dmalap
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/08/2009
- Μηνύματα
- 30
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Sukhoi SuperJet 100 και αεροπορικές...
Καλησπέρα σας,
Ανοίγω αυτό το θέμα με αφορμή ένα γεγονός που πληροφορήθηκα τυχαία και ανεπίσημα αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον. Ο λόγος για το Sukhoi SuperJet 100 που μας έρχεται από τη Ρωσία. Και καλά όλα αυτά είναι γνωστά και απ' ότι είδα με μια γρήγορη αναζήτηση έχει γίνει αρκετή συζήτηση γύρω από το αεροσκάφος στο forum. Το θέμα είναι πως άκουσα ότι αρκετές εταιρίες έχουν αρχίσει να δείχνουν έντονα το ενδιαφέρον τους για την ένταξη του συγκεκριμένου σκάφους στο στόλο τους. Πιο συγκεκριμένα αφού η Ουγγρική Malev υπέγραψε για 15 με προαίρεση για άλλα 15, ακολούθησαν η Aeroflot και η Armavia, και μετά η ItAli Airlines, διάβασα στο διαδίκτυο σε κάποιο ξένο blog πως ακολουθεί και η AirOne της Alitalia. Λεπτομέρειες λέει πως θα έχουμε από Οκτώβριο και ανέφερε ακόμη πως και άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές και βαλκανικές αεροπορικές εταιρίες στρέφουν τα μάτια τους στο "ψυχρό" νέο που όπως δείχνει θα απασχολήσει αρκετά από εδώ και στο εξής. Είδομεν.
Και με αφορμή το Sukhoi SuperJet 100 το οποίο φέρει δύο κινητήρες Powerjet SaM146 οι οποίοι είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της γαλλικής Safran και της Ρώσικης NPO Saturn (να σημειωθεί εδώ πως οι εταιρίες συνεργάζονται και στην κατασκευή άλλων κινητήρων) θυμήθηκα πως κάπου πήρε το μάτι μου στο RBF Ιουλίου-Αυγούστου και πιο συγκεκριμένα στα γεγονότα της αεροδιαστημικής έκθεσης Παρισιού (βλέπε σελίδα 44-45) άλλη μια συνεργασία εταιριών Γαλλίας και Ρωσίας στην κατασκευή ενός υπέρ-υπερηχητικού αεροπλάνου...Πολύ καλά τα πάνε οι δυο χώρες δε νομίζετε; Απλή παρατήρηση. Το θέμα παραμένει το πως θα κινηθούν οι αεροπορικές αγορές σε σχέση με το νέο Sukhoi.
Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη...
Καλησπέρα σας,
Ανοίγω αυτό το θέμα με αφορμή ένα γεγονός που πληροφορήθηκα τυχαία και ανεπίσημα αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον. Ο λόγος για το Sukhoi SuperJet 100 που μας έρχεται από τη Ρωσία. Και καλά όλα αυτά είναι γνωστά και απ' ότι είδα με μια γρήγορη αναζήτηση έχει γίνει αρκετή συζήτηση γύρω από το αεροσκάφος στο forum. Το θέμα είναι πως άκουσα ότι αρκετές εταιρίες έχουν αρχίσει να δείχνουν έντονα το ενδιαφέρον τους για την ένταξη του συγκεκριμένου σκάφους στο στόλο τους. Πιο συγκεκριμένα αφού η Ουγγρική Malev υπέγραψε για 15 με προαίρεση για άλλα 15, ακολούθησαν η Aeroflot και η Armavia, και μετά η ItAli Airlines, διάβασα στο διαδίκτυο σε κάποιο ξένο blog πως ακολουθεί και η AirOne της Alitalia. Λεπτομέρειες λέει πως θα έχουμε από Οκτώβριο και ανέφερε ακόμη πως και άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές και βαλκανικές αεροπορικές εταιρίες στρέφουν τα μάτια τους στο "ψυχρό" νέο που όπως δείχνει θα απασχολήσει αρκετά από εδώ και στο εξής. Είδομεν.
Και με αφορμή το Sukhoi SuperJet 100 το οποίο φέρει δύο κινητήρες Powerjet SaM146 οι οποίοι είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της γαλλικής Safran και της Ρώσικης NPO Saturn (να σημειωθεί εδώ πως οι εταιρίες συνεργάζονται και στην κατασκευή άλλων κινητήρων) θυμήθηκα πως κάπου πήρε το μάτι μου στο RBF Ιουλίου-Αυγούστου και πιο συγκεκριμένα στα γεγονότα της αεροδιαστημικής έκθεσης Παρισιού (βλέπε σελίδα 44-45) άλλη μια συνεργασία εταιριών Γαλλίας και Ρωσίας στην κατασκευή ενός υπέρ-υπερηχητικού αεροπλάνου...Πολύ καλά τα πάνε οι δυο χώρες δε νομίζετε; Απλή παρατήρηση. Το θέμα παραμένει το πως θα κινηθούν οι αεροπορικές αγορές σε σχέση με το νέο Sukhoi.
Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη...