Φωτογράφηση εντός αεροσκάφους

Ακριβως ετσι ειναι! Παμπολλες φορες εχουν "φιλοξενηθει" επιβατες στα cocpit, και ας λενε διαφοροι οτι "απαγορευεται".
Τον επιβατη τον θες ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟ, πραγμα που μεταφραζεται ως "ο καλυτερος διαφημιστης σου"!
Και μια και "τρως ψωμι" απο την εταιρια σου, θες να εχεις ΠΟΛΛΟΥΣ ευχαριστημενους επιβατες!
 
emmanuil":2t0wvofj said:
Θα χαιρόμουν μάλιστα πολύ αν κάποιος μου έλεγε υπευθυνα ότι δεν απαγορεύεται η φωτογράφιση. Η γνώμη μου είναι ότι απαγορεύεται διότι δεκάδες φορές μου έκαναν παρατήρηση για αυτό το λόγο.
Εγώ σου λέω υπεύθυνα ότι επιτρέπεται η φωτογράφηση στους χώρους ευθύνης ή αρμοδιότητος της Υ.Π.Α. (με κάποιους περιορισμούς για αεροδρόμια που έχουν και στρατιωτική παρουσία) και το τεκμηριώνω με το ακόλουθο έγγραφο:

http://www.qsl.net/sv1xv/docs/ypa-photo.pdf

Από κει και πέρα, ο καθένας που σου κολλάει όταν βγάζεις φωτογραφίες απλώς εκτονώνει τα ψυχιατρικά του συμπλέγματα (ανασφάλεια, αρχομανία, μανία αυτοπροβολής κλπ).
 
Να συμπληρώσω επίσης στην παράθεση του sv1xv ότι υπεύθυνος φορέα για την ασφάλεια πολιτικών αεροδρομίων είναι η ΥΠΑ και κανείς άλλος (εξαίρεση LGAV).

Η ΥΠΑ ότι έχει να κάνει με θέματα φωτογράφισης τα έχει δημοσιευμένα και πολύ ξεκάθαρα στο ΑΙΡ.
 
Με λιγα λογια..τραβα οσες φωτο θελεις.. :D
 
Για να μην περνάμε λάθος μυνήματα

Το topic αφορούσε φωτογράφηση εντός του αεροσκάφους και ιδιαίτερα του πιλοτηρίου. Το εγγραφο της ΥΠΑ αφορά αεροδρόμια.

Στο πιλοτήριο σαφώς και είναι στη διακριτική ευχέρεια των χειριστών να επιτρέψουν ή οχι τη φωτογράφησή τους και κατ΄επέκταση των αεροσυνοδών να πράξουν το ίδιο αν τέτοια εντολή εχουν. (και να μην έχουν δεν μπορεί καποιος από τους επιβάτες να το διαπιστώσει.)

Ξαναδιαβάτε το post μου και θα καταλάβετε οτι ΜΟΝΟ με την ευγένεια και τον καλό τρόπο μπορείτε νε πετύχετε κάτι που έτσι και αλλιώς υπερβαίνει τα όρια των δικαιωμάτων μας σαν επιβάτες.
 
landlover":dkp8u3j0 said:
Το topic αφορούσε φωτογράφηση εντός του αεροσκάφους και ιδιαίτερα του πιλοτηρίου.
Αρχικά ναι, μετά όμως εξελίχθηκε διαφορετικά:

emmanuil":dkp8u3j0 said:
Απαγορεύεται ή δεν απαγορεύεται να βγάζεις φωτογραφίες το κοκπιτ και εξωτερικά το αεροπλάνο? Απαγορεύεται. Επομένως οποιος το κάνει (και εγώ το κάνω) όταν τον πιάνουν τσακωτό δεν γκρινιάζει. Γιατί αυτό που κάνει απαγορεύεται. Απλά.
Εξ ού και η αναφορά στην εγκύκλιο της Υ.Π.Α.
 
Re: Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

Παιδιά ήθελα να σας ρωτήσω κάτι πιο γενικό. Πως φωτογραφίζουμε μέσα στο πιλοτίριο; Όσες φορές έχω ρωτήσει δε με άφησαν...
 
