Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πίστευα πως αυτά τα έχει ξεκαθαρήσει η Aegean με ανακοίνωση της μέσα από το Ενημερωτικά Δελτίο σχετικά με την είσοδό της στο ΧΑΑ. Εκεί λέει στην σελίδα 86:

«Η Εταιρεία σχεδιάζει να εντάξει στο στόλο της 24-26 αεροσκάφη τύπου Airbus A320/321. Η Εταιρεία εκτιμά ότι 17 από αυτά θα προέλθουν από την κατασκευάστρια Airbus από τα οποία τουλάχιστον 12 θα χρηματοδοτηθούν με άμεση χρηματοδότηση και τα υπόλοιπα με έμμεση χρηματοδότηση. Τα υπόλοιπα αεροσκάφη θα ενταχθούν στο στόλο της Εταιρείας από τρίτους εκμισθωτές με λειτουργική μίσθωση.»

Συγκεκριμένα 5 από την ILFC (τρία Α320 [το οποία η Aegean παρέλαβε το 2007] και δύο Α321 που θα παραδοθούν το 2009) και τρία A320 από την AerCap. Οπότε όσα Α320 έχει παραλάβει φέτος η Aegean είναι ιδιόκτητα (SX-DVJ ως SX-DVN) όπως και τα Α321 (SX-DVO, SX-DVP). Από την ILFC είναι τα SX-DVG, SX-DVH, SX-DVI.
 
Akis":3mm1pwb8 said:
Συγκεκριμένα 5 από την ILFC (τρία Α320 [το οποία η Aegean παρέλαβε το 2007] και δύο Α321 που θα παραδοθούν το 2009)

Στην σελίδα της Airbus στο orders and deliveries για τον Απρίλιο γράφει ότι
A total of 39 new Airbus jetliners were delivered during the month,[...] Airbus provided A320s to Philippine Airlines, IndiGo, Air One, CIT Leasing (for Cebu Pacific), GECAS (for Air France and East Star Airlines), ILFC (for S7 Airlines, Air Arabia, National Air Services and Jetstar Airways), Virgin America, British Airways, Aegean Airlines, jetBlue Airways, AERVENTURE (for Nouvelair), and Air One. A321s delivered in April were for China Southern Airlines, ILFC (for Royal Jordanian Airlines and Aegean Airlines), China Eastern Airlines and Indian Airlines.
 
Δεν είναι απίθανο τα δύο πρώτα Α321 να είναι 'προσωρινά' από την ILFC μέχρι να έρθουν τα ...κανονικώς παραγγελθέντα. Ίδωμεν.
 
πρώτο ταξίδι σήμερα με το Α-321 της Α3, και η πρώτη διαφορά που είδα ήταν ότι, ενώ οι περισσότερες ευρωπαϊκές εταιρίες κάνουν την επιβίβαση από την δεύτερη πόρτα, όχι αυτή που είναι δίπλα στο πιλοτήριο, και οι πρώτες 8-9 σειρές αριστερά είναι μπίζνες και οι υπόλοιπες δεξια οικονομική,στην αιγαίου ξεκινάς απτην πρώτη θέση. μπαίνεις απτην πρώτη πόρτα οπότε ξεκινάς απτο νούμερο 1.επίσης στις τουαλέτες εχουν 2 καθρέφτες, έναν στο νιπτήρα και ένα πίσω σου ολόσωμο..καλόο...η απόσταση μεταξύ των καθισμάτων στην οικονομική μεγαλύτερη απ'ό,τι στα Α-320.επίσης επειδή οι έξοδοι κινδυνου δεν είναι στα φτερά αλλά πιο μπροστά και πιο πίσω (νο 9 και 24) δεν ισχύει το "καθομαι στα φτερά για περισσότερη άνεση"..ασε που επειδη ήταν νύχτα δεν έβλεπα που ακριβώς αρχίζουν τα φτερα(και δεν είχε το ΕΧΙΤ)για να κάτσω μια σειρά πιο μπροστά να ακούω την τουρμπίνα...υποθέτω καπου στο 12 με 14
 
Υποτίθεται σύμφωνα με το Skyliner χθες ήρθε το SX-DVQ:

Airbus A320 -232 3526 SX-DVQ Aegean delivery 24jun08 TLS-ATH ex F-WWDU

Ισχύει?
 
Ισχυει. Προς το παρον ειναι στο Α38.
 
Τα τρία επόμενα Α320 θα έρθουν αρκετά αργότερα αφού τα c/n ειναι 3709, 3745 & 3753. Σύμφωνα με πληροφορίες το "3753" θα είναι leased απο την AerVenture, η οποία είναι ιρλανδική leasing company.
Από την AerVenture ειναι επίσης νοικιασμένα και τα SX-DVJ & SX-DVK.

Άρα τα μέχρι στιγμής ιδιόκτητα είναι τα SX-DVL, M , N & Q.
 
