Κλείσιμο εταιριών

Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

παντως και οι 2 εταιριες εχουν μια σταθερη πορεια και δε θα ηθελα καμμια απο τις 2 να 'εξαφανιζεται' στο ονομα της συγχωνευσης. κι αν ειναι να εξαφανιστει καποιος ειναι δυστυχως η Northwest. τα 747 (και πιθανως και τα Α380 στο μελλον), τα Α330, το Detroit ειναι πολυ ομορφα για να αντικατασταθουν απο τη μονοτονια της Ατλαντα και του 767 :cry:
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Τελικά σύμφωνα με άρθρο της Ναυτεμπορικής η συγχώνευση DELTA & NW αναμένεται να ανακοινωθεί το νωρίτερο μέχρι αύριο.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 500603.htm
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Η πρώτη ευρωπαική εταιρεία (regional) που χτυπήθηκε είναι η euromanx που διακόπτει από σήμερα τις πτήσεις της

http://www.euromanx.com/
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Επόμενος Τερματισμός Λειτουργίας….

Silverjet

http://www.flysilverjet.com/

Το φετινό «τραινάκι» έχει πολλές στάσεις τελικά. :(

Πάντως είχε πάρα πολύ ωραία χρώματα. http://www.airpics.gr/photo/1203
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

σαν να λεμε δλδ οτι το μοντελακι all business travel αυτων των εταιρειων (EOS, SILVERJET) δεν επιασε, συγκρινομενο με το all economy travel που προσφερουν οι εταιρειες "χαμηλου" κοστους. Ε λογικο δεν ειναι?????????????
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Κατά τα άλλα το 2008 είναι και δίς έκτο έτος :twisted:
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Η Club Air πήρε σειρά. Τα Avro της είναι ήδη παρκαρισμένα στη Βερόνα.
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Μια αγαπημενη εταιρια η οποια δηστυχως δεν βλεπω να την βγαζει τη χρονια ειναι η Skyeurope. Η εταιρια εκλεισε 3 βασεις της περσυ (Budapest, Krakow, Warsaw), ανεβαλε την παραδοση περαιτερω αροσκαφων για φετος και συμφωνα με τα τελευταια οικονοικα της νεα, το ελειμμα της διαρκως αυξανεται. Καποια στιγμη πιστευω οτι ο κυριος χρηματοδοτης της (York Capital), θα την αφησει. Μια ο μεγαλος ανταγωνισμος low-cost στην ανατολικη Ευρωπη, μια το πετρελαιο, και το τελος δεν βλεπω να αργει.

Κριμα γιατι ειναι μια πολυ αξιολογη εταιρια την οποια εχω προτιμήσει 2 φορες στο παρελθον (και η αληθεια ειναι οτι εχω και μια κρατηση για το καλικαιρι) με πολυ καλο σερβις και καινουργια αεροπλανα.

Βεβαια και παλαιοτερα ειχαν ακουστει διαφορα περι κλεισιμο της αλλα οι φημες μεχρι στιγμης διαψευθησαν.

Καλη τους τυχη παντως. Αναμενουμε...
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Λυπάμε που το λέω αλλά για να διορθωθεί η κατάσταση και να μπορέσουν να επιβιώσουν οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει πρώτα κάποια μεγάλη εταιρία να βάλλει λουκέτο. Να απελευθερωθούν έτσι οι γραμμές και να μπορέσουν έτσι οι υπόλοιποι να επιβιώσουν. Αλιώς όλοι θα υπολειτουργούν και θα κοιτάνε να "κόψουν" από τους υπαλλήλους γαι να μειώσουν τη χασούρα. Είναι δύσκολοι καιροί για το αεροπορικό επάγγελμα και αυτό όχι από έλλειψη εργασίας αλλά από μείωση αποδοχών και benefits που με ιδρώτα χρόνων κατάφεραν οι εργαζόμενοι να αποκτήσουν.
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Από το "ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ" 9/6/2008

Πορεία προς την «τέλεια καταιγίδα» για την αεροπορική βιομηχανία

Φωτό http://www.tovima.gr/data/D2008/D0608/1and14a.jpg

Ενδιαφέρον έχει και το παρακάτω απόσπασμα
Το τελευταίο θύμα της κρίσης, η βρετανική Silver Jet, είναι το αντίθετο των εταιρειών χαμηλού κόστους. Στις πτήσεις της είχε μόνο business class. Ανήκε, τρόπος του λέγειν, στις αεροπορικές εταιρείες «υψηλού κόστους», το επιχειρηματικό σχέδιο των οποίων είναι να κλέψουν «καλούς» πελάτες (αυτούς που ταξιδεύουν πρώτη θέση ή business) από τις λεγόμενες εταιρείες πλήρους εξυπηρέτησης, δηλαδή από τους πρώην εθνικούς αερομεταφορείς (British Airways, Lufthansa, Air France-KLM, Ολυμπιακές Αερογραμμές)

Η ΟΑ στο club των "μεγάλων".

Όπως και να χει πάντως προβλέπονται μαύρες μέρες στα αεροπορικά ταξίδια.
 
Top