Προσθέτω καί εγώ τίς ευχές μου γιά καλές πτήσεις στην νέα εταιρεία αλλά η πρόταση "θα εξυπηρετούνται από την Αθήνα βασικοί προορισμοί στη βόρεια και νησιωτική Ελλάδα" μέ κάνει νά ανησυχώ γιά τήν έκβαση τού όλου εγχειρήματος.
Πόσοι είναι αυτοί οι "βασικοί προορισμοί",οι οποίοι δέν καλύπτονται από τίς ήδη υπάρχουσες πτήσεις τής ΟΑ και Α3 ώστε να δημιουργήται ανάγκη και γιά τρίτο αερομεταφορέα;
Ποιό είναι το νέο "προϊόν" που θα προσφέρη η εταιρεία αυτή ώστε να προσελκύση επιβάτες;Τό φτηνότερο (έναντι τών άλλων δύο εταιρειών) εισιτήριο;Η διάθεση on-board φαγητού (που στίς πτήσεις εσωτερικού ούτως ή άλλως είναι δώρον άδωρον αφού μέχρι νά φάς την πρώτη μπουκιά έχεις ήδη φτάσει..);Κάποιες άλλες ανέσεις (που δέν προσφέρουν οι άλλες δύο εταιρείες,αλλά που καί πάλι λόγω τής μικρής διάρκειας τών πτήσεων δέν προλαβαίνει νά τίς απολαύση ο επιβάτης);
Καί πάντως,όπως έχουν ήδη επισημάνει καί άλλοι συνομιλητές,μέ τά καύσιμα σέ τόσο υψηλές τιμές,είναι δύσκολο γιά μια καινούργια αεροπορική εταιρεία νά "σταθή" στήν αγορά τών scheduled πτήσεων.
Εκτός άν πρόκειται γιά πτήσεις charter,όπου επκρατούν άλλες επιχειρησιακές συνθήκες.
Εν πάσει περιπτώσει,"θά το δείξη κι'ο καιρός",όπως έλεγε και ο αείμνηστος Νικόλας Ασιμος....