RBF09 -> Αερολιμενάρχης Σκύρου

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις συνεργασίες του airliners.gr

Πείτε μας την γνώμη σας για το ζήτημα που προέκυψε στο αεροδρόμιο της Σκύρου

Σωστή Υπηρεσιακή απόφαση, χωρίς κανέναν αντίχτυπο σε κάτι και ο Ε.Ο.Τ. δεν έχει καμία δουλειά με το θέμα
4
8%
Πολύ αυστηρή απόφαση, χωρίς κανέναν αντίχτυπο σε κάτι, με ουδέτερη θέση του Ε.Ο.Τ.
2
4%
Λάθος απόφαση
4
8%
Απαράδεκτη απόφαση
12
23%
Απαράδεκτη απόφαση με καταστρεπτικές προεκτάσεις για την ανάπτυξη των ιδιωτικών πτήσεων στο μέλλον, καθώς και απαράδεκτη η στάση του Ε.Ο.Τ. που δεν πήρε καμία θέση
9
17%
Η επιλογή 5 με παράλληλα απαράδεκτη την ουδετερότητα του Ε.Ο.Τ.
4
8%
Αερολιμενάρχης, Διοικητής Υ.Π.Α. και Υπουργός Τουρισμού λειτούργησαν εντελώς λάθος
18
34%
 
Σύνολο ψήφων: 53

Antonius
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 13:58
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Antonius » 21 Σεπ 2006, 15:15

Θεωρώ πως μπορούν (υπό προϋποθέσεις βέβαια) να λειτουργήσουν τα αεροδρόμια και χωρίς τη βοήθεια των υπηρεσιών της ΥΠΑ. Αυτό βέβαια θα σημαίνει "όχι έλεγχος, όχι handling, όχι δικαιολόγηση του μισθού κάποιων, κ.ο.κ."!

Ειδικά δε εάν το σύστημα λειτουργήσει με ασφάλεια και υπευθυνότητα από την πλευρά των χειριστών, αυτό θα σημαίνει ολική καταστροφή για την επιχειρηματολογία της Υπηρεσίας η οποία θα ψάξει κάθε πιθανή ή απίθανη παρατυπία του κάθε χειριστή για να εδραιώσει τη θέση της ότι είναι αδύνατη η λειτουργία ενός αεροδρομίου χωρίς τα κατά τόπους στελέχη της.

Όσοι φίλοι ενημερώνονται για τα τεκταινόμενα στον αεροπορικό χώρο στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες είμαι σίγουρος πως γνωρίζουν ότι πολλά αεροδρόμια λειτουργούν σε αυτή τη βάση αν και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι τα Ελληνικά αεροδρόμια με τις υπάρχουσες δομές και θεσπισμένες διαδικασίες θα μπορούσαν να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα. Η ιδέα των εθελοντών ακούγεται καλή αλλά βασίζεται σε κάτι πολύ "ρευστό" όπως είναι η εθελοντική παροχή υπηρεσίας και δεν μπορεί να αποτελέσει προαπαιτούμενο για τη λειτουργία ενός αεροδρομίου (εάν δηλαδή "αρρωστήσει" ο "εθελοντής" την ώρα που εγώ είμαι στον αέρα τι γίνεται; Ή μήπως θα βγαίνει ΝΟΤΑΜ για το εάν ένα αεροδρόμιο είναι ή δεν είναι επανδρωμένο την τάδε ημερομηνία από τους "εθελοντές" του;...)

