Ο Μπερλουσκόνι θα σώσει την Ολυμπιακή ??? !!!

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
747lover":3tv28q22 said:
από το άρθρο του flying doc

''Βάσει των όσων έχουν προταθεί και σχεδιασθεί από την ελληνική κυβέρνηση σε συνεργασία με τις αρμόδιες ευρωπαϊκές υπηρεσίες, προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα νέο εταιρικό σχήμα με σχεδόν παραπλήσιο αν όχι το ίδιο όνομα, φέροντας το ίδιο σήμα, τους πέντε ολυμπιακούς κύκλους. Αντίθετα, όμως με ό,τι είχε συμβεί το 2003, αυτή τη φορά η εταιρεία θα είναι απαλλαγμένη από τα βάρη του παρελθόντος.''

ουδέν σχόλιον :D

Τα βάρη του παρελθόντος .... δεν είναι άλλα από την κρατική υπόσταση της εταιρείας. Με το ξεκίνημα των ΟΑ του 2003, υποτίθεται ότι η νέα εταιρεία ήταν νέα. Αυτό που δεν άλλαξε είναι η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, και έτσι τα βάρη ξανά και ξανά μαζεύτηκαν, και θα μαζεύονται. Άρα, ας πάψουμε να ζούμε με τα επαναλαμβανόμενα ψέμματα και αυταπάτες.
 
Έχω την εντύπωση ότι δεν είναι μόνο η νοοτροπία που δεν άλλαξε... Για την ακρίβεια, ουσιαστικά λίγα πράγματα άλλαξαν με τη μετάβαση στις Αερογραμμές. Μάλλον ήταν απλώς μια προσπάθεια να "ξεγελαστεί" η Ε.Ε. μπας και βρισκόταν αγοραστής, κάτι που όλοι ξέρουμε ότι δεν προχώρησε. Στη συνέχεια φάνηκε ότι όλα στη νέα εταιρία ήταν λίγο-πολύ τα ίδια (ίσως με κάποιες αλλαγές π.χ. στο μισθολογικό κομμάτι ας πούμε)...

Σε σχέση με το τι μπορεί να κάνει (ή να μην κάνει) ο νέος Επίτροπος, νομίζω ότι μπορεί απλώς να είναι κάπως λιγότερο αυστηρός από τον προκάτοχό του ως προς το να δώσει άλλη μια ευκαιρία. Με δεδομένο ότι η ΑΖ δεν είναι σε καλύτερη μοίρα, δεν αποκλείεται να αποδειχθεί όντως πιο "ελαστικός".
 
...ενώ το σχέδιο να γίνει η Πάνθεον θα ήταν διαφορετική; Πάλι μια προσπάθεια να ξεγελάσουμε τους εαυτούς μας...

Κάποια στιγμή πρέπει να κοιτάξουμε την πραγματικότητα κατάματα. Η ΕΕ και οι επίτροποί της μας φταίνε που δεν μπορεί να ορθοποδήσει αυτή η εταιρεία; Ο 'εχθρός' είναι κάποιος ξένος που πρέπει να ξεγελάσουμε;
 
Ο "εχθρος" μάλλον ειναι εκ των "έσω" !! :great:
 
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... id=2229107
Aρθρο σε σχέση με το τι θα γίνει επιτλεους..
Μαλλον σε Air France- KLM (λέει το άρθρο..)
Τεσπα θα δούμε..εύχομαι το καλύτερο για την εταιρεία.. :great:
Πάντως θα μ'άρεσε να δω την ΟΑ στη δόξα αυτών των δύο εταιρειών..και μάλιστα η ΟΑ να γίνει partner αυτώ των δύο..!!
Τ Ε Λ Ε Ι Α!!
 
Δεν είν'κακό...Πόσο όμως ενδιαφέρεται να βάλει λεφτά και κόσμο η AF-KLM σε μια εταιρεία όπως την ΟΑ μόνο και μόνο για να μην εδραιωθεί η LH - στην Ελλάδα αποκλειστικά; Κάνει κι άλλα πράγματα η A3 στη συνεργασία εκτός από Ελλάδα - Γερμανία και τανάπαλιν;
 
Για να πουμε και την αληθεια σιγα την εδραιωση που εχει η LH και αλλες Flag carriers στην Ελλαδα ,οπως και της AF η μια πεταει με δικα της αεροπλανα μονο στην Αθηνα και απο τη Θεσσαλονικη με την Α3 συν κατι λιγα codeshares ,ενω η αλλη μονο Αθηνα. Τι σημαινει εδραιωση; Μηπως ειμαστε Ιταλια; που ο καθενας απο τους 2 πεταει σε καμια δεκαρια αεροδρομια;Πιο πολυ εδραιωση εχει η ΑΡ παρα η LH,AF....Βασικα δεν ειναι οτι δεν ενδιαφερονται να αγορασουν τις ΟΑ,αλλα το οτι η Ελλαδα εχει μια υποαναπτικτη αεροπορικη αγορα που δεν ταιριαζει στα πλαισια αυτων των 2 εταιριων...
 
Η Continental πλήρωσε πρόσφατα 209 εκατομμύρια δολάρια για 4 slots στο Heathrow. Μήπως μια υποθετική εξαγορά της ΟΑ από AF/KLM θα μπορούσε να μεταφραστεί ως "δίνουμε ΧΧΧ εκατομμύρια ευρώ για να καλύψουμε τα χρέη της, αλλά με αυτά τα λεφτά αγοράζουμε παράλληλα τα slots της σε μεγάλα αεροδρόμια, λεφτά τα οποία θα είχαμε δώσει έτσι και αλλιώς". Ειδικά τώρα με την συμφωνία Ανοιχτοί Ουρανοί. Just a thought.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top