Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το άρθρο είναι whistle press (σφυριχτό). H ASL κάνει τοποθέτηση στην αγορά, με επίγνωση των πράξεων της, της αγοράς και της πολιτικής κατάστασης. Τα έχουνε, τα δίνουνε, τα παίρνουνε. Εγώ θα σας θυμίσω τη διαφήμιση της VW Polo που έκαψε καρδιές και έλεγε «POLO ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΤΑ MERCEDES» Όχι μόνο πούλησαν περισσότερο, διείσδυσαν και περισσότερο. Η ASL κυνηγά το επιβατικό κοινό των Επιβατηγών στόλων, με την οικονομική ευρωστία να ταξιδέψει με αεροσκάφος. Μπακαλίστικα δηλαδή από τα 1500 άτομα ανά καράβι ανά δρομολόγιο ζητά ένα max 15% δηλ. 225 άτομα, επί τα δρομολόγια που γίνονται σε ημερήσια βάση ανά προορισμό, βάλε 3 προορισμούς, ισούται με 675 άτομα. Η ASL ψάχνει για 18 με 20 άτομα και bellyhold περίπου 200 kg ανά δρομολόγιο. Ευελπιστεί να κερδίσει το 2.7 περίπου της αγοράς που κυνηγά. Αυτό χωρίς να αναφερθούμε και σε άλλες αγοραστικές ομάδες με τάση και ενδιαφέρον να ταξιδέψουν με υδροπλάνο. Αν βγάλει 60% του capacity την χαλάει; Οχι βεβαια. Πόσο μαλλον αν και αυτό το 60% μπορεί και να είναι και... ..... ... Επιδοτούμενο... λεμε δηλαδή... Χαχαχαχαχα! Καλή κίνηση μπράβο παιδια, πως το λένε αυτό το... με δανεικό κ... και εγώ γίνωμαι...! No wonder why they invest. Αυτό που θα έχει ενδιαφέρον να δούμε όλοι εμείς που κοιτάμε από την κλειδαρότρυπα, θα είναι, να δούμε τι θα γίνει όταν θα μπει στο στρωμένο κρεβάτι κι άλλος με κρύα ποδαράκια. ΤΣΙΠΣ, ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ, ΚΟΚΑΚΟΛΕΣ, ΓΡΑΝΙΤΕΕΕΕΕΣ!!!