Η πώληση των ΟΑ και η Pantheon

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αγαπητοί συμφορουμίτες,
σας πέρασε λίγο από το μυαλό ότι με το να τσακώνεστε (ή να ανταλλάσετε απόψεις, αν έτσι το προτιμάτε) γίνεστε κουραστικοί για τους υπόλοιπους;
Όλα όσα στα τελευταία ποστ αναφέρετε, θα μπορούσατε κάλλιστα να τα πείτε μέσω πμ χωρίς να αναγκαζόμαστε οι υπόλοιποι να τα διαβάζουμε.
Παρακαλώ μη μας αναγκάζετε να διαβάζουμε εκτός θέματος δημοσιεύσεις (ειδικά τόσο μεγάλες) ή συζητήσεις περί προσωπικών απόψεων και εκτιμήσεων. Ποσώς μας απασχολούν.
Αν έχετε να προσθέσετε κάτι σχετικό με την Pantheon Airways και τη λειτουργία της θα χαρούμε να το μοιραστείτε μαζί μας.
Αν όμως έχετε όρεξη να συνεχίσετε το "γενικό και αόριστο" διάλογό σας, παρακαλώ να το κάνετε χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα των προσωπικών μηνυμάτων.
Συγγνώμη αν είμαι λίγο απότομος, αλλά με έχει κουράσει να καταλήγουν πάμπολλα θέματα του φόρουμ στο αν πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν ή όχι οι ΟΑ, αν φταίει η Α3 για τις ΟΑ, ποιός είναι λιγότερο κακός από τους δύο κλπ κλπ.



Υ.Γ.Αν θέλετε να μου πείτε κάτι σχετικά με τα παραπάνω στείλτε μου πμ για να μη συνεχίσουμε εκτός θέματος.
 
Re: Pantheon Airways

+ 1 στον fotis

Και δυο γενικές παρατηρήσεις για θέματα που επαναλαμβάνονται:

α) Το οτι η Ολυμπιακή κοστίζει καθημερινά στον Έλληνα πολίτη 1 εκατομμύριο από που προκύπτει αλήθεια? Προσοχή, δεν υποστηρίζω ότι είναι κερδοφόρα. Μπορεί να κοστίζει από μηδέν εώς και 10 εκατομμύρια την ημέρα, αλλά πώς επαναλαμβάνεται ένα νούμερο με τόση σιγουριά για μια εταιρεία που δεν έχει βγάλει ισολογισμό από το 2003? Απλά ένας προβληματισμός.

β) Ακούγεται συχνά πως ευνοικές ρυθμίσεις για απολυόμενους δεν συναντάς πουθενά στον ιδιωτικό τομέα. Αυτό είναι αλήθεια. Όμως επειδή στον ιδ.τομέα σου συμπεριφέρονται και σε πετάνε στο τέλος σαν το σκυλί αυτός πρέπει να είναι και ο κανόνας? Ο δημόσιος τομέας μπορεί να έχει τα χάλια του και το τι πρέπει να γίνει είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα, όμως για λίγους ακόμα εξασφαλίζει (άλλο αν τις υπερεκμεταλλεύονται) ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς. Επειδή κάποιοι απολύονται και μένουν στο δρόμο αυτό πρέπει να συμβαίνει σε όλους?
 
Re: Pantheon Airways

Αγαπητοί συνforumιτες fotis kai B732 ,

Συμφωνούμε απολύτως ότι δεν είναι σωστό να γεμίζουν τα threads με εκτός θέματος συζητήσεις (όπως πχ η γκρίνια) και (αγαπητέ fotis) για τον λόγο αυτό απαντήθηκε το post σου με ΠΜ ( στο οποίο δεν απαντάς....).

Το συγκεκριμένο θέμα αφορά την ΟΑ( και την Πάνθεον σαν μεταβατική κατάσταση ) μέχρι την ιδιωτικοποίηση της και η ανταλλαγή απόψεων επί τούτου δεν βλέπω πως μπορεί να θεωρηθούν εκτός θέματος.
Αν το εν λόγω θέμα έχει "κουράσει" ορισμένους από σας , δεν έχει κουράσει άλλους συνforumιτες που ενδιαφέρονται για την ΟΑ και το μέλλον της.

