Προς τους Admin...

Captain Jack

Economy-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2008
Μηνύματα
160
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
FAJS
Κυριοι,

Σεβομενος την εξαιρετη δουλεια που εχετε κανει ως σημερα θα ηθελα να προχωρησω σε μερικες προτασεις που πιστευω θα συμβαλουν στην βελτιωση του φορουμ, και θα διευκοληνουν κατα μεγαλο βαθμο την συλλογη και πληροφοριων και τη συμμετοχη ολων.

Συγκεκριμενα παρατηρησα οτι η οργανωση των θεματων στο Ευρετηριο Δ. Συζητησης και ιδιαιτερα οσον αφορα τις εταιριες που σχολιαζουμε (μεγαλεσ και μικρες) ειναι ελειπεις.

Συγκεκριμενα στην υποενοτητα Λοιπές Ελληνικές & Κυπριακές εταιρείες το φορουμ αριθμει συνολικα 7 σελιδες που αφορουν οχι μονο εταιριες που βρισκονται εν λειτουργια, αλλα και εταιριες που προκειτε να ανοιξουν η που εχουν ηδη κλεισει!!!

Επισεις παρατηρησα οτι παλαιοτερες εταιριες που εχουν πολυετη παρουσια στον χωρο δεν βρισκονται στην 1η σελιδα αλλα στη 2η και στην 3η ακομα......
Γνωριζεται πολυ καλα οτι οι περρισοτεροι παρακολουθουν και συμμετεχουν μονο στην 1η σελιδα, με αποτελεσμα πληροφοριες για αλλες αεροπορικες εταιριες να μην δημοσιευονται.

Επισης αναλωνωμαστε (και συμπεριλαμβανω και τον εαυτο μου) με εταιριες που δεν εχουν ακομα παρουσιασει κανενα πτητικο εργο, και επομενως κανενα εργασιακο ενδιαφερον, μιας και ειναι στην 1η σελιδα.

Προτεινω λοιπον την αναδιοργανωση της εν λογο ενοτητας σε 3 υποκατηγοριες.

1. Επιχειρισιακες εταιριες.
2. Νεοεμφανιζομενες εταιριες
3. Μη επιχειρισιακες εταιριες

Ετσι θα μπορουμε πιο ευκολα να συγκεντρωθουμε στα επι μερους κομματια που παρουσιαζουν αμεσο ενδιαφερον (απο εργασιακης και οχι μονο πλευρας) και να αγνοησουμε το π.χ. (που πηγε το α/φος της GeeBee οταν εκλεισε η εταιρια - χωρις να θελω να θιξω κανεναν spotter).

Επισης παρατηρησα πολλα threads που ουσιαστικα αναφερονται στην ιδια εταιρια. (πχ. 3 threads της galaxy)
Πιστευω οτι θα ηταν καλη ιδεα να μεταφερθουν ολα σε μια κοινη περιοχη, υπο 1 ονομα, εξοικονομωντας ετσι και χωρο , και βελτιονωντας την ποιοτητα των πληροφοριων.

Επιπλεον μια ουσιαστικη βελτιωση θα ηταν ενα photo album (κατω απο το ονομα της καθε εταιριας), με φωτογραφιες απο τα αεροπλανα της, ετσι ωστε ολες οι φωτο απο καθε εταιρια να αποτελουν πολο ελξης για τον αναγνωστη.


Ευχαριστω εκ των προτερων για την βελτιωση του φορουμ.
 
Καλησπέρα Captain Jack και ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου. Ομολογώ ότι σχετικά με την κατηγορία "Λοιπές Ελληνικές & Κυπριακές εταιρείες" έχω κάνει αρκετές σκέψεις στο παρελθόν. Ποτέ μου όμως δεν σκέφτηκα τον διαχωρισμό που πρότεινες. Είναι ένας διαχωρισμός που αρχικά μου ακούγετε θετικός. Θα το αφήσω όμως για μερικές μέρες ακόμη εδώ, μήπως και κάποιος άλλος έχει να προτείνει κάτι επιπλέον.

Αυτό με το photo album μπορεί να γίνει σχετικά εύκολα, μιας και έχουμε πλέον και την αναζήτηση φωτογραφιών στο: https://www.airliners.gr/el/gallery/index.php και μπορεί να ενσωματωθεί εύκολα στις σχετικές κατηγορίες.

Θα επανέλθω ;)
 
Captain Jack":yd8ml3pn said:
Προτεινω λοιπον την αναδιοργανωση της εν λογο ενοτητας σε 3 υποκατηγοριες.

