Συμψιφησμός των χρεών της ΟΑ απο την ΕΕ

Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά μάλλον δεν κατάλαβα καλά...

ΠΟΙΟΣ ??? μίλησε για διαγραφή χρεών...

Εάν σου χρωστάω και μου χρωστάς τότε με αντιλογισμό των χρεών μας υπάρχει εξόφληση και όχι διαγραφή χαρισματική...

το πρόβλημα είναι ότι το κράτος έβλεπε πάντα την Ολυμπιακή ώς επέκτασή του και καταχρέωνε εμάς με παροχές κτλπ.
Ελπίζω να βρεθεί λύση :cool:
 
Το βασικό πρόβλημα, ακόμα και μετά την 'παρθενογένεση' των Ολυμπιακών 'Αερογραμμών' είναι η συνεχιζόμενη συσσώρευση χρεών. Κι αυτό καμία δικαστική απόφαση δεν μπορεί να το ανατρέψει.
 
Παλι τα ιδια...

Τα χρεη του Κρατους προς την ΟΑ ειναι γνωστα.
Τα τσουβαλια με τα επικειμενα λογω εκλογων ρουσφετια για προσληψεις,προμηθειες κλπ γνωστα.
Το παιχνιδι θα παιχτει αλλου,δηλ θα μιλησει ο Μπαρο:
-Λιαπη,αγορι μου,βγες και κανε μια δηλωση οτι θα παραγγειλετε 20 Αιρμπασακια ,οτι θα αναπτυχθει το κολλεγιο που εχετε στημενο 50 χρονια και προκοπη δεν βλεπει απο τις βαλκανικες λαμογιες σας εδω κατω,και φερε το μπλανκο να τα σβησουμε ολα,αντε να μη το καθυστερουμε κι αφηστε το φοξ-ανγκλε και τα φιλακια Ντορας-Κοντολυσσας (πλασιε της Boeing)μη σας παρει κανας διαολος...
 
Μακάρι πραγματικά να γίνει τελικά ο περιβόητος συμψηφισμός! Και να αλλάξουν μυαλά οι εκάστοτε κυβερνώντες! Η Ολυμπιακή ,κατά τη γνώμη μου, είναι αναντικατάστατη. Κανείς ιδιώτης σε καμία χώρα δε μπορεί να «σηκώσει» το βάρος ενός εθνικού αερομεταφορέα. Σίγουρα η σημερινή κατάσταση στην εταιρία είναι σκέτη δυσφήμιση για την ιστορία της.
Οι ιδιώτες δυστυχώς στη χώρα μας δεν είναι πανάκεια. Είμαστε μικρή αγορά και το κοινωνικό έργο που προσφέρει η εταιρία, κανείς μα κανείς δε μπορεί να το προσφέρει.
Όσον αφορά τους εργαζόμενους, εν μέρει, τους καταλαβαίνω. Το να εργάζεσαι ,όσο ανίκανος και να είσαι, σε ένα θολό τοπίο είναι ότι χειρότερο. Κανείς δε μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα των ικανοτήτων του αν υποψιάζεται ότι δεν υπάρχει αύριο.
Με το να βγαίνουν Πρωθυπουργοί και Υπουργοί να λένε ότι «η Ολυμπιακή σε 3 μήνες θα έχει κλείσει» κλπ κλπ.
Εγώ προσωπικά ,μη έχοντας καμία σχέση-επαγγελματική με την εταιρία, πιστεύω ότι η Κρατική(με το 51%των μετοχών) Ολυμπιακή έχει τη δυνατότητα.
1)Να είναι αξιόπιστη και ασφαλής
2)Να ελέγχει τις τιμές
3)Να πετάει σε μη κερδοφόρους-τουριστικούς προορισμούς ενώνοντας την επαρχία με το κέντρο(μεταφορά τύπου, προϊόντων, κλπ)
4)Να έχει το hub-βάση της στην Ελλάδα (πχ Να μην πρέπει να πάω JFK μέσω DUS)
5)Να απασχολεί Έλληνες εργαζόμενους
Και πολλά άλλα. Μπορώ να γράφω μέχρι αύριο το πρωί….

Το πρώτο πρόβλημά της δε, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι οι υπεράριθμοι εργαζόμενοι…Είναι τα πολιτικά συμφέροντα. Για παράδειγμα δε μπορεί ο εκάστοτε διοικητής πχ του ΟΤΕ να πηγαίνει το ταξιδάκι του και να τον περιμένει το αεροσκάφος της εταιρίας παρκαρισμένο 3 μέρες στη Γερμανία! (Ποιος πληρώνει?)
Αυτά για την ώρα, σόρρι για όσους κούρασα με το μακροσκελές μου πόστ.
 
