Ερωτησεις PPL

  • Thread starter pan90
  • Ημερομηνία δημιουργίας
PPL (JAR-FCL1) 160 euro dual 130 euro solo==>160 x 30 = 4800, 130 x 15 = 1950 = 6750 euro συν περιπου αλλα 300 euro για βιβλια, χαρτες, plotter κτλπ.
Aερολεσχη αρκαδιας (Μεγαρα - Τατοι both) εκει ξερω εκει σας λεω εκει προτεινω ;) .....
 
Ευχαριστω για τις πληροφοριες...δεν μπορω να πω οτι χαρηκα...λιγο υψηλες οι τιμες....
 
Στην Aeroservices (Μέγαρα) το πλήρες κόστος (Ground School, υλικά, χάρτες, ακουστικά, 45 ώρες πτήσης κλπ κλπ) 16.000 ευρώ για το απλό PPL. Και για ελικόπτερα 20.000. Κοπήκατε?

BTW, τι ακούτε για αυτήν την εταιρία;

Υ.Γ.
Οι αερολέσχες θεωρούνται αεραθλητικά σωματεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και έχουν μια σειρά από διευκολύνσεις, π.χ. μειωμένο ενοίκιο στο Τατόι, χαμηλό ή μηδενικό ΦΠΑ κλπ κλπ, έχουν μειωμένα έξοδα για αυτό και έχει τόση διαφορά το PPL σε αυτές. Στα 16.000 ευρω του PPL της Aeroservices, τα 2500 ειναι ο ΦΠΑ. Η Aeroservices χρεώνει 3500 ευρώ το ground school αλλά χρησιμοποιεί διαφορετικό εξειδεικευμένο καθηγητή για κάθε μάθημα και όχι έναν Flight Instructor για όλα όπως κάνουν πολλές αερολέσχες. Ο καθένας βάζει στη ζυγαριά τα δεδομένα του και αποφασίζει...
 
Και πάλι, 16.000 Ευρώ μου φαίνεται αρκετά τσιμπημένη αυτή η τιμή.
 
Δεν ειναι απλά τσιμπημένη.. Πανάκριβη ειναι!
 
16000 για την αποκτηση του PPL ??? :shock: :wall:

Εγω με 16000 παιρνω και το PPL και βαζω και 100ωρες επιπλεον (build up).

Το PPL ειναι PPL και δεν αξιζει τοσα λεφτα...
 
Να ρωτήσω και εγω κατι? κοιτάζω και εγω χρόνια τωρα για ppl αλλα το κοστος (πέρυσι 9000+) με απέτρεψε απο να το ξεκινήσω. Ειναι αυτο το δίπλωμα για τον χομπιστα η σωστή λύση? Μήπως η εναλλακτική του υπερελαφρού ειναι τελικα καλη? τα καλα υπερελαφρά απο οτι καταλαβαίνω δεν εχουν και μεγάλες διαφορές απο ενα Cessna 150/152. Πόσες φορες για διασκέδαση χρειάζεται ο μέσος ερασιτέχνης κατι μεγαλύτερο (έστω και το 172) αυτή την κλάση? Μην παρεξηγηθώ και εγω θα ήθελα να πιλοτάρω το "πουλμανακι του αέρα" και να κανω διακοπές με ολη την παρέα μου αλλά όλοι φανταζόμαστε πόσο απίθανο (ακριβό και δύσκολο στην υλοποίηση) είναι να συμβεί κάτι τέτοιο.
Αρα τα 2500 ευρω (περσινή τιμή) με τα 9000 για τον ερασιτέχνη μήπως ειναι προκλητικά μεγάλη διαφορά?

edit: edit: μολις ειδα οτι η κατηγορία ειναι «Επάγγελμα: Αεροπορία» σορρυ για το λάθος context τις ερώτησης δεν βρίσκω τρόπο να την σβήσω όμως :wall:
 
Λοιπόν, αν και μιλάμε για "Επάγγελμα Αεροπορία", πάρε μιά απάντηση που καλύπτει γενικώς το θέμα πτυχίο, μιας και δεν είναι πολύ οφφ. Με δεδομένο ότι όποιος θέλει να πετάει είτε σαν χόμπι, είτε σαν επάγγελμα, θα χρεαιαστεί πτυχίο και η αναζήτηση θα του βγάλει αυτό το thread, θα σου δώσω μια απάντηση:

Ψάξε αρχικά το μέσο. Δηλαδή, με τι αεροπλάνο θα πετάς? Θα αγοράσεις υπερελαφρό? Έχει κάποιος φίλος σου R-172? Θα πάρεις ένα Airbus με long-term leasing για το backyard σου? Ανάλογα με το μέσο με το οποίο θα πετάς, θα δεις τι πτυχίο χρειάζεσαι.
:arrow: Αν για σένα το υπερελαφρό είναι η μόνη οψιόν(sic), μην ασχολείσαι με ΥΠΑ και λοιπούς καρεκλοκένταυρους.
:arrow: Αν κάποιος θείος σου έχει ένα pilatus πεταμένο στο γκαράζ του και στο δίνει να κάνεις λίγο, βγάλε ένα πιπιέλ. Με τον καιρό θα κάνεις απόσβεση.
:arrow: Αν για σένα το να πετάς δεν αξίζει αν δεν σου βγάζουν TOW 250k lbs και τουλάχιστον 350 PoB, θα χρειαστείς ένα έιτιπι-έλ και ένα πολύ μακρόστενο οικόπεδο.

Ελπίζω να βοήθησα. :3:
 
Απορω: Γραφει ο Τασαρας Αερολεσχη Αρκαδιας PPL με 7000 ευρω και δεν υπαρχει ουτε ενα σχολιο...
Δεν ειναι καλη τιμη?
Γινεται κακη εκπαιδευση?
Πως να πιασεις δουλεια σε Aegean, MIG, Athens κλπ εαν εχεις παρει το PPL σε αερολεσχη?...
Ενω αν τα εχεις χωσει χοντρα σε σχολη,ε, εχει αλλη χαρη το ερασιτεχνικο σου ρε παιδακι μου, πως να το κανουμε!...
 
121.5":3abwoysy said:
Πως να πιασεις δουλεια σε Aegean, MIG, Athens κλπ εαν εχεις παρει το PPL σε αερολεσχη?...
Ενω αν τα εχεις χωσει χοντρα σε σχολη,ε, εχει αλλη χαρη το ερασιτεχνικο σου ρε παιδακι μου, πως να το κανουμε!...

ότι να ναι... !
 
Top