Οι εξελίξεις στο φλέγον αυτό θέμα είναι ραγδαίες (βλέπετε ακόμα και οι πλέον δύσκολοι συνδικαλιστές της ΟΑ αποφάσισαν να συμμετέχουν και αυτοί στην συζήτηση με τον υπουργό) και μάλιστα σήμερα κυκλοφορεί ευρέως η φήμη ότι η Qatar είναι ante portas.

Αγαπητοί συνforumιτες ,
Είναι απόλυτο δικαίωμά σας να επιλέγετε να μην συμμετέχετε σε κάποια συζήτηση , θεωρώ όμως ότι δεν είναι ιδιαίτερα εποικοδομητικό η όποια συμμετοχή σας να αφορά κριτική όχι επί της ουσίας των μηνυμάτων κάποιων συνforumιτων , αλλά σε αυτή καθ'αυτή την συμμετοχή τους στην συζήτηση!!!

Είναι σαν να προτρέπεται τους διαχειριστές να διαγράψουν (και ίσως) να κλειδώσουν ένα θέμα επηρεάζοντας τους αρνητικά.

Υ.Γ: Επειδή φοβάμαι ότι αυτό το μήνυμά μου μπορεί να μου επιφέρει κάποια ποινή αν εκληφθεί σαν trash η υβριστικό (όποιος καεί στον χυλό .....) , το μόνο που θα επιθυμούσα είναι να σας διαβεβαιώσω ότι δεν έχω καμία πρόθεση να αντιδικήσω με κανένα από σας.
Απάντησα σε αυτά τα μηνύματά σας μετά από μία μέρα γιατί δεν θα ήθελα να μένουν αναπάντητα δημιουργώντας εντυπώσεις.

Μ.Φ.Χ
aas59
 
Re: Pantheon Airways

Το ATR42 είναι από την Παρασκευή στο LGAV!
 
Re: Pantheon Airways

Καλησπέρα, μήπως οι πιο γνώστες του θέματος απο μενα μπορούν να κρίνουν αυτό το "ο καλός επενδυτής, στην κρίση αγοράζει" ή εγώ το στραβοκοιτάω λάθος ? Σε ποιά κρίση ? Των τιμών του πετρελαίου ? Των αεροπορικών μεταφορών ? Ή ενός χρεωκοπημένου αερομεταφορέα-κλειδή για μια περιοχή ? Επίσης έχει υπάρξει παρόμοιο μοντέλο εξαγοράς απο μεγαλύτερη εταιρεία η οποία είναι σε φάση ανάπτυξης (με orders για 787 και 380) και που δεν είναι άμεσσος ανταγωνιστής (κοινώς ούτε στην ίδια γεωγραφική περιοχή, άσχετος) ? Γιατί να την κρατήσει την ΟΑ ενώ θα μπορούσε πχ να την συγχονέυσει και να γίνει η ίδια παίχτης κλειδί στα βαλκάνια με λινκ για μέση ανατολή και ασία ? PS Είμαι υποστηρικτής της ιδιοτικοποίησης (απορείτε ε? !) αλλά εκτός κάποιων "φιλικών δεσμών" δε καταλαβαίνω το πάντρεμα αυτό. :) Άσε που δείχνουμε "το μοναχικό παιδί της ευρώπης που δεν μας αρέσουν οι συμμαχίες και πάμε με άτομα με ίδιο στυλ με μας". Κάτι σαν τους ελληνάρες στα uk πανεπιστήμια που κάναν παρέα μόνο με έλληνες ή κύπριους μόνο :wall:
 
Re: Pantheon Airways

B732":2eo39w1h said:
α) Το οτι η Ολυμπιακή κοστίζει καθημερινά στον Έλληνα πολίτη 1 εκατομμύριο από που προκύπτει αλήθεια? Προσοχή, δεν υποστηρίζω ότι είναι κερδοφόρα. Μπορεί να κοστίζει από μηδέν εώς και 10 εκατομμύρια την ημέρα, αλλά πώς επαναλαμβάνεται ένα νούμερο με τόση σιγουριά για μια εταιρεία που δεν έχει βγάλει ισολογισμό από το 2003? Απλά ένας προβληματισμός.