Σκέψεις...
0 x


Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 21 Σεπ 2006, 16:50

Είδη λειτουργούν αεροδρόμια δίχως αερολιμενικό έλεγχο στην Ελλάδα. (Ίκαρος, Πολύκαστρο, Ξάνθη κλπ) Μπορείς να φύγεις από εκεί και να πας στο Ελ. Βενιζέλος χωρίς κανένα πρόβλημα (ανεξάρτητα αν αυτό είναι «τρύπα» στο θέμα security.)
Γιατί να μην λειτουργεί έτσι και η Σκύρος π.χ. ΕΕΕΚ της Π.Α. υπάρχει. Χώρος για στάθμευση με μεμονωμένο από τις στρατιωτικές εγκαταστάσεις επίσης υπάρχει.
Όποιος χειριστής κάνει κάτι μη προβλεπόμενο τιμωρείται.
Και συμφωνώ μαζί σου ότι το εθελοντικό δεν μπορεί να δουλέψει. Καλύτερα «ιδίας ευθύνη χειριστού» όταν τουλάχιστον δεν πρόκειται για εμπορικές πτήσεις.

Οσο για το θέμα του «job security» δεν πρέπει να ξεχνάμε το γεγονός ότι είμαστε η ΜΟΝΑΔΙΚΗ χώρα στον πλανήτη που έχουμε υποχρεωτική συμπλήρωση GENDEC.



Antonius έγραψε:Θεωρώ πως μπορούν (υπό προϋποθέσεις βέβαια) να λειτουργήσουν τα αεροδρόμια και χωρίς τη βοήθεια των υπηρεσιών της ΥΠΑ. Αυτό βέβαια θα σημαίνει "όχι έλεγχος, όχι handling, όχι δικαιολόγηση του μισθού κάποιων, κ.ο.κ."!

Ειδικά δε εάν το σύστημα λειτουργήσει με ασφάλεια και υπευθυνότητα από την πλευρά των χειριστών, αυτό θα σημαίνει ολική καταστροφή για την επιχειρηματολογία της Υπηρεσίας η οποία θα ψάξει κάθε πιθανή ή απίθανη παρατυπία του κάθε χειριστή για να εδραιώσει τη θέση της ότι είναι αδύνατη η λειτουργία ενός αεροδρομίου χωρίς τα κατά τόπους στελέχη της.

Όσοι φίλοι ενημερώνονται για τα τεκταινόμενα στον αεροπορικό χώρο στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες είμαι σίγουρος πως γνωρίζουν ότι πολλά αεροδρόμια λειτουργούν σε αυτή τη βάση αν και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι τα Ελληνικά αεροδρόμια με τις υπάρχουσες δομές και θεσπισμένες διαδικασίες θα μπορούσαν να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα. Η ιδέα των εθελοντών ακούγεται καλή αλλά βασίζεται σε κάτι πολύ "ρευστό" όπως είναι η εθελοντική παροχή υπηρεσίας και δεν μπορεί να αποτελέσει προαπαιτούμενο για τη λειτουργία ενός αεροδρομίου (εάν δηλαδή "αρρωστήσει" ο "εθελοντής" την ώρα που εγώ είμαι στον αέρα τι γίνεται; Ή μήπως θα βγαίνει ΝΟΤΑΜ για το εάν ένα αεροδρόμιο είναι ή δεν είναι επανδρωμένο την τάδε ημερομηνία από τους "εθελοντές" του;...)

Σκέψεις...
0 x

Antonius
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 13:58
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Antonius » 21 Σεπ 2006, 17:11

Ηλία έχεις απόλυτο δίκιο.

Ακόμα και το Τατόι από το οποίο πετάμε εδώ και χρόνια δεν έχει αερολιμενικό έλεγχο (ούτε βέβαια και παρουσία ΥΠΑ αν και σκάνε κατά καιρούς διάφορα πυροτεχνήματα - καρεκλοκενταυροδημιουργήματα που αφορούν τις τρύπες στο θέμα security, που είναι τόσο "φτωχά" σε σύλληψη που αναρωτιέσαι αν το κάνουν επίτηδες...) :?

Το θέμα στο οποίο προβληματίζομαι δεν είναι το ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ να λειτουργήσει το σύστημα "uncontrolled" αλλά το ΑΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ (και θα αφήσουν να λειτουργήσει) κάτι που εδώ και πολλά χρόνια είναι κατεστημένο!

