ΚΟΚΑΚΟΛΕΣ, ΓΡΑΝΙΤΕΕΕΕΕΣ!!!
 
Καθόλου άσχημα άμα δεί κανείς τα αίσχη και την νοοτροπία και πολιτική των αφεντικών της ακτοπλοϊας (και δεν είναι αποκλειστικά οι υπουργοί και οι εφοπλιστές αυτοί)...
 
Τι γράφει η σημερινή “Κοινή Γνώμη” Κυκλαδίτικη εφημερίδα που διανέμεται τοπικά και στη Σύρο όπου παρελήφθη από την ξαδέρφη μου (κυριολεκτώ). Τέλος πάντων η εφημερίδα ανήκει στην οικογένεια Ξανθάκη (κατασκευαστικά και τέτοια) και υπάρχει μια ιστοσελίδα στη διεύθυνση http://www.xanthakis.gr .

Ανακοίνωση:
The only multinational Sea-Plane operator in Greece is seeking Base Coordinator for Mykonos, Paros, Sandorini. To apply please admit your CV Quoting the Code CRS_027 to hres@gtcons.gr or send it to the fax 210-7292260.

Αν είχα σύνδεσμο θα έβαζα τον έβαζα απευθείας. Για επιβεβαίωση μάλλον θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να καλέσουν ή την εφημερίδα “Κοινή Γνώμη” ή την μοναδική (προς το παρόν) multinational Sea-Plane εταιρεία στην Ελλάδα, αν περί αυτής πρόκειται. Για εμένα δεν είναι ξεκάθαρο αν η εταιρεία ζητά έναν ή περισσότερους Base Coordinator/s. Και φυσικά για εμένα πάλι δεν είναι ξεκάθαρο αν καλά έκανα και “έριξα” το άρθρο εδώ ή αν θα έπρεπε να ανοίξω άλλο topic. Όποια βοήθεια/σχόλια καλοδεχούμενα.
 
ksaderfos":2pspjh2r said:
Code CRS_027 to hres@gtcons.gr or send it to the fax 210-7292260.

Το παράξενο είναι ότι εάν πάει κανεις στο http://www.gtcons.gr (μιας και το gtcons.gr δίδεται στο κείμενο) η ιστοσελίδα αυτή δεν υπάρχει! Οποτε πως θα στείλεις κάτι σε μια σελίδα που δεν είναι online? Τέλος πάντων
 
Top