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες η εταιρία προέβει στην ακύρωση παραγγελίας τριών απο τα Airbus απο το σύνολο όσων είχε σχεδιάσει να εντάξει στο στόλο της.
 
alex96":1i0h3g97 said:
Θα έλεγα οτι δεν είναι η αιτία αυτή παρά ένα μικρό ποσοστό του πραγματικού λόγου.Αλήθεια,η εταιρεία θα δημοσιοποιήσει αυτή την απόφαση,αν φυσικά ισχύει;

Αρχίσαμε πάλι... Το thread αυτό θα το παρομοίαζα με τα αντίστοιχα περί αγοράς 777-300ΕR ή Concorde από την Ολυμπιακή :rolleyes:

Αρχικά βγάζεις την "πληροφορία" ότι η εταιρεία "ακύρωσε τα τρία αεροπλάνα". Και μάλιστα σύμφωνα με "έγκυρες πηγές". Τώρα όμως αναρωτιέσαι "αν η εταιρεία θα δημοσιοποιήσει την απόφαση, αν αυτή ισχύει". Επίσης αναφέρεσαι και στον "πραγματικό λόγο" της ¨ακύρωσης. Τρία τινά μπορούν να συμβαίνουν φίλε μου: (εφόσον δεν τεκμηριώνεις αυτό που λες)

1) εργάζεσαι / έχεις άμεση σχέση με την Airbus ή τον lessor των αεροσκαφών και σου είπε είτε η airbus είτε ο lessor ότι αερολπάνα γιοκ. Έτρεξες αμέσως στο αγαπημένο σου forum να κάνεις την ανακοίνωση για να φωτίσεις τα υπόλοιπα μέλη και την κοινωνία γενικότερα.
2) εργάζεσαι / έχεις άμεση σχέση με το ΔΣ της Aegean και σου είπε ότι αεροπλάνα γιοκ. Έτρεξες αμέσως στο αγαπημένο σου forum να κάνεις την ανακοίνωση για να φωτίσεις τα υπόλοιπα μέλη και την κοινωνία γενικότερα.
3) Κάνεις πλάκα.
4) Βγάζεις βρώμα γιατί νομίζεις ότι έτσι θα βοηθήσεις τον εθνικό αερομεταφορέα που κάθε μέρα χάνει και μερικούς δεκάδες πελάτες (ακυρώσεις στα πάντα - αεροπλάνα, προορισμοί, πτήσεις...) να ανταπεξέλθει στο βρώμικο σχέδιο των μεγάλων δυνάμεων.

Θέλω να τονίσω ότι ΔΕΝ ΚΟΒΩ το κεφάλι μου για το αν η Aegean ακύρωσε ή όχι την παραγγελία της. Και δεν με νοιάζει. Είμαι ευτυχισμένος επειδή απλά υπάρχει (και αυτή και τα αεροπλάνα της και οι άνθρωποί της) και λειτουργεί με ασφαλή και υγιή τρόπο γιατί αλλιώς οι αερομεταφορές στην Ελλάδα θα διένυαν έναν σύγχρονο μεσαίωνα. Αλλά σταματήστε επιτέλους να αφήνετε υπονοούμενα για "πραγματικούς λόγους", "πηγές" κλπ. Γιατί έτσι και εγώ μπορώ να ανοίξω 3-4 thread για την ΟΑ που παρήγγειλε 4 Α380, την British που επανέφερε το Concorde κλπ (σύμφωνα με έγκυρες πηγές πάντα). Στα forum οι πηγές μάγκες είναι τα LINKS προς αξιόπιστες ιστοσελίδες είτε γενικές, είτε σχετικές με το αντκείμενο. Όλα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους.

Αν έχεις λοιπόν φίλε alex96 πηγές ΔΩΣΤΕΣ. Αλλιώς όπως λέει και η γνωστή διαφήμηση καλύτερα να μασάς... παρά να μιλάς.

Επίσης από το φίλο Flight500 θα ήθελα να μάθω από που προκύπτει το άσχημο seat pitch (σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό). Ας μας πει πόσο είναι κατά τον ίδιο το αποδεκτό seat pitch και σε ποια εταιρεία των ίδιων κυβικών το έχει βρει. Επίσης, αν έχει την καλοσύνη, ας μας πει αυτό το 18-32 απο που βγαίνει.

jetflight: Η Ιταλία έχει τελείως διαφορετικό κοινό, δρομολόγια, αποστάσεις κλπ. Το ότι ένα μοντέλο εφαρμόσθηκε επιτυχώς σε μια χώρα (έστω κοντινή) δεν σημαίνει ότι μπορεί να εφαρμοσθεί και εδώ. Προσωπικά νομίζω ότι εταιρεία που δουλεύει μόνο εντώς Ελλάδος θα είναι καταδικασμένη εξαρχής.
 
Top