Athens airways

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
747lover":1jwbq2n7 said:
με όλο το σεβασμό προς τη νέα εταιρία το σήμα δε μου αρέσει καθόλου :twisted:
Συμφωνώ δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο..Αλλά εντάξει..Εύχομαι καλές πτήσεις (και γρήγορα).. :D
 
Μια χαρά, καινούργια εταιρεία, νέες προκηρύξεις για προσωπικό... Εγώ μια αίτηση για φροντιστής θα την κάνω πάντως...
 
Στην ιστοσελιδα (sic) απο εχθες αναφερει οτι δεν υπαρχουνε διαθεσιμες θεσεις... Που σημαινει οτι περνανε στο επομενο σταδιο...
 
Καλημερα σας

Απ οτι εμαθα η Athens Airways αρχισε συνευντεξεις για την προσληψη χειριστων!
Γνωριζει κανεις περισσοτερα?
 
Προσθέτω καί εγώ τίς ευχές μου γιά καλές πτήσεις στην νέα εταιρεία αλλά η πρόταση "θα εξυπηρετούνται από την Αθήνα βασικοί προορισμοί στη βόρεια και νησιωτική Ελλάδα" μέ κάνει νά ανησυχώ γιά τήν έκβαση τού όλου εγχειρήματος.

Πόσοι είναι αυτοί οι "βασικοί προορισμοί",οι οποίοι δέν καλύπτονται από τίς ήδη υπάρχουσες πτήσεις τής ΟΑ και Α3 ώστε να δημιουργήται ανάγκη και γιά τρίτο αερομεταφορέα;

Ποιό είναι το νέο "προϊόν" που θα προσφέρη η εταιρεία αυτή ώστε να προσελκύση επιβάτες;Τό φτηνότερο (έναντι τών άλλων δύο εταιρειών) εισιτήριο;Η διάθεση on-board φαγητού (που στίς πτήσεις εσωτερικού ούτως ή άλλως είναι δώρον άδωρον αφού μέχρι νά φάς την πρώτη μπουκιά έχεις ήδη φτάσει..);Κάποιες άλλες ανέσεις (που δέν προσφέρουν οι άλλες δύο εταιρείες,αλλά που καί πάλι λόγω τής μικρής διάρκειας τών πτήσεων δέν προλαβαίνει νά τίς απολαύση ο επιβάτης);

Καί πάντως,όπως έχουν ήδη επισημάνει καί άλλοι συνομιλητές,μέ τά καύσιμα σέ τόσο υψηλές τιμές,είναι δύσκολο γιά μια καινούργια αεροπορική εταιρεία νά "σταθή" στήν αγορά τών scheduled πτήσεων.

Εκτός άν πρόκειται γιά πτήσεις charter,όπου επκρατούν άλλες επιχειρησιακές συνθήκες.

Εν πάσει περιπτώσει,"θά το δείξη κι'ο καιρός",όπως έλεγε και ο αείμνηστος Νικόλας Ασιμος....
 
Γνωρίζει κανείς ποιός είναι ο κ. Ανδριανόπουλος και τι σχέση έχει με τα αεροπορικά θέματα? Ποιοί είναι οι μέτοχοι?

Ορισμένες απορίες από κάποιον που δεν είναι ειδικός στην εκμετάλλευση:

Με 4 αεροπλάνα η κατανομή θα είναι σχεδιασμένη περίπου ως εξής, ώστε να αποφεύγονται απρόοπτα που δυσφημίζουν την εταιρεία:

2-3 σε πλήρες πρόγραμμα
0-1 στο service - επιθεώρηση
1 σε μειωμένο πρόγραμμα & εφεδρεία

Τι τακτικά δρομολόγια βγάζεις με αυτά? Μπορείς να καλύψεις επαρκώς τους "βασικούς προορισμούς", δηλαδή Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Κέρκυρα, Χανιά, Ρόδο, Αλεξανδρούπολη, Μυτιλίνη?

Από χειριστές τι θα γίνει? Υπάρχουν διαθέσιμοι στην εγχώρια αγορά? Θα εκπαιδευτούν στον τύπο από την εταιρεία? Θα έχουμε μίσθωση των αεροσκαφών με τους χειριστές μαζί (wet leasing)?

Από τεχνική υποστήριξη τι γίνεται?
 
Λίγος ακόμα ανταγωνισμός μόνο κακό δεν θα κάνει.
Ειδικά στους βασικούς προορισμούς (Θεσ/κη , Ηράκλειο κλπ) χωράνε άνετα μία η και δύο πτύσεις ακόμα.

Προφανώς και δεν θα βγάζουν δίσκο σε πτήσεις εσωτερικού (Αλλά ένα μικρό σαντουιτσάκι μαζί με τον καφέ / πορτοκαλάδα μπορούν άνετα να το χωρέσουν....) και πιθανότατα θα προσπαθήσουν να δώσουν βάρος στις ανταγωνιστικές τιμές ώστε να εξοικειωθεί το ευρύ κοινό με την εταιρεία.

Δεν θα είναι εξάλλου κάτι πρωτότυπο.
Αυτή την πεπατημένη ακολούθησαν όλες οι νέες εταιρείες που μπήκαν στην αγορά .
Πόσο μάλλον σε σε μία ολιγοπωλιακή αγορά.

Αυτή την στιγμή η τάση της τιμής του πετρελαίου τείνει να σταθεροποιηθεί μεταξύ 65-85 $ γεγονός που (θεωρητικά και πάντα σε σχέση με τις τιμές που υπήρχαν προ διμήνου) διευκολύνει την έναρξη των εργασιών μίας νέας εταιρείας .

Εύχομαι και εγώ να στεριώσει και να αναπτυχθεί δυναμικά ώστε να υπάρξει και τρίτος Ελληνικός αερομεταφορέας.
 
Παιδια καλησπερα..Ο κυριος Ανδριανοπουλος ειναι επιχειρηματιας με αντικειμενο δραστηριοτητας την κατασκευη καδων απορριματων αν θυμαμαι καλα και εχει εισηγμενη εταιρια στο Χρηματιστηριο του Λονδινου.Διαθετει επισης εργοστασια σε Ελλαδα, Ιταλια κ Αγγλια αν θυμαμαι καλα..Πολυ καλος επιχειρηματιας στον κλαδο του, δεν εχει καμμια σχεση με αεροπορικες εταιριες, αλλα ευχομαι το εγχειρημα του να πετυχει.Καλη επιτυχια.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top