Δικαιώματα επιβατών

Κανονικά πρέπει ή να σε βάλλουν σε κάποια πτήση με την αρχική ημερομηνία ή να σου κάνουν full refund το εισητήριο. Ξανατηλεφώνησε, και εάν πάλι δεν σε εξυπηρετήσουν στην ημερομηνία, ζήτησε να μιλήσεις με supervisor. Eννοείται πως θα είσαι ευγενικός κτλ.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Καλησπέρα σας,
είχα 2 e-tickets (promotional fare,TOTAL 221,30 EUR)για VIE το Μάιο (προπληρωμένα από 21 Ιανουαρίου)και σε τηλεφωνική επικοινωνία μου με τις κρατήσεις, μου ανακοίνωσαν ότι οι πτήσεις αναστέλλονται και θα μου επιστρέψουν το αντίτιμο ΠΑΡΑΚΡΑΤΩΝΤΑΣ 40ευρώ(2X20)για service fee!
Διαμαρτυρήθηκα αλλά με παρέπεμψαν στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών(από αύριο 03/03/2009).
Σκέφτομαι ότι εάν είχαν ,για παράδειγμα, 1000 προπληρωμένες κρατήσεις θα βάλουν στα ταμεία τους 20.000 ευρώ+ τόκους
με μηδέν παροχές!!!
Γνωρίζετε εάν έχουν το δικαίωμα να κάνουν αυτή την παρακράτηση χρημάτων?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Δεν είμαι σίγουρος αλλά πιστεύω πως όταν μία αεροπορική εταιρεία ακυρώσει κάποιο δρομολογιο της υποχρεούται να σε στείλει με άλλη εταιρεία ή να σε βάλει στο επόμενο δρομολόγιο της (που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ισχύει)..
Τώρα μίλησε και με το αρμόδιο τμήμα αύριο να δούμε τι θα σου πουν...
Αλήθεια γιατί η Α3 ακύρωσε τα δρομολόγια προς τη Βιέννη?
 
Μετέφερα την ερώτηση του FLIGHTATT εδώ, μιας και ταιριάζει περισσότερο. Να αρχίσω από αυτά που έγραψε ο manos_p: Αυτά που λες δεν ισχύουν στην συγκεκριμένη περίπτωση, διότι η εταιρία ανακοίνωσε την αναστολή της πτήσης >15 μέρες πριν την πτήση.

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι από άποψη νομοθεσίας που να καλύπτει την συγκεκριμένη περίπτωση. Παρόλα αυτά, μια εταιρία που σέβεται τον εαυτό της και εκτιμά τον επιβάτη της θα επιστρέψει ολόκληρο το ποσό μαζί με το service fee. Πιστεύω αν επικοινωνήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τους το αναφέρεις με ευγενικό αλλά σοβαρό τρόπο, η Aegean θα επιστρέψει και το service fee.

Πάντως είναι κρίμα που πάντα ο επιβάτης/πελάτης πρέπει να τρέχει για βρει το δίκιο του. Ακόμη και στις εταιρίες που έχουν το βραβείο της καλύτερης περιφερειακής αεροπορικής εταιρίας. :wall:
 
Re: Νέα Δρομολόγια

FLIGHTATT":881app8u said:
θα μου επιστρέψουν το αντίτιμο ΠΑΡΑΚΡΑΤΩΝΤΑΣ 40ευρώ(2X20)για service fee!

Εκτός από αυτό που λέει ο Akis θα πρότεινα (σε περίπτωση που δεν λήξει το θέμα ) να απευθυνθείς στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ( http://www.efpolis.gr/) και να είσαι σίγουρος ότι θα βρεις άκρη.........
 
Το θέμα πιστεύω δεν είναι να δωθούν τα 20 ευρώ πίσω στον FLIGHTATT πιστεύω πως το κυρίως θέμα είναι δωθούν σε όλους γιατί ο φίλος μας το έψαξε θα διαμαρτηρηθεί και θα πάρει τα χρήματα του ΟΛΑ πίσω..με τους υπόλοιπους τι γίνετε που έκλεισαν να πάνε Βιέννη και εν τέλη θα πληρώσουν το service fee χωρίς να ταξιδέψουν?
Ας ελπίσω πως θα αλλάξει γιατί η Α3 είναι μία πολύ καλή αναπτυσσόμενη εταιρεία και πιστεύω δεν είναι καλό για το image της αυτού του είδους οι πράξεις!
Λοιπόν εύχομαι τα καλύτερα και στο φίλο μας (να πάρει πίσω τα χρηματά του) αλλά και στην Α3 που ανοίγει τα φτερά της και σε νέους προορισμούς!
 
Αγαπητέ manos_p, είμαι σίγουρος ότι η Αιγαίου σκέφτεται "Πόσα κορόιδα θα κάτσουν να το κυνηγήσουν? Το 10%, άντε 20%. Από εκεί και πέρα, τα υπόλοιπα στην τσέπη μας". Και σε διαβεβαιώ ότι κανένα image δεν καταστρέφεται.
 
Τελικά μου απάντησαν μέσα σε δύο ημέρες και με διαβεβαίωσαν ότι ολόκληρο το ποσό θα επιστραφεί.
Η υπάλληλος στις κρατήσεις έκανε λάθος για την παρακράτηση του service fee!
 
Αν θέλουμε το πιστεύουμε ότι είναι λάθος. Είναι πιθανό απλά να μην κατάφεραν τελικά να δικαιολογήσουν την παρακράτηση του τέλους εξυπηρέτησης, όπως πρόσφατα δεν κατάφεραν να δικαιολογήσουν τα ακυρωτικά στους ακριβούς ναύλους της οικονομικής στο εσωτερικό δίκτυο κι αναπροσάρμοσαν την πολιτική τους.
 
Καλήμερα και καλώς σας βρήκα!

Μόλις με ειδοποίησαν τηλεφωνικά από ΟΑ ο,τι η πτήση μου που αρχικά ήταν να γίνει σήμερα στη 13.20 -και μέσω email με ενημέρωσαν ότι θα γίνει 13.45- τελικά θα γίνει αύριο στις 7.50 :rolleyes:
Τί δικαιούμαι σε αυτήν την περίπτωση ??
 
Top