Συνθηκες εργασιας στην Aegean Airlines σαν πιλοτος.

gonso":5glghwcw said:
Θα συμφωνήσω με τα περισσότερα που είπε η connie και ειδικά αυτό περί ".....να μη θεωρει αξιολογο τον εργοδοτη του αλλα να εξακολουθει να εργαζεται σε αυτον".

Στην Ελλάδα τουλάχιστον (σε όλους τους εργασιακούς κλαδους και ειδικά στον αεροπορικό που είναι και πουλμούρ) υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΕΧΕΙΑ σε απαράδεκτες καταστάσεις.

Τελευταία φορά που ήμουνα κάτω, πετυχαίνω στο λεωφορείο συζήτηση δύο κυριών, όπου η μία εξέφραζε την απεριόριστη ευχαρίστηση της που ο γιός της βρήκε την τάδε δουλειά που είναι πολύ καλή "άν και δεν του βάζουν ένσημα και τέτοια, αλλά ...αυτά θα κοιτάμε τώρα !!!"

Μου έφυγε η χειρολαβή από το χέρι. Ήξερα ότι η κατάσταση ήταν έτσι στην Ελλάδα, αλλά όχι ότι υπήρχε και μεγάλη ευχαρίστηση κι'απο πάνω.

Είναι ο λεγόμενος εργασιακός μεσαίωνας της Ελλάδας. Σου λέει ο εργοδότης, κοίτα θα δουλεύεις αλλά ένσημα δεν σου κολλάω. Αν δεν δέχεσε έχω και άλλους που ενδιαφέροντε για την θέση.. το πιο λαμπρό παράδειγμα που εξηγεί την κατάσταση που αναφέρεις.
 
Akis":266t0kxs said:
Φίλε FL420 σέβομαι κάθε γνώμη, αλλά πιστευω ότι δεν είναι σωστό να γράφονται μερικά πράγματα με τέτοιο ύφος σε ένα δημόσιο χώρου όπου έχουν πρόσβαση όλοι! Δεν νομίζω να είναι και τόσο άσχημα τα πράγματα στην Aegean όσο μας τα παρουσιάζεις, γιατί αν όντως ήταν έτσι σίγουρα θα υπήρχαν μεγάλα προβλήματα στην σωστή λειτουργία της εταιρίας, κάτι που δεν βλέπω να υπάρχει.

Exω μια απορια....Αφου ειναι τοσο "καλα" εκει τα πραγματα, γιατι "την κανουν" τοσοι στο εξωτερικο?
Παντως, αν εξαιρεσουμε τις συνθηκες εργασιας των χειριστων, και τους μισθους πεινας (οι οποιοι by the way) ειναι κατα 90% του επιπεδου της ΟΑ, υπαρχει "τρομοκρατια" απο την διοικηση με την "απειλη" του Richthoven (Γερμανου εξεταστη simulator).
Τελος, ειμαι περιεργος να δω, ποσοι θα "την κανουν" αφου βαλουν 1000 ωρες στα 320! (καλοριζικα παιδια, ειναι τελεια.....το 737 μοιαζει με αντικα).
 
@CONFIG2

Ακόμη αναρωτιέμαι γιατί έκανες παράθεση αυτών που έγραψα εγώ. Έγραψα εγώ ποτέ ότι η κατάσταση στην Α3 είναι «καλή»; Όχι! Απλά είπα να προσέχουμε τι και προ πάντων πως γράφουμε! Αφού κάνεις παράθεση κάποιων πραγμάτων, καλύτερα να καταλαβαίνει και τι λένε.

Εγώ σίγουρα δεν είμαι το κατάλληλο άτομο να κρίνω τις συνθήκες εργασίας στην εταιρία, παρόλα αυτά θέλω να πω, ότι ο όρος καλό ή κακό έχει αντικειμενική αξία στον καθένα! Κάτι που στα μάτια μου είναι καλό μπορεί στα δικά σου να είναι κακό και αντίθετα.
 
Richthofen eksetastis stin germania den yparxei,oi plirofories sou prepei na einai apo anthropo poly mesa stin aegean lol
 
CONFIG2":22pk11m5 said:
Exω μια απορια....Αφου ειναι τοσο "καλα" εκει τα πραγματα, γιατι "την κανουν" τοσοι στο εξωτερικο?
.................................................υπαρχει "τρομοκρατια" απο την διοικηση με την "απειλη" του Richthoven (Γερμανου εξεταστη simulator).

