Boeing 787

απο το ATW
Qatar Airways CEO Akbar Al Baker ratcheted up his rhetoric about Boeing Friday, telling reporters ahead of a meeting with the manufacturer regarding the airline's delayed 787 program that "a lot of heads would roll" if he were running the company, according to USA Today

παντα γουσταρα τις .....δημοκρατικες αποψεις....


ανιγουαιει....

το σημαντικο ειναι να μη τα παρει "στην κρανα" ο αραβας... γιατι απο οτι καταλαβα στο τσακ ειναι....

παλι απο ATW
Al Baker last month indicated that QR is strongly considering canceling its order for 30 Dreamliners plus 30 options (ATWOnline, June 22). That threat was made prior to Boeing's indefinite postponement of the 787's first flight (ATWOnline, July 23). He told reporters in Washington Friday that the manufacturer requested a meeting with him and that he expected to be updated on the 787's latest delay over the weekend.

"The meeting is at their request because they are now concerned which way Qatar Airways will go," he said, adding that Boeing has "lost its leadership. . .The mess with this program could have been corrected a long time ago. If they had correctly focused management, they could have seen this coming."
 
Διάβασα πως το 787 έχει ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα που δεν είχε προβλεφθεί και πρέπει να επανασχεδιαστούν τμήματα της ατράκτου και της πτερυγας (αν δεν απατώμαι)... Φυσικά και αυτά είναι φυσιολογικά για ένα νεό και τόσο πρωτοπωριακό αεροσκάφος, αλλά δυστυχώς καθυστερεί πολύ το πρόγραμμα πτητικών δοκιμών και κατ' επέκταση των παραδόσεων στις αεροπορικές εταιρίες. Μετά πως να μην τρελαίνεται ο Al Baker; :evil:
Πάντως όσες δηλώσεις του έχω διαβάσει, δεν διακρίνονται ούτε για τη δημοκρατικότητά τους ούτε για τη διπλωματικότητά τους!
 
ο Al Baker εχει δικιο δεν χρειαζεται να τρελενεται κανεις...

φιλε πλΕρωσα/πλΕρωνω και αποτελεσμα δεν βλεπω

δεν χρειαζεται να ειναι κανεις ουτε διπλοματης ουτε δημοκρατης.... επειδη τυνχανει να εχω παρει σε ουκ ολιγα "διαπραγματευτικα εργα" μερος ειδικα με το "ναυτιλιακο μου backround" ...τα καλυτερα λεγονται πισω απο τις πορτες... και εκει ειναι να χαζευεις (αν εισε στην απ'εξω)

εμενα προσωπικα (σε υποθετικο σεναριο) δεν με ενδιαφερει αν η γαμ....μποεινγκ/ποεινγκ/ερμπας/αιρμπας και παει λεγοντας μου αρχιζουν τις δικαιολογιες δεν το προβλεψαμε, δεν το καναμε, το ενα το αλλο το παρ'αλλο

ειπαμε τοτε θα το εχω...εχω κανει τα πλανα μου και τα αεροπλανα μου και αυτη την στιγμη δεν εχω τιποτα, χανω εσοδα, χανω ακομα ακομα και "ιματζ" (που λενε και στο χωριο μου)

και ειμε ολιγον τι σιγουρος οτι οσοι κανανε τις παραγγελιες για το 787 ειχανε κανει και μια δυο ερωτησουλες σχετικα με ενδεχομενο 'delay" οπως ειχε και η airbus.... αλλα και απο την αλλη ακομα θυμαμαι τα μιντια στην αμερικανικη ηπειρο να μιλανε οτι ολα εχουν σχεδιαστει στην εντελεια για ενα τετοιο πρωτοποριακο προτζεκτ και οτι η ανταγωνιστρια εταιρια ...με λιγα λογια...θα "ετρωγε την σκονη' τους με το Α350....

η πλακα ειναι ομως οτι και οι δυο εταιριες αλλα ποιο πολυ η boeign βλεπει σιγα σιγα να τις "βγαινουν" απο την γωνια και αλλοι ανταγωνιστες απο "υποαναπτικτες" (ειρωνικα μιλαο) χωρες οπως οι βραζιλιανοι και οι ρωσοι που πιστευω οτι ειδικα στα "μικρα" θα τους τρωνε σιγα σιγα ολο και μεγαλυτερο μεριδιο απο την πιτα....

υποψην οτι το ιδιο πιστευω οτι θα γινει σιγα σιγα και με την airbus καθως σιγα σιγα "περναει η μπογια" και της δικιας της γκαμας
 
nikos_k.":2k83p7vo said:
Φυσικά και αυτά είναι φυσιολογικά για ένα νεό και τόσο πρωτοπωριακό αεροσκάφος,
Δεν ξέρω πόσο "φυσιολογικό" είναι να απαιτείται επανασχεδίαση της ατράκτου και της πτέρυγας !!!
Δηλαδή τί σχεδιάστηκε καλά εξ αρχής???

Ενα αεροσκάφος αποτελείται από την άτρακτο και την πτέρυγα( Οι κινητήρες , τα ηλεκτρονικά και ο εσωτερικός εξοπλισμός ούτως η άλλως είναι από άλλους κατασκευαστές) το εν λόγω δε αεροσκάφος , είναι στην πραγματικότητα το πρώτο ΝΕΟ σχέδιο της Boeing εδώ και χρόνια.
Αυτό που ισχύει στην πραγματικότητα είναι ότι η εταιρεία βιάστηκε να βγάλει χρονοδιάγραμμα (προφανώς για να προλάβει την AirBus) στηριζόμενη στην πείρα της πάνω στην μέχρι σήμερα τεχνολογία του Αλουμινίου, η τεχνολογία όμως των συνθετικών υλικών , αν και δεν είναι νέα αφού χρησιμοποιείται σε πολλά επιμέρους τμήματα , προφανώς απαιτεί περισσότερη εμπειρία όταν χρησιμοποιείται στο σύνολο της κατασκευής.

