Δικαιώματα επιβατών

Re: Επιστροφη φορων?

Ψιλα ή χοντρα γραμματα στο εισητηριο δεν έχει καμια σημασία. Ειναι οπως και τα ψιλα γραμματα στα δανεια και στις καρτες των τραπεζων. Τα δικαστηρια κατα κορον αναγνωριζουν ως καταχρηστικους τετοιους ορους.Αν τα ψιλα γραμματα του εισητηριου λενε οτι θα τους πληρωνεις κιολας οταν σου ματαιωνουν την πτηση δεν σημαινει οτι ισχυει. Ο Αστικος Κωδικας και οι διαταξεις για τις συναλλαγες, τα χρηστα ηθη και την ασφαλεια των συναλλαγων ισχυουν και δεν καταργουνται απο τα θέλω των εταιριων. Απλα οπως εχω ξαναπει ο κοσμος δεν διεκδικει το δικιο του. Οταν κατι ειναι αδικο και εναντια στη λογικη να προσφευγετε στα αρμοδια οργανα.
 
ακύρωση πτήσης Air france και αρνηση αποζημίωσης

καλησπέρα σας ,

Η πτηση μου (ΑΘΗΝΑ - ΠΑΡΙΣΙ )(το Μαιο ) ακυρώθηκε τελευταία στιγμή (και αφου περιμέναμε καμια ώρα ) λόγο τεχνικού προβλήματος. τελικα εμ βαλανε σε ΆΛΛΗ ΠΤΉΣΗ 7 ώρες ποιο μετα..

Γνωρίζω οτι δικαιούμαι αποζημίωση βάση νομοθεσίας και αιτήθηκα στην Air france γι αυτό αλλα αυτοι απάντησαν ότι δεν με αποζημιώνουν γι αυτο και μου έδωσαν ενα voucher 60 ευρώ να το χρησιμοποιήσω σε..επόμενη πτήση..

Απευθύνθηκα και στην ΥΠΑ αλλα μου ειπαν απλα να στείλω και σε αυτούς την καταγγελία ..(δεν ειδα ιδιαίτερο ενδιαφέρον και απο εκεί βεβαια και μου είπαν οτι δεν αποζημιώνουν οι αεροπορικές κτλ και κατι μασημένα..)

Υπάρχει κατι αλλο που μπορώ να κάνω / αντιμετώπιση του ζητήματος.

Ευχαριστώ εκ των προταίρων
 
Re: ακύρωση πτήσης Air france και αρνηση αποζημίωσης

Απο τη στιγμή που η πτήση σου έγινε,έστω και καθυστερημένα,πήρες και το voucher των 60ευρώ, τι παραπάνω ήθελες;
 
Re: ακύρωση πτήσης Air france και αρνηση αποζημίωσης

Κλεοπάτρα, εδώ έφαγε αναμονή 7 ωρών κι εσύ μας λες και τι ζητάει άλλο; Η νομοθεσία που υπάρχει στην ΕΕ είναι σαφής, βλέπε εδώ: viewtopic.php?f=16&t=5518

Αν η εταιρία αρνείται να πληρώσει, τότε μπορείς να το καταγγείλεις μέσω της ΥΠΑ. Αυτοί θα μεταφέρουν το αίτημά σου στην γαλλική ΥΠΑ και εκείνη θα ενημερώσει την εταιρία. Κάτι παραπάνω δεν μπορεί να κάνει η ΥΠΑ (τουλάχιστον αυτό γνωρίζω). Από κει και πέρα, αν και πάλι η AF δεν πληρώσει, τότε μένει μόνο ένας δρόμος. Ο δικαστικός. :wall: Πολλές φορές αρκεί μόνο αυτά που έγραψες εσύ να τα γράψει και ένας δικηγόρος και να τα στείλει στην εταιρία. Δυστυχώς μόνο έτσι καταλαβαίνουν οι εταιρίες.

Καλή συνέχεα και κράτα μας ενήμερους για τις εξελίξεις.
 
Λοιπόν, πολύ καλή ερώτηση και εδώ φτάνουμε σε ένα κομβικό σημείο του κανονισμού 261/2004 που προσφέρει ένα μεγάαααααααααλο παραθυράκι στις αεροπορικές εταιρείες.