Και εγώ έχω μία απορία. Αφού είναι τόσο καλύτερα στην ΟΑ, γιατί την "κάνουν" τόσοι στο εξωτερικό? Η ΟΑ είναι σε καλό δρόμο για να γίνει φυτώριο πιλότων της Έμιρατς. (Δεν μιλάω για αυτούς που συνταξιοδοτήθηκαν, άλλα γιά active πιλότους)

Την εποχή της Speedwing και του Λίντς στην ΟΑ, δεν υπήρχε η "βρώμα" περί "απειλής" του Dalgleish ? (Βρεταννού εξεταστη simulator, μακρινού ξάδελφου του Richthoven από την εποχή του Κάιζερ)

Μετά τιμής, Gonso
(πολέμιος των πρακτικών της Aegean, για να μην παρεξηγηθώ)
 
signomi pedia ime kenurgia edo. exo mia aporia. lete oli gia tin a3 ke gia to prosopiko tis. skeftike kanis oti oso megalonume se ilikia ke idios i kivernites kapia adanaklastika xanode? ego pali ota taksidevo me neo kiverniti niotho pio asfales. alios in na ksero oti afto to neo pedi exi kani tis spudes tu ine se neari ilikia ara ke ta adanaklastika tu liturgun kalitera ke alios ine na ksero oti taksidevo me enan kirio 50 eton ke pano. den leo sigura o 50aris exi perissoteri ebiria alla o neos gnomi mu adidrai pio grigora.
 
nefelimdes":1p6xekzz said:
signomi pedia ime kenurgia edo. exo mia aporia. lete oli gia tin a3 ke gia to prosopiko tis. skeftike kanis oti oso megalonume se ilikia ke idios i kivernites kapia adanaklastika xanode? ego pali ota taksidevo me neo kiverniti niotho pio asfales. alios in na ksero oti afto to neo pedi exi kani tis spudes tu ine se neari ilikia ara ke ta adanaklastika tu liturgun kalitera ke alios ine na ksero oti taksidevo me enan kirio 50 eton ke pano. den leo sigura o 50aris exi perissoteri ebiria alla o neos gnomi mu adidrai pio grigora.


Δεν είμαι βέβαιος ότι το συγκεκριμένο θέμα χρήζει απάντησης σε αυτό το topic, όμως θα δώσω απαντήση και αν οι moderators κρίνουν ας μεταφέρουν σε άλλο thread το θέμα.

Η απάντηση σίγουρα δεν είναι απλή. Είμαι βέβαιος οτι κυβερνήτες που συμμετέχουν σε αυτό το forum και είναι στην κοντά στην ηλικία των 50 θα διαφωνήσουν κάθετα και λογικό.

Λογικό διότι τα αεροσκάφη της Πολιτικής Αεροπορίας δεν είναι ούτε μαχητικά, ούτε αυτοκίνητα της formula 1. Είναι πολύπλοκα εργαλεία που η χρήση τους βασίζεται σε μια σειρά κανόνων, τα λεγόμενα checklist. Όταν παρουσιάζεται ένα πρόβλημα σε ένα α/φος, ή αλλιώς emergency, αυτό αντιμετωπίζεται με βάση αυτά τα checklist και όχι με βάση την ταχύτητα των αντανακλαστικών των χειριστών, δηλαδή πόσα κουμπιά μπορεί να πατήσει ταυτόχρονα και πόσο γρήγορα.

Άρα, μεγαλύτερη ηλικία σημαίνει και μεγαλύτερος πτητικός χρόνος και καλύτερη γνώση των διαδικασιών και των συστημάτων μέσω της εκτεταμένης διακυβέρνησης του αεροσκάφους.

Ελπίζω να απάντησα στα πολύ, πολύ βασικά με έναν καθημερινό τρόπο και εν αναμονή των απαντήσεων και των χειριστών πρός ιδίαν υπεράσπισιν :D


Αυτά. Με εκτίμηση.
 
Τα αεροπλανα σημερα, πετανε με πολλους αυτοματισμους, πραγμα που χριαζεται πειρα, η οποια αποκταται "συν τω χρονω". Ο σημερινος κυβερνητης, δεν ειναι "ματσακονας", αλλα ενας manager. Πιο πολυ χρειαζονται τα "αντανακλαστικα" οταν κανεις ποδηλατο, η οδηγας, παρα στο σημερινο αεροπλανο. Εννοειται οτι εχεις τα "μεσα αντανακλαστικα" που εχουν ολοι οι "φυσιολογικοι" ανθρωποι.
Εδω οι φιλοι μας οι ευρωπαιοι, εχουν υιοθετησει τα 65!
Δυστυχως, οι στατιστικες, εχουν δειξει, οτι τα μερισσοτερα συμβαντα, ατυχηματα κλπ, γινονται απο χειριστες μικρης εως μεσαιας πειρας (κατω των 3000 ωρων). Μετα αποκταται η "πειρα", και τα ατυχηματα λιγοστευουν .
Ελπιζω να εγινα κατανοητος, διοτι αυτη η συζητηση, μπορει να ειναι μακροχρονια...
 
να σας πώ κι εγώ τη γνώμη μου??

καταρχήν καλησπέρα κι ένα μεγάλο μπράβο για την ανταλλαγή απόψεων εδώ μέσα. Δεν συνηθίζω να μπαίνω στο διαδίκτυο αλλά εδώ πραγματικά παρακολουθώ πολύ ενδιαφέρουσες "συζητήσεις" και σας βρίσκω όλους αξιόλογους.
Μπήκα αρχικά εδώ λόγω του οτι μου παρουσιάστηκε εντελώς τυχαία η δυνατότητα να γίνω αεροσυνοδός
(αν με πάρουν τελικά).
'Εφτασα να το σκέφτομαι γιατί ήμουν απογοητευμένη απο τις δουλειές που έκανα και γιατί έκανα το λάθος να σπουδάσω κάτι που ήταν πέραν απο τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητές μου,απλά και μόνο γιατί όλοι με συμβούλευαν οτι "έχει μέλλον".
Πριν βιαστείτε να με πείτε ηλίθια, στην ηληκία των 17 δεν μπορούσα να ξέρω τι θα ήθελα να κάνω σε όλη μου τη ζωή.
Παράλληλα με τις σπουδές μου έχω κάνει πάρα πολλές δουλειές. Και ναι,οι πιο πολλές δεν μου άρεσαν.Και ναι,οι συνθήκες συνήθως ήταν άσχημες.
Για να καταλήξω, είναι πολύ σημαντικό το επάγγελμά σου να το αγαπάς και να μην βρέθηκες στην ποιαδήποτε θέση κι εταιρία λόγω του οτι δεν είχες να κάνεις κάτι άλλο ή γιατί πιστεύεις οτι έτσι θα βγάλεις χρήματα.
Θέλω να πιστεύω οτι πιλότοι γίνονται όσοι αγαπούν τα ταξίδια και εννοείται τα αεροπλάνα. Πουθενά στην Ελλάδα δεν πληρώνεται τελικά κανείς καλά,εκτός κι αν έχει δική του επιχείρηση ή ασχολείται με τον τουρισμό,που κι εκεί παίρνει κανείς άλλα ρίσκα.
Συμφωνώ οτι αν πληρώνεσαι καλά έχεις κι ένα κίνητρο να προσπαθείς αλλά και πάλι αν δεν αγαπάς αυτό που κάνεις πάλι θα γκρινιάζεις (σας μιλάω απο πείρα)
Το να είσαι πιλότος είναι ένα πολύ ωραίο και αξιοσέβαστο επάγγελμα, όχι τόσο του prestige ή της στολής βέβαια (!) αλλά λόγω της υπευθυνότητας και σοβαρότητας που αυτό απαιτεί (όπως και των δυσκολιών που ένας φίλος προανέφερε)
'Οσο για την Α3, σαν επιβάτης είμαι πολύ ευχαριστημένη και βλέπω οτι γίνονται σημαντικές προσπάθειες απο την εταιρία αυτή. Είναι και μία σχετικά καινούρια εταιρία, δεν μπορεί κανείς λοιπόν να απαιτήσει έναν παχυλό μισθό.. 'Αλλωστε,λόγω κάποιου γνωστού μου που δούλευε 26 χρόνια στην Alitalia, οι αστρονομικοί μισθοί σε αυτό το επάγγελμα ήταν μια φορά κι έναν καιρό... Τώρα δεν υπάρχουν πια,ούτε στο εξωτερικό.
Αυτά απο μένα και σόρυ για το μεγάλο κείμενο (αν μπήκε κανείς στον κόπο να το διαβάσει!! :D )
 
Επαναφέρω αυτο το θέμα αν και πολυ παλιό ευχομαι να επικαιροποιηθεί.Υπάρχει κάποιο μέλος του forum που μπορεί να μας ενημερώσει για τις συνθήκες εργασίας στην aegean και οlympic air (μιας και τωρα είναι όμιλος )οσο αναφορά το ιπτάμενο προσωπικό?πως είναι το roster και πόσα τελικά παίρνουν οι συγκυβερνήτες τουλάχιστον?

Μιλώντας με έναν FO της aegean στα Α320 μου είπε οτι τα χρήματα είναι απο 1800-2500 ευρώ και το roster τουλαχιστον στην Αθήνα μπορεί να είναι 4-2 το χειμώνα και 6-2 το καλοκαίρι ενώ δεν αποκλείεται να σε στείλουν σε διαφορετική βάση για κανα μήνα τη καλοκαιρινή περίοδο.
 
Top