Προς τους Admin...

mxnk":17pmyvqk said:
Γιατί να μη χωριστούν οι Κυπριακές με τη Eurocypria αφού είναι ανεξάρτητες εταιρείες πια και δεν έχουν ούτε μετοχική σχέση;
H Cyprus και η Eurocypria είναι μαζί γιατί μόνες τους δεν έχουν τόσο μεγάλο όγκο νέων και ειδήσεων ώστε να δικαιολογούν από μια κατηγορία μόνες τους. Εγώ μάλιστα θα πρότεινα να πάνε όλες οι Κυπριακές σε μια κατηγορία αφού ο αριθμός τους αλλά και οι ειδήσεις τους είναι πολύ περιορισμένα. Πιθανώς λοιπόν ο διαχωρισμός θα πάει: ΟΑ, Α3, Κυπριακές εταιρείες, λοιπές Ελληνικές εταιρείες. Στην τελευταία κατηγορία ας υπάρξουν 2 υποκατηγορίες: Ενεργές και μη ενεργές.
 
Και αυτό δεν ακούγεται άσχημο και ας ελπίσουμε να ανοίξουν και άλλες εταιρείες στο μέλλον!!!!
 
Με την ευκαρία επιθυμώ επίσης να υπενθυμίσω προγενέστερη "δέσμευση" του Ακις , ει δυνατόν ταυτόχρονα με την σωστότερη τακτοποίηση των εταιριών, να προβείτε σε παρόμοια κατηγοριοποίηση στο μεγάλο Θέμα / που το βλέπουμε τουλαχιστον σε 10 επί μέρους αναφορές με διαφορετική επικεφαλίδα/ της αεροπορικής εκπαίδευσης, σχολών κλπ.
 
Η κατηγοριοποιηση του GP 707 μαλλον ειναι η καλυτερη..... :great: απο μενα!
 
Από τα παραπάνω που γράφτηκαν λοιπόν, έχουμε σαν ένα πρώτο αποτέλεσμα την παρακάτω λύση:

  • Aegean Airlines
  • Olympic Airlines
  • Κυπριακές εταιρίες (π.χ. Cyprus AW, Eurocypria κτλ.)
  • Λοιπές ελληνικές εταιρίες
    • Ενεργές ελληνικές εταιρίες (π.χ. Astra Airlines, Sky Express, Hellenic Imperial Airways κτλ.)
    • Μη ενεργές ελληνικές εταιρίες (π.χ. Greece AW, Electra AL, Alexandair κτλ.)
Αν δεν υπάρχει κάποια άλλη πρόταση θα προχωρήσω στην διαμόρφωση των κατηγοριών τις επόμενες μέρες. :great:
 
Προχώρησα στην κατηγοριοποίηση όπως έχει συζητηθεί σε αυτό το θέμα. Αν υπάρχουν κάποια λάθη παρακαλώ να ενημερώσετε. :great:
 
Θεωρώ ότι εταιρείες που δεν έχουν ανοίξει και δεν έχουν αεροπλάνα (ακόμα) πρέπει να μπαίνουν στις μη ενεργές: Ciel (ε, όχι ενεργή και η Ciel), Elite (!!!), Rodos Avn, Marfin-MIG, First AL, Pandair (!?!?!?).
 
Μπορεί να είναι active σε άλλη χώρα όμως το topic έλεγε για ίδρυση στην Ελλάδα. Και η Privatair είναι του Λάτση αλλά είναι Ελβετική εταιρία. Άρα η Marfin όπως την έχουμε εδώ είναι μη ενεργή.
 
ομορφη δουλεια, :great: ωραιος επανασχεδιασμος. :great:

Μηπως πρεπει να συμπτυξουμε περαιτερω τα θεματα ομως :?: .....πχ για την HJ εχουμε 4 ξεχωριστα threads. ετσι θα γινουν λιγοτερες οι σελιδες.
 
Top