AIA επεκτάσεις

Elliott LGAV":ced8yxg8 said:
Ηταν να ξεκινάει με την συμπλήρωση των 50 εκ επιβατών από την ημέρα που άνοιξε.

Εννοείς 50 εκ. αθροιστικά στο διάστημα αρκετών ετών?

Γενικότερα πάντως 50 εκ. επιβάτες/έτος είναι το maximum που μπορεί να εξυπηρετήσει το αεροδρόμιο μετά απ' όλες τις επεκτάσεις.
 
Ναι σωστά 50 εκ αθροιστικά.

xristos":2cktjyza said:
Elliott LGAV":2cktjyza said:
Ηταν να ξεκινάει με την συμπλήρωση των 50 εκ επιβατών από την ημέρα που άνοιξε.

Εννοείς 50 εκ. αθροιστικά στο διάστημα αρκετών ετών?

Γενικότερα πάντως 50 εκ. επιβάτες/έτος είναι το maximum που μπορεί να εξυπηρετήσει το αεροδρόμιο μετά απ' όλες τις επεκτάσεις.
 
Απόσο ξέρω πάντως το σχέδιο «καθρεφτισμού» έχει εγκαταλειφθεί πλήρως τουλάχιστον από τη διοίκσηση του αεροδρομίου. Το revised master plan που έχουν κατατεθέσει στην ΥΠΑ για έγκριση περιλαμβάνει κυρίως κατασκσευή νέων gates, contact και remote stands προς τα βόρεια του υπάρχοντος κτιρίου. Επίσης πάλι στην βόρεια πλευρά θα επεκταθεί ο κύριος σταθμός για να περιληρθούν νέα check-in counters και μαγαζιά.
Τέλος θα φτιαχτεί ένας νέος δορυφόρος από την άλλη μεριά του αεροδρομίου (βορειοδυτικά δηλαδή) που θα συνδέεται με την επέκταση του κυρίως κτιρίου μέσω αερογέφυρας.
Στον υπόλοιπο χώρο που θα έπιανε ο αρχικός καθρέφτης θα κατασκευαστούν remote stands.
Δεν ξέρω κάτι για επέκταση του χώρου στις αφίξεις που για μένα είναι πολύ στριμόχωρες ακόμη και τώρα.
 
Re: AIA master plans

Τώρα τελευταία παρατηρώ ότι ο χώρος γύρω από την Α30 στο δορυφορικό έχει περιφραχθεί. Λέτε να αποφάσισαν να υλοποιήσουν εκείνη την ατυχή ιδέα με την αερογέφυρα και να χαραμίσουν μία έξοδο από κάθε κτίριο;
 
Re: AIA master plans

Αν δεν κάνω λάθος, κάτι φτιάχνουν σε σχέση με τις δεξαμενές καυσίμων.
 
Re: AIA master plans

Ενδιαφέροντα τα όσα διάβασα παραπάνω. Θεωρείτε ότι η ύπαρξη ενός low cost terminal στα πρότυπα KUL/SIN κτλ θα μπορούσε να έχει νόημα, ή η κίνηση θα ήταν πολύ μικρή;
 
Re: AIA master plans

fotis":ezzo4d3y said:
Αν δεν κάνω λάθος, κάτι φτιάχνουν σε σχέση με τις δεξαμενές καυσίμων.

Σωστος ο Φωτης. αλλαζουν τις θεσεις των fuelpits,ενοψει της ενωσης με το ΜΤΒ. Οταν γινει αυτη, ξεχναμε το Α38 (και ΙΣΩΣ το Α36), αλλα θα γινει κανονικη αξιοποιηση (επιτελους) του δορυφορικου. Οι φημες λενε οτι θα γινει extra schengen ο δορυφορος, και οι ακομα πιο αγριες φημες θελουν τουλαχιστον ενα stand στον δορυφορο να ειναι Α380-compatible :cool: :cool: :cool:
Mενει μονο να ακουσουμε κατι επισημο.
 
Re: AIA master plans

Δεν είναι καιρός να αρχίσουν τα έργα.
Δεδομένου της αύξησης του στόλου της Αιγαίου και των λοιπών μικρών αεροπορικών δεν θα έπρεπε να βρεθεί χώρος τόσο για τους επιβάτες όσο και για τα αεροπλάνα.
Θυμάμαι πως ο στόλος της παλιάς ολυμπιακής είχε στοιβαχθεί στα χωράφια.
Σαν επιβάτης βαριέμαι,το εμπορικό πάρκο με ικέα,και τα άλλα χαζα φλερτάρεις να χάσεις πτήση λόγω απόστασης, θέλει περισσότερη ζωή.
 
Re: AIA master plans

Αμα χασεις πτηση επειδη ...ψωνιζεις, δεν φταινε οι αποστασεις, εισαι απλα ηλιθιος.
 
Top