Hellas Aviation

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
eagle1":1lenwmln said:
Ακούστε και αυτό!Τη θυμάστε την Hellenic Airlines?
Kάτι ακούγεται περί αναβίωσης και συμμετοχής του ονόματός της στην νέα εταιρεία που δημιουργείται από τον Ρέστη.
Νεότερα προσεχώς...


Μιλας για την Hellenic Airlines με το BAC1-11? :shock:

Παντως να σχολιασω καποια αρθρα που μιλανε για "Dash 8" στην Ηellas Jet. Και η ΟΑ εχει Dash 8, αλλα δεν μπορουν ολα της τα Dash 8 να πανε σε συγκεκριμενα αεροδρομια! Αλλο το Dash 8-100, και αλλο το Dash 8-400!!! Καλα θα κανανε μερικοι αρθρογραφοι να προσεχουν λιγο και να ερευνουν πριν γραψουν...
 
Ναι,όσο απίστευτο και αν ακούγεται :rolleyes:

Για τα Dash,έχεις δίκιο.Ακόμη και μεταξύ των Dash της Ο.Α και αυτού της Aeroland υπάρχουν διαφορές στις επιδόσεις και τους περιορισμούς τους παρόλο που εξωτερικά είναι όμοια.
 
Τα Fokker 50 σε τι μήκους αεροδιαδρόμους επιχειρούν;
 
O ATHENSOLYMPICAIRWAYS ρωταει για αεροδιαδρομους, κατι που αποκλειω να γραφει το flightglobal :rant:
 
Την ερώτηση την έχει κάνει και σε προηγούμενο post όπου κατάλαβα ότι εννούσε διαδρόμους. Υπόψην σας ότι το balanced field length που δημοσιεύει η flight global πιθανότατα μετρήθηκε σε ISA συνθήκες με μέγιστο βάρος απογείωσης.
 
Ας αποχαιρετησουμε ολοι μαζι το SX-BRS.
Εφυγε σημερα το πρωι για MST, επιστροφη στον Lessor. Συντομα θα ακολουθησουν και τα αλλα 4.

Αλλη μα μεγαλη Ελληνικη επιτυχια αυτη η εταιρεια...
 
(...μιας και ειναι αργα για επεξεργασια...)

Και το BRV σημερα πηρε των ομματιων του για Maastricht.
 
... και σήμερα πήρε τον ίδιο δρόκο και το SX-BRM
 
Top