Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας

aas59

First-Class-Member
Εγγραφή
10/10/2006
Μηνύματα
988
Likes
1
Περιοχή
HER
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIR
Σήμερα το πρωί RF-4 βγήκε από τον διάδρομο .
Πιθανολογείται total loss του αεροσκάφους.
 
Από ότι άκουσα, το RF-4 ήταν της 348 και είχε απογειωθεί απο Λάρισα. Έκανε αναγκαστική προσγείωση στη Σαντορίνη μετά από πρόβλημα στα υδραυλικά.
 
Σύμφωνα με τον Σκάι,
κατά τη διάρκεια της προσγείωσης το αεροσκάφος βγήκε εκτός διαδρόμου και τυλίχτηκε στις φλόγες.
Οι δύο χειριστές κατάφεραν να το εγκαταλείψουν έγκαιρα και είναι καλά στην υγεία τους.
http://www.skai.gr/master_story.php?id=83955

Συμφωνα με την ναυτεμπορική, ήταν φωτογραφικό fantom, και το ατύχημα έγινε στις 7 το πρωί.

Εικόνες κανείς? (αν και χλομό το κόβω)
Ξέρουμε αν το εγκατέλειψαν ποδαράτα ή με ejection?
 
drosoulitis":2pys5nyx said:
Συμφωνα με την ναυτεμπορική, ήταν φωτογραφικό fantom, .


Γιαυτό λέγεται και RF αν δεν ήταν θα λεγόταν σκέτο F.....
 
Να μην συζητήσουμε καλύτερα το παρακάτω... από τον flash

"Αεροπορικό ατύχημα κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής άσκησης ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ: Φωτογραφικό φάντομ έπαθε βλάβη στο υδραυλικό του σύστημα- σώοι οι δύο χειριστές, το εγκατέλειψαν εγκαίρως.

Εγινε αναγκαστική προσγείωση- με τον αυτόματο πιλότο- στο αεροδρόμιο Σαντορίνης. Το φάντομ «χτύπησε» στο διάδρομο και βγήκε εκτός, χωρίς να προκληθούν προβλήματα.
"
 
Φωτό:

http://img258.imageshack.us/img258/7756/rf4ecrashedsantorini066rz9.jpg

Προφανώς, γεμάτο με καύσιμα το Phantom και χωρίς υδραυλικά, έσπασε τα συρματόσχοινα που είχαν σηκώσει στη Σαντορίνη, έφυγε εκτός ελέγχου και κατέληξε εκεί. Βλέποντάς το, μάλλον write-off..Κρίμα και είναι δεν είνα 2 εβδομάδες που είχαν τη γιορτή τους τα "Μάτια". Το επετειακό και τα μάτια μας :shock:
 
Ειναι κριμα βεβαια, αλλα αλλο ειναι το πιο σημαντικο. Οτι οι 2 πιλοτοι ειναι υγειεις και θα επανελθουν!
Οσο καλα συντηρημενο να ειναι ενα αεροσκαφος, πανρτα μπορει να υπαρχει αστοχια υλικου. Εδω οι γειτονες μας εξ ανατολων χανανε στις αρχες τα εργοστασιακα σαν τις μυγες... :twisted: (καλα εκει εφταιγε το οτι οι τεχνικοι δεν ειχαν κανει σωστη συναρμολογηση στις αντλιες καυσιμων, με αποτελεσμα κατω απο καποιοες συνθηκες αντι για καυσιμο αντλουσε φρεσκο αερα..)
 
Και για να μην ξεχνιόμαστε, το αεροσκάφος ήταν το 71-763, newbuilt για την Ελλάδα (μέσω FMS μάλλον; Κρίνοντας από το s/n;) σχεδόν 40 χρόνια πρίν.
 
Τα RF είχαν περάσει (σχετικά πρόσφατα.....) από γενικό rebuilt .
 
Ό,τι συντήρηση και να πέρασαν, δε παύουν να είναι αεροσκάφη 40+ χρόνων και για μένα έπρεπε να είχαν αποσυρθεί κυρίως για λόγους κόστους.
Οι αεροπορίες σήμερα έχουν αντικαταστήσει ή αντικαθιστούν τα εξειδεκευμένα αυτά αεροσκάφη με ειδικά ατρακτίδια που καταλαμβάνουν την θέση ενός πυλώνα σε οποιοδήποτε μαχητικό.
Ο λόγος που παραμένουν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη αλλά και τα Α-7Η σε υπηρεσία για να παραμένουν οι οροφές και οι αριθμοί των μοιρών στα προβλεπόμενα επίπεδα.
Μικρό το κακό λοιπόν από την στιγμή που δεν είχαμε θανάτους ή τραυματισμούς.
 
Top