Jet Airways+Kingfisher Airlines

CaptainChris

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2003
Μηνύματα
1.027
Likes
115
Περιοχή
Thessaloniki, Greece, EU
Website
www.captain-chris.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Οι δυο μεγαλυτερες αεροπορικες εταιριες της Ινδιας ανακοινωσαν οτι θα ξεκινησουν πτησης κοινων κοδικων στο εσωτερικο και στο εξωτερικο δικτυο και θα ζητησουν αδεια απο την Ινδικη ΥΠΑ και για περαιτερω συνεργασια εως και συνχωνευση. Ο Ινδικος νομος δεν επιτρεπει την συνχωνευση εαν οι δυο εταιριες εχουν πανω απο το 40% της αγορας, οι δυο εταιριες μαζι εχουν περιπου 58% στο εσωτερικο δικτυο, ετσι θα πρεπει να κοπουν δρομολογια για να προχωρισουν τα σχεδια τους. Λογο της οικονομικης υφεσης και οι δυο εταιριες εχουν ανακοινωση περικοπες θεσεων εργασιας και δρομολογιων. Η Kingfisher ακυρωσε τα δρομολογια προς της ΗΠΑ που ξεκινησε πριν ενα μηνα και αναστελει την εναρξη των δρομολογιων προς Ευρωπη που ειχε αναγγειλη, στη θεση αυτων θα συνεργαστη με τα υπαρχωντα δρομολογια της Jet.
 
Και η jet airways "μαζεύεται" πάντως και από 13 Γενάρη σταματά το φιλόδοξο δρομολόγιο BOM-PVG-SFO που ξεκίνησε το καλοκαίρι.
 
Το οποίο όμως αντικαθίσταται από Kingfisher ως Bangalore-London Heathrow-San Francisco, συνδέοντας τη Silicon Valley της Ινδίας με αυτήν της Αμερικής.
 
Προβλήματα Kingfisher

Άλλη μια εταιρία που βιώνει σκληρά την παρούσα οικονομική κρίση είναι η Kingfisher. Μεγάλα τα λόγια του ιδιοκτήτη της όταν ξεκίνησε η εταιρία πριν μερικά χρόνια,όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική! 19 αεροσκάφη επεστράφηκαν στις εταιρίες leasing, αρκετές ζημιές στα μέχρι στιγμής οικονομικά αποτελέσματα του τρέχοντος έτους, πολλά χρέη προς τρίτους και τέλος, μετατρέπει το 70 % του δικτύου της σε low cost... (Πηγή: Airliner World)
Τελικά, καλύτερα να κρατάς μικρό καλάθι ;)


Υ.Γ. Ο ίδιος τύπος έλεγε τα ίδια μεγάλα λόγια και για την ομάδα που κατέβασε στην Formula 1!!!
Υ.Γ.2 Πιστεύω να postαρα στο σωστό topic!
 
Και οι δύο εταιρείες αντιμετωπίζουν σοβαρότατα οικονομικά προβλήματα. Αν και το εσωτερικό δίκτυο της Ινδίας θεωρείται ως το πλέον ανερχόμενο, οι αεροπορικές εταιρείες της αντιμετωπίζουν προβλήματα. H Kingfisher ακύρωσε πάνω από 210 πτήσεις, και οι συσσωρευμένες ζημιές της είναι της τάξεως των $143 εκατ. Για φέτος μιλούν για περίπου $20 εκατ.
Στην ίδια κατάσταση είναι και η Jet που παρόλο που το load factor είναι 78% για να επιχειρεί οικονομικά χρειάζεται load factor 91% και οι ζημιές της είναι και αυτής της τάξεως των $143 εκατ. :cry:
 
Αγαπητές Jet & Kingfisher, ομολογώ ότι γνωρίζω τα δις που ακτοικούν στη μεγάλη χώρα σας, δεν γνωρίζω καλά δε πόσοι από αυτούς είναι σε θέση να γεμίζουν τούς μικροσκοπικούς κορμούς των Β773 & Α388 σας σε διαπλανητικές διαδρομές που ενώνουν όσα δεν ενώνονται (σχεδόν κλυριολεκτικά..). Μήπως σας έφαγαν τα λούσα (5* η κα Kingfisher) και οι "αγορές". Σας εύχομαι τα καλύτερα πάντως.

δικός σας
 
Κατά διαόλου φαίνεται πως συνεχίζει να πηγαίνει η Kingfisher. To κλείσιμο φαίνεται πως είναι θέμα χρόνου:

Ενδεικτικά, φαίνεται πως η IATA ήρε τη συμμετοχή της IT στο BSP. Οι τραπεζικοί λογαριασμοί έχουν παγώσει και τα ταξιδιωτικά γραφεία δεν έχουν πλέον δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων (λόγω BSP). H εταιρεία αναγκάζεται να περικόψει δρομολόγια και να επιστρέψει ένα 330-200 στον εκμισθωτή.

http://www.flykingfisher.com/media-cent ... lines.aspx
 
Αν και εχω τον κίνδυνο να ειμαι off-topic σύντομα και το ποστ να παει στο "καταραμένες χρόνιες", η Kingfisher ανέστειλε ολες τις πτήσεις μέχρι την Πεμπτη λογω των απεργιών των εργαζομένων της, που έχουν να πληρωθούν απο τον Μάρτιο λογο έλλειψης ρευστού, και φοβων για την ασφαλεια των πτησεων.

Περισσοτερα
 
Η Jet με την συνεργασία της Etihad ανοίγει δύο δρομολόγια από AUH
Kochi – COK-AUH 9W 575 17:55-20:30 73NG D
AUH-COK 9W 576 02:40-08:10
Επιπλέον της καθημερινής πτήσης ΕΥ280/81

Kuwait AUH-KWI 9W 576 21:20-22:05 73NG D
KWI-AUH 9W 575 23:05-01:50+1
Επιπλέον των 4 καθημερινών πτήσεων ΕΥ302 & ΕΥ304 & ΕΥ306 & ΕΥ308
 
Top