Μακάρι πραγματικά να γίνει τελικά ο περιβόητος συμψηφισμός! Και να αλλάξουν μυαλά οι εκάστοτε κυβερνώντες! Η Ολυμπιακή ,κατά τη γνώμη μου, είναι αναντικατάστατη. Κανείς ιδιώτης σε καμία χώρα δε μπορεί να «σηκώσει» το βάρος ενός εθνικού αερομεταφορέα. Σίγουρα η σημερινή κατάσταση στην εταιρία είναι σκέτη δυσφήμιση για την ιστορία της.
Οι ιδιώτες δυστυχώς στη χώρα μας δεν είναι πανάκεια. Είμαστε μικρή αγορά και το κοινωνικό έργο που προσφέρει η εταιρία, κανείς μα κανείς δε μπορεί να το προσφέρει.
Όσον αφορά τους εργαζόμενους, εν μέρει, τους καταλαβαίνω. Το να εργάζεσαι ,όσο ανίκανος και να είσαι, σε ένα θολό τοπίο είναι ότι χειρότερο. Κανείς δε μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα των ικανοτήτων του αν υποψιάζεται ότι δεν υπάρχει αύριο.
Με το να βγαίνουν Πρωθυπουργοί και Υπουργοί να λένε ότι «η Ολυμπιακή σε 3 μήνες θα έχει κλείσει» κλπ κλπ.
Εγώ προσωπικά ,μη έχοντας καμία σχέση-επαγγελματική με την εταιρία, πιστεύω ότι η Κρατική(με το 51%των μετοχών) Ολυμπιακή έχει τη δυνατότητα.
1)Να είναι αξιόπιστη και ασφαλής
2)Να ελέγχει τις τιμές
3)Να πετάει σε μη κερδοφόρους-τουριστικούς προορισμούς ενώνοντας την επαρχία με το κέντρο(μεταφορά τύπου, προϊόντων, κλπ)
4)Να έχει το hub-βάση της στην Ελλάδα (πχ Να μην πρέπει να πάω JFK μέσω DUS)
5)Να απασχολεί Έλληνες εργαζόμενους
Και πολλά άλλα. Μπορώ να γράφω μέχρι αύριο το πρωί….
Το πρώτο πρόβλημά της δε, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι οι υπεράριθμοι εργαζόμενοι…Είναι τα πολιτικά συμφέροντα. Για παράδειγμα δε μπορεί ο εκάστοτε διοικητής πχ του ΟΤΕ να πηγαίνει το ταξιδάκι του και να τον περιμένει το αεροσκάφος της εταιρίας παρκαρισμένο 3 μέρες στη Γερμανία! (Ποιος πληρώνει?)
Αυτά για την ώρα, σόρρι για όσους κούρασα με το μακροσκελές μου πόστ.