α)Αυτό είναι ένα θέμα που το έχω θίξει κι εγώ.Δεν πρόκειται να πάρεις ποτέ απάντηση.Η μη δημοσίευση ισολογισμών,ευνοεί το υπουργείο που θέλει να την κλείσει για τους δικούς του λόγους και σε καμία περίπτωση για το "εθνικό συμφέρον" όπως προσπαθούν να μας πείσουν.Ποιο εθνικό συμφέρον υπερασπίζονται,όταν τους εργαζομένους μιας εταιρείας σε πτώχευση τους μετατάσεις σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες,τους συνταξιοδοτείς από τα 50 τους χρόνια,15 χρόνια πριν από τους άλλους Έλληνες πολίτες,και τους δίνεις και τεράστιο εφάπαξ;Άκουσα ότι οι ιπτάμενοι φροντιστές και αεροσυνοδοί,συμφώνησαν για διπλασιασμό των ενσήμων τους.Αν είναι δυνατόν...Και εδώ δεν έχω διαβάσει ένα ποστ κατακραυγής.Οι άλλοι εργαζόμενοι είμαστε δηλαδή κορόιδα...Αφού θα πτωχεύσει,να απολυθούν οι εργαζόμενοι και να μην πάρουν τίποτα.Αλλά δεν τολμάει ο πολιτικός προϊστάμενος.Διότι μετά ούτε την ψήφο του δε θα βρει...Προτιμώ υγιή εταιρεία,υπό κρατικό έλεγχο,με όλους τους εργαζομένους της σε πολλά δρομολόγια από την κλειστή εταιρεία και 50αριδες να παίζουν τάβλι στα καφενεία,με φοβερό "αποθεματικό" από το εφάπαξ,και 3πλάσια σύνταξη από τους 65αριδες,και τους οποίους θα τους πληρώνω εγώ,υποθηκεύοντας το δικό μου μέλλον σε ένα ταμείο υπό κατάρρευση.
 
Re: Pantheon Airways

imaginas":31yazpcj said:
Προτιμώ υγιή εταιρεία,υπό κρατικό έλεγχο,με όλους τους εργαζομένους της σε πολλά δρομολόγια από την κλειστή εταιρεία και 50αριδες να παίζουν τάβλι στα καφενεία..........


Όπως λέμε "καλύτερα υγιείς και πλούσιος παρά φτωχός και άρρωστος " .

Άλλο πράγμα οι ευχές και άλλο η πραγματικότητα.
 
Re: Pantheon Airways

Η άποψη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι μία καθαρά κομματικής ιδεολογίας ανακοίνωση / παρέμβαση.

Είναι γνωστό σε τι πολιτικά κόμματα πρόσκειται.


Πέραν των ανωτέρω , θεωρώ αστείο να αναφέρεται σε οικονομικά μεγέθη η μία άσχετη με (τον τομέα αυτό)επαγγελματική ένωση .

Δηλαδή αν βγάλει σχετική ανακοίνωση κατά της ιδιωτικοποίησης η επαγγελματική ένωση των κρεοπωλών θα την δεχθούμε ώς έχει???

Αλλά ξέχασα ότι στην Ελλάδα όλοι είναι γνώστες και έχουν άποψη επί παντός επιστητού.
 
Re: Pantheon Airways

Μην το παλεύεις aas59,θα εκτεθείς.Όπως εκτέθηκαν όλοι όσοι έλεγαν για ιδιωτικοποιήσεις τραπεζών κλπ,και είδαμε τις εθνικοποιήσεις στην πρώτη στραβή.Όσον αφορά τα κομματικά κλπ του ΤΕΕ,δεν τα ξέρω και δεν με ενδιαφέρουν.Ξέρω όμως ότι άλλη μια ένωση,βρίσκει το σχέδιο λάθος.Και να σε ενημερώσω ότι καλύπτει και τους τεχνικούς της Ο.Α.Μήπως όμως εσύ υποστηρίζεις τις κινήσεις του ΥΜΕ,εξαιτίας των πολιτικών σου πεποιθήσεων και μόνο;

Και κάτι ακόμα.Δεν εμποδίζει κανείς όποιο επιμελητήριο θέλει,να εκφέρει γνώμη για να προασπίσει τα συμφέροντα των μελών του.Όπως δεν εμποδίζει κανείς το κάθε επιμελητήριο να έχει και επιστήμονες από άλλες ειδικότητες.Και το ΤΕΕ,έχει και οικονομολόγους και νομικούς.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top