Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Mike_":11ny2t2v said:
Την Κυριακή έχει συνάντηση με στελέχη της MIG Vice President (ονόματα δεν θα αναφέρω) της Boeing. Εκτάκτως καταφτάνει Αθήνα. Με ό,τι και συνεπάγεται αυτό.

Αυτό είναι επιβεβαιωμένο? Οι Κυριακές συνήθως δεν είναι η μέρα για meetings, τόσο πολύ βιάζονται?
 
Ναι, είναι. Επίσης, το ότι θα υπάρξει συνάντηση δεν σημαίνει πως υπάρχει συμφωνία ή πως θα υπάρξει συμφωνία.
 
Σίγουρα όμως θα υπάρξει προσφορά τα πρακτικά της οποίας καλό θα ήταν αν μπορούσαμε να τα μάθουμε κι εδώ.
 
Ίσως τότε να βίαζονται γιατί υπάρχει "καλή" προσφορά από αλλού. :?:
 
Αν η συνάντηση αφορά την νέα Ολυμπιακή, καλό θα ήταν να γίνουν γνωστά συμφωνώ. Απλά προσθέτω πως όπως έγραψα και πάνω, παραθέτω τα μέρη που θα συμμετάσχουν στην συνάντηση.

Η MIG δεν είναι μόνο ιδιοκτήτρια της νέας Ολυμπιακής (είναι και τράπεζα) και η Boeing δεν πουλάει μόνο Commercial αεροσκάφη. Αυτά, και ζητώ την κατανόηση των mods αν χρειάστηκα παραπάνω ποστς για να δώσω το gossip. Απλα, για να μην παρεξηγηθώ, το μόνο που μπορώ να μοιραστώ μαζί σας (γιατί είμαι και εγώ στο σκοτάδι, προς το παρόν) είναι το γεγονός της - έκτακτης - συνάντησης. Κυριακή κοντή γιορτή.
 
Δεν έχω πληροφορίες για το τι θα αγοράσει η MIG αλλά (και αυτό είναι πολύ καμένο) παρατήρησα ότι στο σαιτ για το logo και ποιο συγκεκριμένα στο παιχνίδι τα δυο αεροσκάφη που δείχνει μοιάζουν πολύ το ένα με dash (αναμενόμενο) και το άλλο με airbus (χαρακτηριστικά τα wingtip fences). Δεν λέω ότι δεν μπορεί να είναι τυχαίο, αλλά λογικά η MIG θα πρόσεχε κάτι τέτοια «τυχαία». Το παρατήρησα και είπα να το γράψω.
 
Καλύτερα boeing μάλλον...
Η ευρώπη έχει γεμίσει με airbus 320....
Αν είναι να πάρει airbus ας πάρει κανά airbus 380 (αχα καλό ε! που έλεγε και ο σεφερλής :p)
 
Το αεροπλάνο στο oalogo.gr είναι Α300, που αν και δεν πετάει πια για την ολυμπιακή έχει συνδεθεί με την εικόνα της εταιρίας όσο και το Α340 (αν παρατηρήσατε ποτέ πλάνα αρχείων σε δελτία ειδήσεων για την ολυμπιακή θα το δείτε).

Γενικά πιστεύω πως το 737NG συμφέρει την ΟΑ μιας και ήδη λειτουργεί 737 και ειδικά με την τελευταία έκδοση του 737-900 το -900ER που υπερβαίνει το Α321 σε χωρητικότητα κι επιδόσεις, είναι ελαφρύτερο και - σύμφωνα με την Boeing - έχει χαμηλότερο κόστος λειτουργίας (cost per seat mile): http://www.boeing.com/commercial/737family/pf/pf_900ER_back.html
Θα μπορούσε να αντικαταστήσει τα 737-300 και -400 και τα ναυλωμένα με όλη την γκάμα (600/700/800/900ER), με τα 737-600 να καλύπτουν εσωτερικά δρομολόγια.

McLovin":2wt6f8tv said:
Αν είναι να πάρει airbus ας πάρει κανά airbus 380 (αχα καλό ε! που έλεγε και ο σεφερλής :p)
Με το Α340-500 όμως δε θα μπορούσε να ξαναξεκινήσει δρομολόγια για Αυστραλία - non-stop αυτή τη φορά! - χωρίς ETOPS; :?: ...μια σκέψη κάνω :p
 
Με αρκετά θα μπορούσε, το θέμα είναι ,όμως, ενδιαφέρεται (στην αρχη τουλάχιστον) για τέτοια long haul δρομολόγια η MIG?
 
A340-500 και ETOPS δεν πάνε μαζί...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top