Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Επειδή πήγε εκεί το θέμα (πώς δεν θα μπορούσε άλλωστε :cool: )πιστέψτε οτι τα "Ευρωπαϊκά" κάνουν διαφορά για τους Έλληνες που δουλεύουν στην Τουλούζη κ το Αμβούργο (ναι ξέρω έχει κ η Boeing Έλληνες αλλά οι αριθμοί διαφέρουν αισθητά). Κ έλεος αν φτάσουμε να λέμε ότι θα μας λείψουν τα Β737, είναι γνωστό οτί είναι πολύ σπάνια ανά την υφήλιο...
 
Orfeas":1sstyc9f said:
Belavia":1sstyc9f said:
Δεν πειράζει αρκετά χρόνια πετάξαμε με Αμερικάνικα προϊόντα, καιρός και για τα Ε.Ε.

Αφού σε πειράζουν τόσο τα Αμερικάνικα, το γεγονός οτί οι κινητήρες του Α320 είναι:
(α) P&W, δηλ. Αμερικάνικοι, για το Α318
(β) CFM, δηλ. Αμερικανογαλλικοί, για όλα
(γ) ΙΑΕ, δηλ. Αμερικανοβρετανοιαπωνογερμανικοί, για όλα εκτός του Α318 δεν σε ενοχλεί διόλου;

773ER":1sstyc9f said:
Μα τα ευρωπαικά θα τα έχουμε από την Αιγαίου. Ας έπαιρνε η ΟΑ Boeing να τα είχαμε όλα .... :D :D

Α γειά σου...όταν και οι δύο ανταγωνίστριες εταιρίες έχουν τα ίδια αεροπλάνα, αυτό μεταφράζεται σε μονοτονία για τους φίλους της αεροπορίας. Για μένα τουλάχιστον, αν δεν είναι Ελληνικά, δεν πα να είναι και Tupolev...

Αλλά και από αυτή την πλευρά να δούμε το θέμα, η ΕΑΒ έχει συμπαραγωγές με την AIRBUS (ΠΛΑΙΣΙΑ ΘΥΡΩΝ Α318/319/20/21 & CARGO DOOR FRAME Α320/321 & LOWER SIDE SHELL A330/340 & ASSY FLAPS ) Οπότε ας γεμίσουν οι ουρανοί της Ελλάδας, Βαλκανίων, Ευρώπης με αεροσκάφη της για να τρώνε και Ελληνικές οικογένειες ψωμί, με την Boeing τρώγανε μίζες οι της ΟΑ. Την συντήρηση των αεροκινητήρων ποτέ δεν τους πη-γαίνανε στην ΕΑΒ για να τους στέλνουν έξω με διπλάσιο κόστος. Μόνο κάτι ψωροπαρελκόμενα έστελναν στην ΕΑΒ.
 
Belavia":2422j3xs said:
Αλλά και από αυτή την πλευρά να δούμε το θέμα, η ΕΑΒ έχει συμπαραγωγές με την AIRBUS (ΠΛΑΙΣΙΑ ΘΥΡΩΝ Α318/319/20/21 & CARGO DOOR FRAME Α320/321 & LOWER SIDE SHELL A330/340 & ASSY FLAPS ) Οπότε ας γεμίσουν οι ουρανοί της Ελλάδας, Βαλκανίων, Ευρώπης με αεροσκάφη της για να τρώνε και Ελληνικές οικογένειες ψωμί, με την Boeing τρώγανε μίζες οι της ΟΑ. Την συντήρηση των αεροκινητήρων ποτέ δεν τους πη-γαίνανε στην ΕΑΒ για να τους στέλνουν έξω με διπλάσιο κόστος. Μόνο κάτι ψωροπαρελκόμενα έστελναν στην ΕΑΒ.

Αυτό ομολογώ πως δεν το ήξερα. Αλλά και η Boeing έχει συμπαραγωγή με την ΕΑΒ, η οποία κατασκευάζει τις θύρες εμπορευμάτων νομίζω του Boeing 787.
 
Belavia":2etok1wo said:
με την Boeing τρώγανε μίζες οι της ΟΑ

Ενώ τα Α300Β4 η ΟΑ τα είχε αγοράσει αυστηρά βάσει προδιαγραφών και μειοδοτικού διαγωνισμού, και με τον κλασσικό σταυρό στό χέρι................
 
flesland":1g8zaren said:
Και έλεος αν φτάσουμε να λέμε ότι θα μας λείψουν τα Β737, είναι γνωστό οτί είναι πολύ σπάνια ανά την υφήλιο...

Το θέμα δεν είναι η υφήλιος, αλλά η Ελλάδα. Ποιές εταιρείες πετάνε με 737 στην Ελλάδα (και δεν έχουν σχέδια για αντικατάστασή τους);
Η KLM, οι Αιγυπτιακές Αερογραμμές, η Ελ-Αλ, η ΣΑΣ, οι Τουρκικές Αερογραμμές...Άλλη; Εντάξει μπορεί να ξέχασα και καμία αλλά το νόημα είναι οτί έχουμε πήξει Α320...Έλεος πια...Α320 η ΟΑ, η Α3, η ΒΑ, η ΑF, η LH, η ΑΖ, η ΙΒ, η ΕΖΥ, η LX, η CY κτλ κτλ.
 
Orfeas":38o1erl5 said:
έχουμε πήξει Α320...Έλεος πια...

Αγαπητέ Ορφέας, τα παράπονά σου στον πρόεδρο του Συμβουλίου της εκάστοτε Προεδρίας της Ε.Ε. Αν δεν τον βρεις εύκαιρο, ρώτα και τον Νικολά ήσ την τελική και την Boeing που προτιμά τους "ροφούς" απ' τις.. "μαρίδες".

δικός σου
 
Γιατί τόση γκρίνια πια?? Λέγαμε αμάν να ανανεώσει η ΟΑ το στόλο και τώρα που το κάνει και πάλι αρνητικά σχόλια ακούμε.
Η επιλογή των αεροσκαφών στην περίπτωση της Olympic Air έγινε με διαφορετικό τρόπο απ' όσο γίνετε συνήθως. Η MIG ήθελε να βρεί αεροσκάφη έως 5 ετών εδώ και τώρα για να αναλάβει από 1η Οκτώμβρη. Οι επιλογές 2 και γνωστές: B737 NG και Airbus 320 family επέλεξε τα δεύτερα γιατί αυτά βρήκε διαθέσιμα στην αγορά. :great:
Δεν με χαλάνε καθούλου ούτε τα Q400 ούτε τα Α319. (Ισα ίσα δεν έχω πετάξει και με τους δύο αυτούς τύπους.) :great:
Επίσης κατάφεραν να έχουν δύο (μέχρι στιγμής Bombadier Dash και A319) τύπους αεροσκάφων που θα εξυπηρετήσουν το δίκτυο τους.
 
Έλεος πια, σταματήστε! Το θέμα είναι τι αρέσει στον κάθε ένα προσωπικά ή τι χρειάζεται η εταιρία να πάρει στο στόλο της ώστε να εξυπηρετεί τα δρομολόγιά της. :rant:
 
Well the reason they are getting the A320 is purely Political. The european union is trying to promote their own products. I think in the future the 737 fleets in Europe is going to reduce significantly. Why would Olympic otherwise change fleet since this is going to cost them alot of money. When you change airplanes there are many costs involved. Like training crews, technics, flight attendants etc. You need new equipment that is compatible with the new aircraft.

Both aircrafts have their good and bads,

The A320 is more like a "Playstation" compared to the NG. In the NG you have full glasscockpit but no fly by wire so you still need to be a pilot to fly it. The A320 is easier to fly then the B737. In my airline we have had Captains comming from A320 to B737NG and they had a tough time getting used to it.

i would like to say that in the NG you need to monitor the automatics. In the A320 the automatics are monitoring you.

I personally fly the NG and I like it very much and we have very few technical problems with it compared to wizz air that fly A320. The fuel consumption is around 2 tons per hour in cruise.
 
B737NG":lzwzf7qs said:
Well the reason they are getting the A320 is purely Political.
This might be convenient as an excuse for their reduced orders by an Boeing sales person , but when is used in a forum without any proof is just smoke....
The fact that A3XX family is a better solution then the aged 737 to the companies is always "dismissed" buy many ......

B737NG":lzwzf7qs said:
The european union is trying to promote their own products.
Actually there is nothing wrong the European Union companies trying to support European manufacturers , on the bottom line it accounts to jobs sustained or lost within the E.U.
I see that this trend is every day practice in U.S.A (Don't forget the add "Buy American Products"), CEOs that have chosen Airbus over Boeing are treated almost as "traitors" by the US Aviation community.

I Can understand your preferring B over A (since you fly the type) but lets be more objective here.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top