AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτο που θα πω ειναι προσωπικη εκτιμηση. Μεχρι στιγμης εχει ανακοινωσει οτι θα αντικαταστησει ολα τα 737 τα οποια παρελαβε κυριως απο την Cronus και αλλα με Leasing. Τα AR1 ειναι ιδιοκτητα και δυστυχως ειχε την ατυχια να τα αγορασει οταν εφτανε το τελος της παραγωγης τους. το 2009 θα κλεισουν δεκαετεια και επειδη θα θελει να ανακοινωνει οτι εχει και αυτη εναν απο τους νεοτερους στολους στην Ευρωπη μαλλον θα τα αντικαταστησει και αυτα με 320. Πιστευω οτι κυριως μετα το 2010 ο στλος της θα αποτελειται αποκλειστηκα απο Airbus.
 
jetflight":36ovxf77 said:
...Τα AR1 ειναι ιδιοκτητα....

Τα RJ 100 έχουν πουληθεί και είναι στο στόλο της εταιρείας με leasing... έκτος από ένα αν δε κάνω λάθος. :)
 
Αν θυμαμαι καλα τα AR1 ηταν τα μοναδικα αεροπλανα στο στολο της Α3 πριν τη συγχωνευση με την Cronus και συνεχεια διαφημιζε οτι ειναι ιδιοκτητα. Εξαλλου αν δεν ηταν θα τα ξεφορτονοταν οπως και τα 737 αλλα ειναι καπως δυσκολο απο τη στιγμη που δεν υπαρχει leasing.
 
@jeftlight : Στο είπε και ο πλέκκας και δεν τον άκουσες...

To SXDVD είναι το μόνο ιδιόκτητο.
Όλα τα υπόλοιπα τα πούλησε και τα νοίκιασε...

ΕΕΕ, είπαμε, δε θα βάλει ο Βασιλάκης όλα τα λεφτά για τα 320...
 
Ας πει οποιος ξερει ποιος ειναι ο ιδιοκτητης των Avro. Εγω δεν εχω υποψην και αν ισχυει γιατι δε σταματαει το Leasing να εχει μονο εναν στην ουσια τυπο αεροσκαφων.
 
Αααα το συνεχίζεις βλέπω...
Κοίτα το prospectus της εταιρείας που έβγαλε για την ενημέρωση των αγοραστών των μετοχών.

Στη Bravia Aviation Company είναι με πώληση και επαναμίσθωση. Γιατί δε με πιστεύεις? :rolleyes:

Ο λόγος που τα κρατάει ακόμα πιστεύω είναι γιατί χειμωνιάτικα στη Σαντορίνη και στη Μύκονο δεν είναι ότι πρέπει το 737 ή το 320. Γιαυτό άλλωστε και στα μεσο-μακροπρόθεσμα σχέδια (2010) υπάρχει η ιδέα των turboprop
 
Eνταξει δεν αμφιβαλλω. Το πιο σωστο ειναι να πεταει μονο με ενα τυπο. Γιατι οχι να πεταει με μια μονο πτηση με 320 το χειμωνα σε Μυκονο η Σαντορινη. Δηλαδη δεν θα υπαρχει κοσμος;Αντι για καθε μερα ας πεταει 3-4 φορες την εβδομαδα εφοσον υπαρχει μεχρι τοτε η ΟΑ, που στη Σαντορινη πεταει 2 πτησεις την ημερα το χειμωνα με ATR.
 
H OA στη Σαντορίνη πετάει 1.3.5.7 με 2 πτήσεις τη μέρα και τις υπόλοιπες 1 φορά τη μέρα. Επίσης, σε πολλές πτήσεις δρομολογεί dash.

Η Α3 έχει ήδη πρόβλημα νομίζω με τις πτήσεις για JMK/JTR και με τα Άβρο. Στη Μύκονο πετάει 3 φορές τη βδομάδα μόνο, στη Σαντορίνη daily αλλά δεν ξέρω αν οι πληρότητες είναι κανοποιητικές για να βάλει αεροσκάφος 174 θέσεων αντί αεροσκάφος 112 θέσεων
 
Re: AEGEAN fleet

Το SX-BTO πήρε το νέο του νηολόγιο, LN-KKA και βρίσκεται ακόμα στις Βρυξέλλες όπου κάνει test flights πριν την παράδοσή του στην Norwegian.
 
Top