Bombardier

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Που τα ξεθαβω τετοια θεματα... ;o)

Μια πολυ ενδιαφερουσα μελετη της Βombardier για την αγορα μεχρι το 2025 για 3 κατηγοριες αεροσκαφων (.pdf file - 35 σελιδες)

Οι κατηγοριες ειναι:
20 - 59 seats
60 - 99 seats
100 - 149 seats
 
η μονη ελπιδα της bombardier ειναι να αναπτυχθουν γρηγορα οι πολυ regional αερομεταφορες..(οπως αυτες που κανει η flybe και η aerarann). τοτε θα παρει τα πανω της η αγορα ελικοφορων..που νομιζω πως εκει εχει το πρωτο λογο. σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση...εχει μεινει πολυ πισω..ειδικα μετα την οριστικη ματαιωση της C-series.

και που να κυκλοφορησουν στην αγορα και τα ρωσικα προιοντα της νεας ταξης πραγματων ;)
 
ΟΣΕ

Της Βombardier είναι και τα συστήματα που έχουν τοποθετηθεί στις ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις τις φυλαγμένες εννοείται. Δεν ξέρω για την υπόλοιπη Ελλάδα αλλα στον νομό Κοζάνης οι φυλαγμένες διαβάσεις έχουν ένα κουβούκλιο δίπλα που αναγράφει το όνομα της εταιρείας. Δεν ήξερα οτι θα μου χρειαζόταν αλλιώς θα το έβγαζα μια φωτό να το δείτε.
 
Εδώ και λιίγο καιρο εχω αρχίσει να μου αρέσουν πολύ τα αεροπλάνα της.
Πιστεύετε οτι τα CRJ next gen δεν θα είναι τοσο καλά? Απο την μερια μιας μικρής αεροπορικής εταιρίας εχω την εντύπωση οτι θα είναι ιδανικά. Φυσικα μιλάω για no frills εταιρεία, οπότε θεωρώ το οτι δεν είναι τοσο ευρύχωρα δεν εχει τόση σημασία. Τα καινούργια 700 και 900 πως σας φένοντε? Τι αλλες εναλακτικές θα προτείνατε και γιατί?

Τα καινούργια Q400 πάντως απο οτι γνωρίζω είναι καταπληκτικα και αθόρυβα σε σχεση με τους ανταγωνιστές. Αμα μιλάμε για τον Ελληνικο χώρο πιστεύετε οτι θα μπορούσε μια εταιρία να επιζήσει με 737 η Α318 Α319?

Edit: Υπάρχει το κουμπάκι "επεξεργασία" όταν θέλουμε να προσθέσουμε κάτι στο post μας.
 
ec41ks":3pcycfvx said:
Τα καινούργια Q400 πάντως απο οτι γνωρίζω είναι καταπληκτικα και αθόρυβα σε σχεση με τους ανταγωνιστές.

Κύριος ανταγωνιστής είναι η ATR. Η Embraer συγκεντρώνει τις βλέψεις της στα jet. Το 8Q-xxx Series είναι μεν "αθόρυβο" (και μιλάμε πάντα για το εσωτερικό) αλλα έχεις ιδέα πως το καταφέρνουνε? Είναι γεμάτο μικρόφωνα και ηχεία. Τα μικρόφωνα καταγράφουνε τον ήχο, το όλο περνάει από επεξεργασία και τέλος παράγεται ένας "αντιηχος" (για να το εκφράσω χωριάτικα) στην ίδια συχνότητα του ήχου των ελίκων, έτσι ώστε να τον "σβήνει". Όλα αυτά σημαίνουνε ένα βασικό πράγμα. Επιπλέον (ευπαθή) ηλεκτρονικά, επεξεργαστές, μικρόφωνα, ηχεία κλπ, κάτι που με αλλα λόγια ανεβάζει τα έξοδα συντήρησης και επισκευής, εάν κάτι έχει μια βλάβη. To ATR αντίθετα είναι στα ίδια σχεδόν χαμηλά επίπεδα θορύβου (μιλάω για τα νέας γενιάς ΑΤR!!!) με τα jet, κάτι που οφείλεται στη γεωμετρία και το σχεδιασμό των φυλων των ελίκων, αλλα και στην μόνωση του αεροσκάφους.

Και για να απαντήσω και στην ερώτηση σου (αν και ελαφρώς off πιστεύω εδώ): Όχι, δε νομίζω ότι μια ελληνική εταιρεία μπορεί να επιζήσει, εάν θέλει να είναι LoCo. Ο λόγος είναι ότι τα αεροσκάφη (που τουλάχιστον εσύ ανέφερες) είναι ακόμη "νέα" και δεν υπάρχουνε ακόμη σε μεγάλες ποσότητες την αγορά, άρα είναι πιο ακριβά! ;)
 
Συμφωνώ μαζί σου!
Βεβαια τα Q200 Q300 ειναι σε χαμηλές τιμες σε σύγκριση με τα υπόλοιπα. για το καινούργιο Q400 εχεις σιγουρα δίκιο. Με Q200 και Q300 πιστεύω οτι θα μπορούσε μια εταιρία να αναπτυχθεί σιγα σιγα και να περιμένει να πέσουν οι τιμές στα καινούργια (options).
 
Και γιατί πας σε CRJ next gen και δεν σκέφτεσαι και τα ήδη πιστοποιημένα Embraer 170/175/190/195 :?:
 
κατα την αποψη μου...στην ελλαδα (για εσωτερικες πτησεις) υπαρχει χωρος για μια συγχρονα σκεπτομενη εταιρια που θα εχει ενα συγχρονο prop στολο.....

οσο για τα crj.... δεν νομιζεις οτι τα ejets της embraer ειναι καλυτερα?!
 
Παραθέτω την είδηση καθώς αφορά και την νΟΑ.

Η Καναδική κυβέρνηση έδωσε δάνειο στην Bombardier ως βοήθεια για την εκτέλεση παραγγελίας 8 Q400 της SAS. Απο ότι κατάλαβα είχε ήδη μπει κάτι ως εγγυητής το καναδικό δημόσιο και όπως φαίνεται τελικά χρειάστηκε...

Ίσως πάλι και να μην σημαίνει κάτι, αφού μπορεί το Καναδικό δημόσιο να έχει καλύτερους όρους στα δάνεια απο ότι η Bombardier...

:arrow: http://www.reuters.com/article/AIRLIN/idUSN0524401720090805
 
Top