Και, σε τελική ανάλυση, ποιός θα έχει τα κλειδιά του αεροδρομίου; Εεε; :D
0 x

Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 21 Σεπ 2006, 17:24

Το ανέφερες τελικά, 8)

Αποφεύγω πάντα «δημόσια» να αναφέρομε στο Τατόϊ γιατί συγνώμη αλλά δουλεύει πολύ καλύτερα με την Π.Α. παρά με την Υ.Π.Α. και δεν λέει να το χαλάσουμε. :D Την ερώτηση «Πως δουλεύει το Τατόι χωρίς αερολιμενικό έλεγχο και δεν μπορούν και άλλα αεροδρόμια να το κάνουν» (όχι uncontrolled, με Π.Α.) την κάνω εδώ και χρόνια στην Υ.Π.Α. αλλά δεν έχω πάρει απάντηση!
Το τραγικό τώρα είναι ότι το Γ.Ε.Α. έχει παραχωρήσει ΟΛΑ τα αεροδρόμια για χρήση σε αεροσκάφη SX- αλλά το θέμα κολλάει στο ότι δεν έχουν αερολιμενικό!!! :wall:


Antonius έγραψε:Ηλία έχεις απόλυτο δίκιο.

Ακόμα και το Τατόι από το οποίο πετάμε εδώ και χρόνια δεν έχει αερολιμενικό έλεγχο (ούτε βέβαια και παρουσία ΥΠΑ αν και σκάνε κατά καιρούς διάφορα πυροτεχνήματα - καρεκλοκενταυροδημιουργήματα που αφορούν τις τρύπες στο θέμα security, που είναι τόσο "φτωχά" σε σύλληψη που αναρωτιέσαι αν το κάνουν επίτηδες...) :?

Το θέμα στο οποίο προβληματίζομαι δεν είναι το ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ να λειτουργήσει το σύστημα "uncontrolled" αλλά το ΑΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ (και θα αφήσουν να λειτουργήσει) κάτι που εδώ και πολλά χρόνια είναι κατεστημένο!

Και, σε τελική ανάλυση, ποιός θα έχει τα κλειδιά του αεροδρομίου; Εεε; :D
0 x


Antonius
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 13:58
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Antonius » 21 Σεπ 2006, 17:29

Εεε, δεν μπορούσα! Εδώ το είχα!!! :evil:

ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ! :twisted:
0 x
Never fly the "A" model of anything!

Άβαταρ μέλους
alexander
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: 01 Ιαν 2003, 18:25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Jumpseat!
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό alexander » 21 Σεπ 2006, 22:01

Πριν πω το οτιδήποτε να πω ότι είναι απαράδεκτη η στάση του ΕΟΤ.

Δεν γνωρίζω την upper class κατηγορία τουρισμού με ιδιώτικό αεροπλάνο, αλλά εάν αυτή υφίσταται, τότε μέγα λάθος, ή έστω στρουθοκαμηλισμός.

Δεύτερον, να επισημάνω ότι είμαι κάθετα αντίθετος σε οποιαδήποτε μορφής κατάλυση της ιεραρχίας. Αναφέρεις το οτιδήποτε στον προϋστάμενό σου, και αν δείξει σημάδια αδιαφορίας, αφού τον ενημερώσεις για τις περαιτέρω κινήσεις σου, τότε και μόνο τότε ενημερώνεις όποιον επιθυμείς και πιστεύεις ότι θα ανταποκριθεί στο πρόβλημά σου. Ωστόσο πιστεύω ότι με σωστή συνεργασία ο προϋστάμενος θα ενεργήσει σωστά και κατά το κοινό συμφέρον της εταιρίας/οργανιμού/υπηρεσίας και επ' ουδενί σύμφωνα με τα προσωπικά συμφέροντα και φιλίες.