1. Επιχειρισιακες εταιριες.
2. Νεοεμφανιζομενες εταιριες
3. Μη επιχειρισιακες εταιριες

Πιστεύω ότι ο διαχωρισμός σε εταιρείες εν ενεργεία και μη είναι πιο απλός & αποδοτικός. Και οι νεοεμφανιζόμενες παραμένουν επιχειρησιακά εν ενεργεία μέχρι να ..κλείσουν.

δικός σας
 
Νομίζω η άποψη του payneful_tales είναι καλύτερη για να είναι ακόμα πιο εύχρηστο.
 
Καθώς και περισσότερο ευέλικτο αφού μία σήμερα ενεργή εταιρεία (και όλα της τα θέματα) μπορούν (ό μη γένοιτο... :cool: ) να μεταφερθούν πανεύκολα στις ανενεργές..................
 
payneful_tales":36p47sb6 said:
Captain Jack":36p47sb6 said:
Προτεινω λοιπον την αναδιοργανωση της εν λογο ενοτητας σε 3 υποκατηγοριες.

1. Επιχειρισιακες εταιριες.
2. Νεοεμφανιζομενες εταιριες
3. Μη επιχειρισιακες εταιριες

Πιστεύω ότι ο διαχωρισμός σε εταιρείες εν ενεργεία και μη είναι πιο απλός & αποδοτικός. Και οι νεοεμφανιζόμενες παραμένουν επιχειρησιακά εν ενεργεία μέχρι να ..κλείσουν.

δικός σας

Με τους παραπανω ορους ενοω:

1. Επιχειρισιακες εταιριες. (πχ euroair, HIA, Skywings, Aegean, κλπ)
2. Νεοεμφανιζομενες εταιριες (πχ elite, Athens Airlines, ciel, κλπ)
3. Μη επιχειρισιακες εταιριες (πχ geebee, venus, galaxy, kappa air, κλπ)

Ισως ο διαχωρισμος μπορει να γινει βαση των εταιριων που κατεχουν AOC και των εταιριων που εχουν υποβαλει αιτηση.... μιας και απο την αιτηση μεχρι την κατοχη μπορει να παρει χρονια βλεπετε πχ Elite. Δεν ειναι δυνατον να εχουμε πχ 10 σελιδες σχολια για μια εταιρια που προκειτε να ανοιξει και 2-3 καταχωρησεις για μια εταιρια που λειτουργει. Οσο και να ειμαι επιρεπης στο κουτσομπολιο αλλο οι εν λειτουργια εταιριες και αλλο οι "προσεχως ανοιξαμε και σας περιμενουμε"!!!

Ευχαριστω παντως για τα σχολια σας στις προτασεις αυτες.
 
Δεν θεωρώ λάθος την πρότασή σου Captain Jack αλλά πιστέυω οτι μπορούμε να έχουμε τα θέματα πιο απλά, όπως προτείνει ο payneful_tales. Ας διατηρηθεί η απλότητα του forum.
 
Πιστεύω ότι οι κατηγορίες

:arrow: Aegean Airlines
:arrow: Κυπριακές Αερογραμμές / Eurocypria Airlines
:arrow: Olympic Airlines

μπορούν να μείνουν. Αλλαγές είναι μόνο αναγκαίες στην κατηγορία "Λοιπές Ελληνικές & Κυπριακές εταιρείες". Εκεί μπορεί να γίνουν δύο υποκατηγορίες, μία για εταιρίες εν ενεργεία και μια για τις μη ενεργές εταιρίες. Έτσι οι "μεγάλες" εταιρίες έχουν αποκλειστικές κατηγορίες και οι μικρότερες βρίσκονται καλύτερα κατανεμημένες στις νέες υποκατηγορίες.
 
Γιατί να μη χωριστούν οι Κυπριακές με τη Eurocypria αφού είναι ανεξάρτητες εταιρείες πια και δεν έχουν ούτε μετοχική σχέση;
 
Η OSPA / Olympic Sovereign Patestos Airlines / που θα μπει ρε παιδιά?
( Λίγο χιούμορ για εκτόνωση των τελευταίων εβδομάδων, μετά τις κόντρες για την Πάνθεον/ΟΑ, επειδή τα πνεύματα πλέον ηρέμησαν "επικίνδυνα" , διότι σε λίγες μέρες 30/11/08 , που μπαίνουμε στην επόμενη φάση του διαγωνισμού θα ανάψουν πάλι τα αίματα /! )
 
Top