OA701 έγραψε:Πάντως, για την Κάλυμνο γνωρίζω ότι ενώ το σκέλος ΑΤΗ-JKL με το Dash-81 γίνεται κανονικά, η επιστροφή παίρνει πολύ λιγότερα άτομα για επιχειρησιακούς λόγους (κάτι MTOW σε συνάρτηση με μήκος διαδρόμου κτλκτλ). Περιμένω με αγωνία να δώ με τι πληρότητα θα μπορεί να επιχειρεί ακόμα μεγαλύτερο Α/Φ.....
H AEGEAN καταρρίπτει στη πράξη το περιορισμό των “18-20 θέσεων” στην απογείωση που είχε βάλει η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ…
Το παραμύθι της Ολυμπιακής το «προσγειώνει» η Aegean
...Εστελνε αεροσκάφη των 40 θέσεων, αλλά για λόγους… ασφαλείας, όπως έλεγαν…, έπαιρνε μόνο 18-20 επιβάτες προς και από Κάλυμνο, προφασιζόμενη τους ανέμους και άλλα...
...Αυτό το «παιχνίδι» έληξε με την πρώτη, δοκιμαστική, άφιξη στην Κάλυμνο αεροπλάνου της Aegean 68 θέσεων. Είχαμε χθες 7 μποφόρ, αλλά οι πιλότοι της Aegean δεν είδαν κανένα πρόβλημα...
...Οι προσπάθειες μας για αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της οπτικής γωνίας του πιλότου με χαμήλωμα της περίφραξης (ναι αυτό ήταν το πρόβλημα.....!) ολοκληρώθηκαν. Ηλθαν σήμερα οι νέοι πίνακες οδηγιών και περιθωρίων για το αεροδρόμιο της Καλύμνου που πρακτικά σημαίνουν γέμισμα κάθε πτήσης με 40 άτομα τουλάχιστον! Γι’ αυτό ήδη σήμερα αν και κόπηκαν 18 μόνο εισιτήρια από τους πράκτορες , τελικά ταξίδεψαν 40 άτομα προς Αθήνα με εισιτήριο της τελευταίας στιγμής...
vassdel έγραψε: στα 1800' πραγματικό
Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης