Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

σε ό,τι αφορά στους προορισμούς εσωτερικού, για να έχει νόημα η 'επίσκεψη' μια φορά τη μέρα, ο υπάρχον στόλος της Α3 έχει φτάσει στα κάτω όριά του. Αν η Α3 σκοπεύει να αυξήσει τους προορισμούς εσωτερικού, τότε είναι μονόδρομος η επιλογή ενός 70-θέσιου regional. Αν θα είναι jet ή prop, αυτό έχει να κάνει με το σχεδιασμό για άλλους, long-thin προορισμούς της ευρύτερης περιοχής (Βαλκάνια - Μέση Ανατολή), που μέ ένα ERJ-90 (π.χ.) θα μπορούσαν να έχουν καθημερινή συχνότητα. Και είναι καλύτερα να είσαι κάθε μέρα κάπου με ένα μικρό jet, παρά μία-δύο φορές την εβδομάδα με ένα μεγάλο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Και το αβρο μικρο τζετ ειναι....και δυστυχως καποιοι προορισμοι δεν μπορουν να κρατησουν ουτε 1 την ημερα....Δηλαδη τι να πεταει η Skyexpress με τα 19θεσια μηπως και γεμισουν...απο οτι βλεπω θα μεινουν για πολυ στο στολο της Α3 ακομα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Τα οικονομικά του Avro δεν είναι αντίστοιχα με αυτά ενός μικρού jet, αλλά αντίστοιχα αυτών ενός 737. Και επιπλέον, ακόμα και μετά την ...αύξηση της χωρητικότητας, εξακολουθούν τα seat mile costs να είναι χειρότερα αυτών ενός 737. Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα με τα Avro, και γι' αυτό φεύγουν. Κοστίζουν το ίδιο με ένα 737, και έχουν σαφώς μικρότερη μεταφορική ικανότητα.

Αντίθετα, ένα μοντέρνο regional jet ή prop μπορεί να κινείται οικονομικά με 70-άτομα χωρητικότητα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Σίγουρα,και με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να ανοίξει και άλλους νησιωτικούς προορισμούς αλλά και από Θεσσαλονίκη να εξυπηρετεί καλύτερα τα νησιά, όπως η Μυτιλήνη που έχει ζήτηση και τι να κάνουν 2 πτήσεις την εβδομάδα..αντίθετα η ΟΑ πετάει κάθε μέρα. Πάντως, μέχρι στιγμής δεν βλέπω κανέναν καινούριο προορισμό για το χειμώνα ούτε από Αθήνα ούτε από Θεσ/νίκη. Δεν είχαν πει ότι θα ανέπτυσσαν το 2008/09 με τα νέα α/φη δίκτυο προορισμών εξωτερικού και από τις 2 πόλεις σε απόσταση 3 ωρών μέσο όρο?..και άντε από αθήνα έβαλε φέτος Τίρανα και Λονδίνο.Από Θεσ/νίκη? Ούτε Μιλάνο, ούτε Ρώμη,ούτε Λονδίνο,ούτε ενίσχυση της Φρανκφούρτης..και σίγουρα υπάρχει χώρος για Ζυρίχη, Πράγα,Βερολίνο κτλ..
 
Re: Νέα Δρομολόγια

To Avro εχει υψηλο κοστος , αλλα εγω δεν αναφερθηκα σε αυτο. Αναφερθηκα στο οτι ακομα και με 100 οπως κανονικα να ειναι οι θεσεις υπαρχουν ορισμενοι προορισμοι που δεν μπορουν να το γεμισουν με μια μονο πτηση εαν πετουσε καθημερινα...Το προβλημα δεν το εχει η Α3,αλλα ολοι αυτοι που απο τη μια φωναζουν για την κακια ΟΑ που δεν τους εξυπηρετει, αλλα απο την αλλη δεν παιρνουν χαμπαρι οτι ηρθε στο νησι τους η Α3...Και σε αυτη την περιπτωση αναφερομαι στην Κεφαλονια και λιγοτερο στη Λημνο.
Το οτι εκαψε τη Μυτιληνη δεν ειναι τυχαιο. Αθηνοκεντρικη εταιρια ηταν και θα παραμεινει και οση χασουρα εχει με μια αβολη απευθειας πτηση απο τη Θεσσαλονικη τη βγαζει και πιο πανω απο τους transfer μεσω των Αθηνων.
Το θεμα εχει να κανει με την ηγεσια της Θεσσαλονικης που ψαχνει αντι για αεροπλανα να βρει καινουργια πλοια! καθως και με τις ανυπαρκτες ηγεσιες ορισμενων νησιων οπως π.χ η Χιος που εχασε την ευκαιρια μεσα απο τα χερια της...
Οσο δεν πιεζουν οι τοπικες ηγεσιες μην περιμενετε να ανοιξει νεα εσωτερικα δρομολογια η γενικα δρομολογια απο τη θεσσαλονικη...Στην Αθηνα υπαρχουν και παλι πιθανοτητες εναρξης νεου δρομολογιου.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

jetflight":rctyran5 said:
Το θεμα εχει να κανει με την ηγεσια της Θεσσαλονικης που ψαχνει αντι για αεροπλανα να βρει καινουργια πλοια! καθως και με τις ανυπαρκτες ηγεσιες ορισμενων νησιων οπως π.χ η Χιος που εχασε την ευκαιρια μεσα απο τα χερια της...
Οσο δεν πιεζουν οι τοπικες ηγεσιες μην περιμενετε να ανοιξει νεα εσωτερικα δρομολογια η γενικα δρομολογια απο τη θεσσαλονικη...Στην Αθηνα υπαρχουν και παλι πιθανοτητες εναρξης νεου δρομολογιου.

Δηλαδή η αυτοδιοίκηση της Χίου τι έπρεπε να κάνει? Να λειτουργήσει σαν πράκτορας της Α3? Ήνα αρχίσει να αγοράζει εισητήρια της Α3 και να τα μοιράζει στο κόσμο...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

επρεπε να πιεσει για αρση της επιδοτησης..
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Στην Ελλάδα είμαστε και ολα γίνονται, αλλά οι νόμοι είναι νόμοι και κανονικά υπάρχει συμφωνια για την επιδότηση που δεν μπορούν έτσι απλά να ακυρώσουν επειδή μια εταιρεία εξεδήλωσε πρόθεση. Κι αν μετά η Α3 αποχωρούσε (όπως στη Κεφαλονιά)? Δεν θα ήταν εκτεθημένοι...
Και στο κάτω κάτω το κράτος έχει τάσεις αυτοχειρίας και δεν θέλει να προστατέψει και να αβαντάρει έστω και λίγο την εταιρεία του...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Η αυτοδιοικηση της Χιου θα επρεπε να αντιληφθει οτι ο λογος των σχετικα φτηνων εισιτηριων απο τις ΟΑ οφειλεται στην επιδοτηση, καθως και οτι αυτη φταιει που δεν μπορει αλλη εταιρια να μπει στη γραμμη.
Η Α3 ειχε πληροφορηση οτι η συμβαση εληγε στις 31/3/2008, και επειδη εκρινε οτι θα μπορουσε να εχει καποια ικανοποιητικη κινηση σε αυτη τη γραμμη δρομολογησε 2 εβδομαδιαιες πτησεις απο 2/5/2008.
Δυστυχως η συμβαση απο την αδιαφορια των φορεων της Χιου και μονο ανανεωθηκε και παλι μεχρι τις 28/2/2009!
Ετσι ενα νησι εμεινε στα κρυα του λουτρου , με μια αγονη γραμμη που δεν βρισκει ευκολα καποιος εισιτηριο...
Με λιγα λογια οι ανυπαρκτοι τοπικοι φορεις της Χιου πιαστηκαν στον υπνο απο την αδιαφορια τους και τιποτα παραπανω...Δυστυχως κατι αναλογο ισχυει και απο την πλευρα της Θεσσαλονικης.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

jetflight":1oxzt9c2 said:
Δυστυχως η συμβαση απο την αδιαφορια των φορεων της Χιου και μονο ανανεωθηκε και παλι μεχρι τις 28/2/2009!
Ετσι ενα νησι εμεινε στα κρυα του λουτρου , με μια αγονη γραμμη που δεν βρισκει ευκολα καποιος εισιτηριο...
Με λιγα λογια οι ανυπαρκτοι τοπικοι φορεις της Χιου πιαστηκαν στον υπνο απο την αδιαφορια τους και τιποτα παραπανω...Δυστυχως κατι αναλογο ισχυει και απο την πλευρα της Θεσσαλονικης.

Έχεις δίκιο σε αυτό αλλά δεν είναι και αδιαφορία της Α3 που δεν έκανε τίποτε ωστε να μην ανανεωθεί η σύμβαση και μετα το 2008. Τελευταία στιγμη και κατόπιν εορτής αποφάσισαν οτι θέλουν να επεκταθούν προς τα εκεί?!
Και πάλι έστω οτι η Α3 κάνει πίσω... Τι γίνεται μετα?
 
Top