Και τώρα στο ψητό. Θεωρώ ότι στα γραφειοκρατικά η Ελλάδα είναι ένα απέραντο μπάχαλο. Για ένα πράγμα υπερηφανεύομαι, και αυτό είναι το φιλότιμο. Η φιλοξενία. Το να νοιάζεσαι για τον συνάνθρωπό σου. Πάει και αυτό.
Επιλογή μου είναι η τελευταία. Δίνω δίκιο στον πιλότο που υπογράφει με την ιδιότητά του ως πολίτη.
Το κατά πόσο έχει το δικαίωμα να κάνει παράπονα για το αντικείμενό του ως απλός πολίτης είναι κάτι σχετικό. Δεν υπάρχει αντίστοιχη νομοθεσία. Για εμένα, είναι δικό του θέμα με ποιά ιδιότητα ενεργεί.

Τέλος αναρωτιέμαι. Τι είναι αυτό κάνει έναν συμπολίτη μας τόσο κάθετο σε χρονικά όρια, και κυρίως τι είναι αυτό που στην επιλογή του
α) 10 λεπτά παραπάνω δουλειά στο αντικείμενο που σου αρέσει (γιαυτό και το διάλεξες στην τελική). και..
β) τα πόσα καύσιμα θα πάνε χαμένα, το κόστος αυτών όσο και της διαμονής, την αρνητική εικόνα στον τουρισμό του νησιού, της έλλειψης ελαστικότητας και συναδελφικότητας και τελικά την δημιουργία μιας αρνητικής εικόνας για σένα και το αντικείμενό σου.

επέλεξε το β.
0 x
Survival of the fittest
Embracing the Law of Free Enterprise...

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 21 Σεπ 2006, 22:54

Ακριβώς γι'αυτό και εγώ χαρακτήρισα "τσιφλικά" τον συγκεκριμένο αερολιμενάρχη.Δέν χάλασε ο κόσμος νά περίμενε έξι λεπτά ακόμα μέχρι να προσγειωθή ο Σαββόπουλος καί μετά να κλείση το αεροδρόμιο.Ενα αεροπλάνο δέν είναι ούτε αυτοκίνητο να το παρκάρης στο πεζοδρόμιο άν βρής το πάρκινγκ κλειστό,ούτε βαπόρι να μείνη αρόδο.Οπως λέει και το ρητό "takeoff is optional,landing is mandatory".

Πιστεύω επίσης οτι δέν πρέπει να πρόκειται γιά τον ίδιο αερολιμενάρχη που χειρίστηκε μέ ευσυνειδησία το emergency τού Antonius,αλλά γιά άλλο πρόσωπο (προφανώς τον διάδοχο αυτού).Ο συγκεκριμένος τού poll επέδειξε όχι μόνο μικροπρέπεια (άν δεχτούμε οτι χρησιμοποίησε την υπηρεσιακή του ιδιότητα γιά να "κοντραριστή" μέ τόν εν ΥΠΑ συνάδελφό του) αλλά και αδιαφορία επειδή ενώ ήξερε οτι υπήρχε αεροπλάνο εν πτήσει στην -άς πούμε- τερματική περιοχή του,δέν περίμενε μέχρι αυτό να ολοκληρώση την πτήση του μέ ασφάλεια αλλά "κατέβασε ρολλά" καί τον άφησε αμανάτι στον αέρα...

Δέν ξέρω άν αυτό το σύστημα τών αεροδρομίων-"μαγαζιών" είναι ελληνική πατέντα (τό είχα ακούσει πάντως και γιά το αεροδρόμιο τών Κυθήρων όπου είχε πάει πρό πολλών ετών ο αδελφός μου και την ημέρα τής αναχώρησής του περίμενε υπομονετικά μέχρι να έρθη ο μαγαζάτορας νά ανοίξη το κατάστημα γιά να κατέβη τό Skyvan τής ΟΑ....) σίγουρα όμως δέν είναι κάτι που προάγει τον τουρισμό στην χώρα.
Τελευταία επεξεργασία από Hastaroth σε 21 Σεπ 2006, 22:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 22 Σεπ 2006, 12:29

