ΟΑ ΑΤR-72

Μάλλον δηλαδή το καλύτερο θα είναι να περάσω να ρωτήσω στο drop off counter ε? Υποθέτω θα ξέρουν....? :mrgreen:
 
55x40x25 δε χωράει στα ντουλάπια, χωράει όμως οριζόντια κάτω από το μπροστινό κάθισμα. Πιθανό είναι όταν φτάσεις στη σκάλα του αεροπλάνου η συνοδός εδάφους να ρωτήσει το πλήρωμα αν δέχεται τη χειραποσκευή, αλλά δεν είναι απαραίτητο πως κι εκείνοι ξέρουν.

Όλες οι θέσεις είναι ίδιες, όμως οι σειρές στις εξόδους κινδύνου (1 στο ΑΤ7, 2 στο ΑΤ4) έχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια (αλλά εκεί δε γίνεται να έχεις τη χειραποσκευή στα πόδια σου). Οι σειρές δίπλα στους έλικες (4 στο ΑΤ7, 3 στο ΑΤ4) έχουν αρκετό θόρυβο και γενικότερα από το 7 και πίσω τα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλότερα. Τέλος, όντως στα ΑΤ4 το 1Α δεν έχει παράθυρο.

ΥΓ: Το θέμα είναι για τα ΑΤ7, αλλά έγραψα και για τα ΑΤ4 επειδή στα δρομολόγια εσωτερικού είναι εύκολο ν'αλλάξει ο τύπος του αεροπλάνου.
 
εγω θελω να κανω μια αλλη παρατηρηση: τα 72 ειναι πολυ πιο αθορυβα απο τα 42.συνηθως πεταω με 42 αλλα προσφατα που πεταξα με 72(στου οποιου το ντουλαπακι εβαλα και την cabin size βαλιτσα μου-οκ δεν το συνεχιζω :D )παρατηρησα οτι ο θορυβος δεν εχει καμια σχεση με των 42.
 
Αν έχω δει καλά, από τον τροχόδρομο Bravo και τα παρατεταγμένα αεροπλάνα της ΟΑ, λείπουν τα ATR72, SX-BIE, SX-BIH & SX-BIL καθώς και το ATR42 SX-BIC.

Γνωρίζει κανείς που είναι αυτά;
 
Olympic Airlines ATR

Έμαθα ότι πουλήθηκαν τα Atr της εταιρίας κάπου στο Shannon αλλά δεν ξέρω πόσα αεροπλάνα και που ακριβώς πουλήθηκαν.
Ξέρεις κάποιος λεπτομέρειες;
 
Επτά ΑΤ7 της πΟΑ στο Π.Ν.?

ΑΤ7 σε ρόλο ΑΦΝΣ για το πολεμικό ναυτικό μας?

Έτσι ισχυρίζεται ο Δ. Βερύκιος, δίνοντας αρκετές παρασκηνιακές πληροφορίες για την προσπάθεια κάποιων να πασάρουν 7 ΑΤ7 της πΟΑ στο ναυτικό μας έναντι 14 εκ. ευρώ. Οι πληροφορίες, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο, προέρχονται απο "μέσα"...

:arrow: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=41499147

Μίζες, μίζες, μίζες. Κι όταν δεν τα βρίσκουν στις μίζες, τον λόγο έχει η 4η εξουσία...
 
Σήμερα το μεσημέρι πάρκαρα στο μακράς διάρκειας και είδα να δουλεούν οι κινητήρες ενός από τα Atr, Το "μαρσάριζαν" αλλά μετά από λίγο έκοψαν και το άφησαν στο "ρελαντί" ποιητική αδεία οι όροι απο την αυτοκινητική διάλεκτο.
Προφανώς να μην πέσει καμιά μπαταρία με την ζέστη?
 
Έχει αρχίσει ο χορός των πιέσεων για υπάρχει ζουμί (κάποιοι μιλούν για 300 εκατ. για την αγορά μόνον των αεροσκαφών χωρίς τα ανταλλακτικά και την υποστήριξη) η Lockheed πιέζει να πουλήσει τα P3 αλλά και η Embraer πιέζει για τα δικά της.
Οπότε υπάρχουν σενάρια γρήγορα να αγοράσουν μόνο τους αεροκινητήρες των ATR οπότε να λήξει το όλο θέμα της ανακατασκευής, αλλά και η ΕΑΒ δεν πολυενδιαφέρεται να μπει στο παιχνίδι για να μην χαλάσει την πίτα. :thx:
 
Top