Στην παράγραφο σχετικά με τις ακυρωμένες πτήσεις, υπάρχει η πρόβλεψη πως: «Ο πραγματικός αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να πληρώσει αποζημίωση σύμφωνα με το άρθρο 7 αν μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα». Αυτό λοιπόν επικαλούνται στις περιπτώσεις τεχνικών προβλημάτων. Βέβαια το βάρος της απόδειξης το φέρει η ίδια η εταιρεία, αλλά οι ελπίδες να αποζημιωθείς είναι ελάχιστες.

Συνεπώς η εταιρεία ήταν υποχρεωμένη να σου παράσχει μόνο «Φροντίδα» (γεύματα, αναψυκτικά, διαμονή, μέσα επικοινωνίας κλπ). Οπότε το μόνο που μπορείς να διαμαρτυρηθείς είναι ότι δεν σου παρείχαν κάποια από τα παραπάνω και τα οποία είχες ανάγκη, αφού το voucher των 60€ ήταν δική τους πρωτοβουλία και δεν τους καλύπτει απέναντι στον κανονισμό. Αν έχεις κρατήσει αποδείξεις φαγητού, ξενοδοχείου (και μεταφορά από/προς), τηλεφωνικών κλήσεων, κάνε καταγγελία στην ΥΠΑ και απαίτησε να τα καλύψει η Air France.

ΥΓ: Ακη μήπως να το συγχώνευες αυτό το θέμα με το «Δικαιώματα Επιβατών» και να το κάνεις μετά επισημασμένο για να είναι εκεί όλα τα σχετικά μηνύματα και να μην επαναλαμβανόμαστε;
 
το εστειλα το θεμα στην ΥΠΑ και μου ειπανε οτι θα ζητήσουνε απο τα ημερολογια του αεροσκάφους περισσοτερες πληροφορίες για την βλάβη κατι τετοιο..

Στην αιτηση που ειχα κανει στην Air france είχα ζητησει περιπου 20 ευρώ εξοδα φαγητού και ειπανε οτι θα τα καλύψουνε.
 

Attachments

  • Page1.jpg
    Page1.jpg
    252,5 KB · Προβολές: 5.709
  • Page2.jpg
    Page2.jpg
    135,5 KB · Προβολές: 5.715
Με λίγα λόγια,
σε περίπτωση που έχεις κλείσει εισητήριο, το έχεις αλλάξει για αλλη μέρα κανονικα, αλλά όταν πας στο αεροδρόμιο σου λένε ότι δεν βλέπουν την αλλαγή (με τα ανάλογα επακόλουθα) μπορείς να βρεις το δίκιο σου...?
 
Your flight has been re-scheduled

Καλησπέρα.
Επρόκειτο το Σάββατο να πετάξω για Χανιά. Μόλις έλαβα email από την Ολυμπιακή:

Re-scheduled Flight
Booking Reference: ΧΧΧΧ

Dear Passenger,

There is a schedule change on your flight(s) booked with Olympic Airlines due to operational reasons.

Your flight OA532 on 06DEC originally scheduled to depart from Athens to Chania at 09:00, has been now changed to flight OA530 06DEC, departing from Athens at 05:50 and arriving in Chania at 06:40.

We confirm your flight details, as follows:
ΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ


Μπορώ να ζητήσω πίσω τα χρήματά μου; Δεν μπορώ να σηκωθώ από τις 3 το πρωί για να μαι στις 4.30 στο αεροδρόμιο...ΗΜΑΡΤΟΝ...

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ειμαι με την προσφορά των 88 ευρώ μετ' επιστροφής...
 
Re: Your flight has been re-scheduled

Σε ολες τις πτησεις εσωτερικου με την Ολυμπιακη, (ανεξαρτητου κατηγοριας ναυλου) μπορεις να ακυρωσεις το εισητηριο 24 ωρες πριν την αναχωρηση χωρις καμια επιβαρυνση και να σου επιστραφει το ποσο στην πιστωτικη καρτα που ειχε χρεωθει η να κανεις το εισητηριο OPEN για ισχυς ενος χρόνου.
Στην δικια σου περιπτωση στις 6/12 αν σε βολευουν υπαρχουν και οι πτησεις: OA534 - 14:45 και OA536 - 18:30
οποτε μπορεις να ζητησεις θεση σ' αυτες τις πτησεις, εκτος αν σε βολευουν οι ωρες οποτε σου μενει μονο η ακυρωση...
 
Re: Your flight has been re-scheduled

Δεν με βολεύει γιατί θα πήγαινα Ηράκλειο μετά για τον αγώνα ΟΦΗ-ΑΡΗΣ...Απλά επειδή είμαι από Χανιά θα πήγαινα να δω και τους δικούς μου...
 
Top