Πάντως στο Courchevel (που δεν είναι και το πιο απλό αεροδρόμιο να προσγειωθεί κανείς) άνοιγε στις 10 το πρωί. Όμως μπορούσες να πας όποτε θέλεις εκεί. Η διαφορά ήταν η εξής. Όταν το αεροδρόμιο είναι ανοιχτό πληρώνεις τέλη προσγείωσης για την εξυπηρέτηση που σου παρέχουν. Όταν το AFIS δεν είναι ενεργοποιημένο απλά δεν έχεις πυρόσβεση κλπ και αν φας τα μούτρα σου και φταις, πληρώνεις και ότι ζημιές κάνεις σε διάδρομο κλπ. Τόσο απλό!
Όσο για τον λεγόμενο έλεγχο γίνεται κάτι πολύ απλό. Η τοπική αστυνομία είναι εκπαιδευμένη και εξουσιοδοτημένη, με κλειστό αεροδρόμιο να έρθει για έλεγχο πτυχίων. Αν δεν έχει current endorsement για προσγείωση στο altiport πας κάτι σαν το δικό μας αυτόφωρο. Επίσης ο σύνδεσμος των εκεί χειριστών (Mountain Pilots Association) ελέγχει τα logbook όλων σε σχέση με το validity των πτυχίων. Αν βρεθεί παραβάτης = αφαίρεση πτυχίου. Όσο ήταν η Ναταλία εκεί για εκπαίδευση, μέσα σε 14 μέρες 2-3 φορές έκαναν και τις δύο τοπικές αερολέσχες φύλλο και φτερό. Το πιο εντυπωσιακό όμως ήταν ότι έκαναν φύλλο και φτερό και ένα Βελγικό ιδιωτικό PC-12 ενός επώνυμου μάλιστα!!! Στην Ελλάδα ενώ όλα απαγορεύονται τελικά γίνονται όλα επιτρέπονται και ο έλεγχος είναι μόνο για μερικούς που μαζεύουν χρήματα για να συντηρήσουν πτυχία... και όχι για όλους (να μην αρχίσω παραδείγματα). Βλέπε Υπερελαφρά και ελικόπτερα εδώ και τόσα χρόνια.


Hastaroth έγραψε:Ακριβώς γι'αυτό και εγώ χαρακτήρισα "τσιφλικά" τον συγκεκριμένο αερολιμενάρχη.Δέν χάλασε ο κόσμος νά περίμενε έξι λεπτά ακόμα μέχρι να προσγειωθή ο Σαββόπουλος καί μετά να κλείση το αεροδρόμιο.Ενα αεροπλάνο δέν είναι ούτε αυτοκίνητο να το παρκάρης στο πεζοδρόμιο άν βρής το πάρκινγκ κλειστό,ούτε βαπόρι να μείνη αρόδο.Οπως λέει και το ρητό "takeoff is optional,landing is mandatory".

Πιστεύω επίσης οτι δέν πρέπει να πρόκειται γιά τον ίδιο αερολιμενάρχη που χειρίστηκε μέ ευσυνειδησία το emergency τού Antonius,αλλά γιά άλλο πρόσωπο (προφανώς τον διάδοχο αυτού).Ο συγκεκριμένος τού poll επέδειξε όχι μόνο μικροπρέπεια (άν δεχτούμε οτι χρησιμοποίησε την υπηρεσιακή του ιδιότητα γιά να "κοντραριστή" μέ τόν εν ΥΠΑ συνάδελφό του) αλλά και αδιαφορία επειδή ενώ ήξερε οτι υπήρχε αεροπλάνο εν πτήσει στην -άς πούμε- τερματική περιοχή του,δέν περίμενε μέχρι αυτό να ολοκληρώση την πτήση του μέ ασφάλεια αλλά "κατέβασε ρολλά" καί τον άφησε αμανάτι στον αέρα...