Από την αρχή (July -8- 2007) τότε που στο party το παρουσίασαν σαν..........έτοιμο (!!!)
787-on-screen_ip.jpg
παρουσίαζε προβλήματα στις συνδέσεις των τμημάτων και απεκατεστάθησαν δεκάδες χιλιάδες περτσίνια.
Ούτε να το φανταστώ δεν θέλω τι επιπτώσεις στην εταιρεία θα έχει μία πιθανή διάλυση του αεροσκάφους στον αέρα αν συναντήσει πχ Extreme Turbulence ........

Η QR σαν αρχικός πελάτης σίγουρα θα χρησιμοποιήσει ότι μέσον έχει στην διάθεσή της για να εκμεταλλευθεί υπέρ της την καθυστέρησή και είναι θεμιτό. Εκεί εντάσωνται και οι δηλώσεις Al Baker.......
Ας μήν ξεχνάμε τι τράβηξε (και τι πλήρωσε........) η AirBus για τις καθυστερήσεις του Α380..............
 
Φίλε aas59 δεν θα αλλάξει όλο το αεροσκάφος! Έγραψα για τμήματα της ατράκτου και της πτέρυγας!
Παρόλα αυτά σίγουρα, όπως είπες, βιάστηκαν να προλάβουν την Airbus...


Υ.Γ. Για τον Al Baker συμφωνώ, πως έχει δίκιο! Απλά το ύφος των δηλώσεών του σχολίασα ;)
 
Μα και εγώ στα τμήματα αναφέρομαι γιαυτό και σχολίασα .
Αν δηλαδή σε ένα πρόγραμμα που αφορά το πρώτο (ουσιαστικά)μετά από χρόνια αεροσκάφος από λευκό χαρτί φτάνεις στην παραγωγή για να αναγκαστείς να επανασχεδιάσεις τμήματα , μάλλον κάτι λάθος έχεις κάνει στην ροή του προγράμματος , στους ελέγχους C.A.D. ή / και στην εφαρμογή των σχεδίων στην παραγωγή.
 
KGP":2zp4jndu said:
ο Al Baker εχει δικιο δεν χρειαζεται να τρελενεται κανεις...

φιλε πλΕρωσα/πλΕρωνω και αποτελεσμα δεν βλεπω

nikos_k.":2zp4jndu said:
Υ.Γ. Για τον Al Baker συμφωνώ, πως έχει δίκιο! Απλά το ύφος των δηλώσεών του σχολίασα ;)

Όντως , η Boeing, το παραξήλωσε το θέμα, αλλά οι τριτοκοσμικες καταβολες του Αλ Μπακέρ δεν κρύβωνται και προκαλούν το λιγότερο γέλωτα.... :rolleyes:

Σε τελική ανάλυση ούτε ο μοναδικός πελάτης είναι ούτε ο μεγαλύτερος για το Β787. Οι άλλοι όμως , ακριβώς επειδή διοικούν αεροπορική εταιρία και όχι χαρέμι ( λέγε με Qatar Airways ), δεν χοροπηδάνε πάνω κάτω μπας και τους πάρει λίγο το φως της δημοσιότητας, ούτε βιάζονται να πουλήσουν μούρη και τσαμπουκά. Οι σωστοί airline managers απευθύνονται στα κατάλληλα φόρα ( και με πολύ δυναμικό τρόπο αν χρειαστεί ), και συνήθως παρασκηνιακά , αλλά ποτέ με αγένεια, ούτε με αλλαζονεία.

Καινούργιο αεροσκάφος ( με επαναστατικές τεχνολογίες ) κατασκευάζουν, φίλτατε κ. Αλ Μπακέρ , δεν φτιάχνουν κεμπάμπ στη Ντόχα :wall: . Οι καθυστερήσεις, έστω και ενοχλητικές, έστω και παρατεταμένες, είναι στο πρόγραμμα και δεν αφορούν μόνο την Boeing.

Και μεταξύ μας , δεν νομίζω ότι οι αεροπορικές εταιρίες εχουν στενοχωρηθεί και τόσο με τις καθυστερήσεις στην παράδοση του Β787. Οικoνομική κρίση γαρ.... ;)
 
6circles":340g48fz said:
Και μεταξύ μας , δεν νομίζω ότι οι αεροπορικές εταιρίες εχουν στενοχωρηθεί και τόσο με τις καθυστερήσεις στην παράδοση του Β787. Οικoνομική κρίση γαρ.... ;)

εγω προσωπικα δεν θα τις χαρακτηριζα τριτοκοσμικες αν και δεν ειμε "φαν" των καταρις... υποψιαζομαι οτι εχει να κανει με τα "αντισταθμικα οφελοι" και τις διαπραγματευσεις που γινονται συνεχεια...
 
τμήματα της ατράκτου και της πτέρυγας!

Ένα είναι το τμήμα. Συγκεκριμένα, επανασχεδίαση χρειάζεται το wing box (το δομικό πλαίσιο που οι ημιπτέρυγες ενωνονται με την άτρακτο). Αν το αφήσουν έτσι, όπως αναφέρθηκε, θα υπάρχουν περιορισμοί στον φάκελο πτήσης του 787.
 
Top