Εννοείται ότι δεν θα χρησιμοποιήσεις flash... Και απενεργοποίησε τον ήχο, αυτό το click click είναι πολύ σπαστικό γενικώς...
 
Καλησπέρα. Ρε παιδιά, φωτογράφος είμαι. Δυστυχώς όχι με επιτυχίες στο spotting ακόμη. Ξέρω για ήχους και φλας κτλ κτλ. Μπορώ να μπω με Hasselblad, Canon 5D mkII αλλά και compact μηχανούλες. Το θέμα είναι πως μας αφήνουν. Έχω ρωτήσει αρκετούς πιλότους και πληρώματα πριν η μετά την πτήση και τίποτα. Να βγω εγώ μέσα ΟΚ αλλά το πιλοτήριο μόνο του με τπτ. Πως τους ρωτάτε; Να κάνω κανένα καρτελάκι spotter?
 
Μέχρι στιγμής ποτέ κανένα πλήρωμα δεν μου έχει αρνηθεί να πάνω στο cockpit και να βγάλω φωτογραφίες. Το πάν όμως είναι ο τρόπος που το ζητάς, ο χρόνος, καθώς και εν γένει η κατάσταση της πτήσης. Σε μια πτήση που το αεροσκάφος εντός 30-35 λεπτών πρέπει να ετοιμαστεί για την αναχώρηση είναι βέβαιο ότι κανείς από το πλήρωμα του cockpit δεν θα επιτρέψει φωτογραφίες γιατί δεν προλαβαίνει ούτε το ίδιο να προετοιμαστεί για την επόμενη πτήση (πχ Πτήση Αθήνα Θεσσαλονίκη και επιστροφή Αθήνα, που σε 30 λεπτά μετά την άφιξη στην Θεσσαλονική πρέπει να έχει εκφορτώσει, περάσει νέο σχέδιο πτήσης, ολοκληρωθούν τυπικές διαδικασίες και αναχωρήσει, κανείς από το πλήρωμα δεν έχει χρόνο για χάσιμο). Επίσης σε πτήσεις που είναι full booked πολύ πιο δύσκολα έχεις πρόσβαση μέσα, απ' ότι σε μισοάδειες πτήσεις (Ένας να πάει, μετά θα ζητάν όλοι να πάνε, άρα αποφεύγεται από τα πληρώματα). Επίσης πιο εύκολα σε αφήνουν να πάρεις φωτό κατά την αποβίβαση, παρά κατά την επιβίβαση. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, αν το ταξίδι είναι μεγάλο πιο εύκολα σε δέχονται απ' ότι σε μικρότερα ταξίδια. Φυσικά ρόλο παίζει και η θέση που βρίσκεσαι. Αν το αεροσκάφος είναι full business, έχει και first πιο δύσκολα σε περνάν στο cockpit, απ' ότι σένα αεροσκάφος μόνο τουριστική, ή με μισοάδεια business. Στο 747, αν ταξιδεύεις τουριστική, πολύ πιο δύσκολα σε ανεβάζουν πάνω που έχουν την business ή πρώτη θέση, σε αντίθεση με ένα Β767 π.χ. Και φυσικά ρόλο πολύ παίζει το να μην απαιτείς κάτι αλλά να το ζητάς με ευχάριστο τρόπο και φυσικά να κάνεις δημόσιες σχέσεις στο cockpit. Με πλακίτσα, χαμογελάκια αλλά και ταυτόχρονα σεβόμενοι το χρόνο που φαινόντουσαν απασχολημένοι με κάποια διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσουν βρέθηκα στο cockpit B747 της Cathay πριν την αναχώρηση, και μου είπαν και έμεινα μέσα κατά την τροχοδρόμηση και απογείωση.
Όλα αυτά πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για να ζητήσει κάποιος άδεια για να φωτογραφήσει. Αφετέρου πρέπει "να δείχνει ερασιτέχνης και όχι επαγγελματίας" γιατί εκεί μπλέκονται και άλλα ζητήματα. Σε γενικές γραμμές, όπως έλεγε και μια παλιά διαφήμιση, δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.
 
Top