Δέν ξέρω άν αυτό το σύστημα τών αεροδρομίων-"μαγαζιών" είναι ελληνική πατέντα (τό είχα ακούσει πάντως και γιά το αεροδρόμιο τών Κυθήρων όπου είχε πάει πρό πολλών ετών ο αδελφός μου και την ημέρα τής αναχώρησής του περίμενε υπομονετικά μέχρι να έρθη ο μαγαζάτορας νά ανοίξη το κατάστημα γιά να κατέβη τό Skyvan τής ΟΑ....) σίγουρα όμως δέν είναι κάτι που προάγει τον τουρισμό στην χώρα.
0 x

Άβαταρ μέλους
Nikitas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 13 Μαρ 2006, 13:26
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Nikitas » 22 Σεπ 2006, 15:17

Πάντως ανεξαρτήτως των κανόνων και της λανθασμένης εκτίμησης του πιλότου και μόνο για λόγους ασφαλείας του αεροσκάφους θα έπρεπε να του επιτρέψει την προσγείωση.
0 x

Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 22 Σεπ 2006, 20:58

Θα συμφωνήσω,
Είναι ασφαλέστερο να κρατήσεις αεροσκάφος στο έδαφος παρά στον αέρα. Κατέβασε τον και κάνε του αναφορά. Όντως πλέον σχετικά με το συμβάν έχω αρχίσει να προβληματίζομε μήπως πρόκειται για κάτι ενδο-υπηρεσιακό, όπως ανέφεραν και άλλα μέλη.


NIKITAS έγραψε:Πάντως ανεξαρτήτως των κανόνων και της λανθασμένης εκτίμησης του πιλότου και μόνο για λόγους ασφαλείας του αεροσκάφους θα έπρεπε να του επιτρέψει την προσγείωση.
0 x


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Δημοσίευσηαπό gonso » 23 Σεπ 2006, 01:39

NIKITAS έγραψε:Πάντως ανεξαρτήτως των κανόνων και της λανθασμένης εκτίμησης του πιλότου και μόνο για λόγους ασφαλείας του αεροσκάφους θα έπρεπε να του επιτρέψει την προσγείωση.


Φίλε Νικήτα, είχε κάποιο πρόβλημα το αεροπλάνο? Είχε μείνει από καύσιμα και δεν μπορούσε να προσγειωθεί πουθενά αλλού? Αν ήταν έτσι, ο χειριστής έπρεπε να πιάσει το "όφωνο" και να τραγουδήσει το λαικό άσμα "είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης...."
Δεν νομίζω ότι υπήρχε τέτοιο πρόβλημα από τα λεγόμενα του χειριστή. Δηλαδή επειδή υπερίπτανται αεροπλάνα, πρέπει όλα τα αεροδρόμια να παραμένουν ανοικτά συνέχεια για λόγους ασφαλέιας? Ένα αεροπλάνο που πετά χώρις κανένα πρόβλημα και με αρκετά καύσιμα να φτάσει σε 2-3 αεροδρόμια, δεν έχει προβλήματα ασφαλείας και πόσο μάλλον να επικαλέιται λόγους ασφαλείας (στην προκειμένη περίπτωση εσύ τα επικαλείσε, γιατί η επιστολή του χειριστή δεν το λέει αυτό)

Elliott LGAV έγραψε:Σχετικά με τον υπολογισμό των ανέμων πάντως εκτιμώ ότι είσαι αρκετά αυστηρός με την χειριστή από την άποψη ότι όλα τα ελαφρά δηλώνουν 110 με 120 στο σχέδιο αλλά δύσκολα βγάζουν αυτές τις ταχύτητες όλες τις φορές. Θεωρώ ότι 5-10 λεπτά είναι μία λογική απόκλίση στους υπολογισμούς.

