Athens airways

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αντε βρε ηρθε το 1ο Εμπραερ 145, μενει τωρα η αδειοδοτιση και η εναρξη των δρομολογιων προς Αλεξπολις!
 
Και κατι ψιλοπραγματα ακομα οπως οι τιμες, τα ωραρια, η προβολη, η ενημερωση του σαιτ...
Προσωπικα μου φαινεται αρκετα εως πολυ δυσκολο να ξεκινησει στις 15/1 τις πρωτες πτησεις, και μαλλον για αναβολη ημερομηνιας τους βλεπω εαν τα καταφερουν καποτε.
Ακομα δεν ξερουμε τιποτα ως προς τα παραπανω στοιχεια καθως και η διαφημιση της εταιριας ειναι ανυπαρκτη.Αληθεια εκτος απο εμας που ασχολουμαστε ποιοι αλλοι γνωριζουν αυτη την εταιρια; Ποια θα ειναι εκεινα ακριβως τα χαρακτηριστικα που θα προκαλεσουν το ενδιαφερον του πελατη ωστε να αφησει Α3 και ΟΑ με πολυ μεγαλυτερα αεροπλανα στη γραμμη της Αλξανδρουπολης;
 
Φωτογραφία του αεροσκάφους υπάρχει πουθενά;
 
Το SX-CMA ήρθε σήμερα γύρω στις 1900 στο LGAV, βρίσκεται στο stand Α39. Φωτογραφία υπάρχει στο upload queue του http://www.airpics.net
 
Εξηγειλε και τις ωρες.
Αναχωρηση απο Αθηνα στις 10 το πρωι και απο τη Χιο στις 11:15.
1 καθημερινη πτηση και το αστειο ειναι οτι ρωτουσαν την κατασκεταστρια εταιρια το κατα ποσο μπορει το emraer να προσγειωθει και να απογειωθει ασφαλως στον διαδρομο οταν σε αυτον μπορει να προσγειωθει μεχρι και 320!!!
Τελος παντων καλες ωρες διαλεξε αν και με προβληματιζει η ευκολια που αποδεχονται τις προτασεις δρομολογησης.
 
jetflight":37i839pq said:
και το αστειο ειναι οτι ρωτουσαν την κατασκεταστρια εταιρια το κατα ποσο μπορει το emraer να προσγειωθει και να απογειωθει ασφαλως στον διαδρομο οταν σε αυτον μπορει να προσγειωθει μεχρι και 320!!!

Ναι σωστα...η διαδικασια που θα επρεπε να ακολουθηθει για να διαπιστωθει το takeoff & landing performance ειναι "ωχ αδερφε, αφου κατεβαινει το 320 δεν θα κατεβαινει το Εmbraer;"....
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top