Αυτη τη στιγμη οι ΟΑ εχουν συσσωρευμενα χρεη που φτανουν τα 365 εκ. ευρω.Υπαρχει ενα νεο σχεδιο του υπουργειου σε περιπτωση που η Ε.Ε. δωσει το πρασινο φως για συμψηφισμό των χρεών Δημοσίου - ΟΑ και αυτο προβλεπει διαδικασία όπου το 50% των πιστωτών θα συμφωνήσουν και με αίτημά τους στο Εφετείο θα ζητήσουν τη διαγραφή του 90% των χρεών της εταιρείας.Ετσι τα χρεη θα πεσουν στα 36 εκ. και θα μπορεσει να προχωρησει σε ιδιωτικοποίηση.

Παντως ο κ.Μπαρο βρισκεται ηδη στην Αθηνα και θα εχει καποιες συναντησεις
σημερα με αλλα στελεχη της κυβερνησης για αλλα θεματα.
 
Το μονο νεοτερο απο την ολη ιστορια της συναντησης ειναι οτι θα εχουμε νεοτερα σε 2 μηνες!

Χαρακτηριστικα αναφερεται:
Κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών σημειώνουν ότι σε δύο μήνες θα έχουμε νεότερα στο θέμα της Ολυμπιακής, καθώς οι νομικές υπηρεσίες της Ε.Ε. θα έχουν επεξεργαστεί τις αποφάσεις της Διαιτησίας και θα "ξέρουν" εάν επιτραπεί η όχι ο συμψηφισμός των παράνομων κρατικών ενισχύσεων της Ο.Α. με τις οφειλές του δημοσίου προς αυτή.

Ενω η σημαντικοτερη δηλωση που εκανε ηταν η εξης:
"Σκέφτομα ότι η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να έχει την πολιτική βούληση να σταματήσει την πολιτική που καλεί τον έλληνα φορολογούμενο να πληρώνει φόρους για τις κρατικές ενισχύσεις της Ολυμπιακής, χωρίς η εταιρεία να έχει βελτιώσει τις υπηρεσίες της. Αυτό είναι αντίθετο στον ανταγωνισμό και το κοινοτικό δίκαιο"

απο το capital.gr:
http://www.capital.gr/news.asp?Details=269461
 
Σαν πολύ light δεν μας τα λέει ο κ. Μπαρό; Μέχρι τώρα έλεγε "να κλείσει εδώ και τώρα η Ολυμπιακή" και τώρα μας δηλώνει την αντίθεσή του στις κρατικές ενισχύσεις, επειδή δεν πιάνουν τόπο στο σέρβις; Μπας και επίκειται καμία παραγγελία Airbus;
 
Τυχερη αυτη η Ολυμπιακη.Θυμοσαστε τι ελεγε ο Πρωθυπουργος τον Αυγουστο του 2005 και μετα τα μαζεψε;Ετσι και ο Επιτροπος.Προφανως θα ελαβε και υποψη του τι θα επακολουθησει μετα το κλεισημο των ΟΑ,και μαλλον ειπε να τα μαζεψει και αυτος σαν τον Καραμανλη.
 
1.Min parasireste apo ton tropo pou ta lene ta media (ie oi ko**dimosiografoi)
2.O Mparo den einai Ellinas (eutuxws) kai auta pou leei exoun apoluti logiki (antietws i logiki tis OA & tis kubernisis oxi)
3.H sunomosiologia einai Elliniko sport, katanoito, alla na eimaste logikoi kai me metro otan xeirizomaste 8emata me xenous giati kataligoume na ginomaste toulaxiston perigelos
4.Opws exw xanaupostirixei pleon den eimai toso sigouros an to kleisimo tis OA 8a apodosei afou to psari vromaei apo to kefali, pisteuw katalabainomaste (ena hint:nootropia)
 
Όπως και νάχει νομίζω πως όλοι περιμέναμε κάτι παραπάνω από τον κο Μπάρο πέροαν των πολύ λίγων γενικόλογων που είπε. Το σίγουρο είναι πως ο καιρός περνάει, οι ΟΑ συνεχίζουν να συρρικνώνονται(βλέπε 717), η κομισιόν μόνο απειλές είναι, ο πρωθυπουργός-όπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε-όταν πήγε να αγγίξει το θέμα αναδιπλώθηκε άμεσα, η χασούρα παρόλαυτα συνεχίζεται απεριόριστη, η ιδιωτικοποίηση έχει κολλήσει, σε ένα χρόνο έχουμε εκλογές,
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ;;
 
Top