Αγαπητέ Elliott, αυτό που λές απλώς ενισχύει αυτό που είπα. Ο χειριστής ώφειλε να υπολογίσει την άφιξη του στην Σκύρο 15 λεπτά πρίν το κλείσιμο του α/δ και όχι ακριβώς την ώρα που κλέινει. Για να πέσει 15 λεπτά έξω, πρέπει να του διαφύγανε άνεμοι της τάξης των 40 κόμβων. Τέτοια επίπεδα ανέμων δύσκολα κρύβονται. (οι υπολογισμοί έχουν γίνει χοντρικά και πάνω κάτω. Το λέω πρίν βγάλετε τους χάρτες και τα Ε6Β και αρχίσετε να μου την λέτε.)
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 23 Σεπ 2006, 23:34

Αγαπητέ Gonso,δέν αντιλέγω ότι οι παρατηρήσεις σου έχουν λογική βάση,αλλά σε τελική ανάλυση,ακόμα κι’άν το αεροπλάνο δέν είχε κανένα πρόβλημα,τόσο πολύ τον πείραζε τον αερολιμενάρχη να περιμένη έξι λεπτά μέχρι να προσγειωθή;Εδώ εγώ στη δουλειά μου τυχαίνει να μού προκύπτουν περιπτώσεις πελατών που μού τηλεφωνούν στο τσάκ που είμαι να φύγω γιά το σπίτι (καί δέν βρίσκονται στον αέρα πάνω από το Αιγαίο αλλά στό έδαφος καί δή σέ κλειστούς χώρους) και δέν τους λέω «τέσσερις πήγε…» (κατά το γνωστό άσμα),αλλά κάθομαι νά τους ακούσω και νά προσπαθήσω να λύσω το πρόβλημά τους.Δέν συμβαίνει κάθε μέρα αυτό,αλλά όποτε συμβή,δέν με πειράζει να κάτσω 5-10 λεπτά (ενίοτε καί πολύ περισσότερο) μέχρι να λυθή το θέμα.
Σαφώς ο χειριστής ώφειλε να έχη υπολογίσει την άφιξή του μέ μεγαλύτερο περιθώριο χρόνου.Συνέβη όμως να μήν τού «βγούν» οι χρόνοι και μάλιστα μέ πολύ μικρή απόκλιση.Αλλωστε,συμβόλαιο μέ τον καιρό κανείς δέν έχει.Ακόμα κι’άν τα είχε υπολογίσει μέ αρκετό περιθώριο,πάλι μπορούσε να βρή ανέμους αντίθετους πιό ισχυρούς από όσο περίμενε.Αφού ήταν τόσο μικρή η καθυστέρηση,τί πρόβλημα είχε ο αερολιμενάρχης;Ας τόν άφηνε να προσγειωθή και μετά να τού έκανε αναφορά,όπως έγραψε και ο Ελλιοτ.Αν ο Σαββόπουλος είχε αναφέρει ETA μία ώρα μετά το κλείσιμο τού αεροδρομίου,μέ το δίκιο του ο αερολιμενάρχης θά τού έλεγε να πάη σέ κάποιο άλλο αεροδρόμιο ή ακόμη καί νά πάη από’κεί πούρ’θε….
Γιά να μήν πώ ότι ναί,τά δημόσια αεροδρόμια,γιά τά οποία πληρώνει όλος ο κόσμος,θά έπρεπε να μένουν συνέχεια ανοιχτά γιά λόγους ασφαλείας-ακόμα και χωρίς την παρουσία αερολιμενικών (οπότε η κίνηση τών αεροπλάνων θα γινόταν μέ ευθύνη τών πιλότων).Σέ πολλές χώρες τού εξωτερικού αυτό εφαρμόζεται,γιατί όχι κι’εδώ;
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Δημοσίευσηαπό gonso » 24 Σεπ 2006, 01:40

Φίλε Hastaroth, ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος ! Γι΄αυτό βλέπεις τα πράγματα από διαφορετική σκοπιά. Ο Αερολιμενάρχης, είναι Ο (κεφαλαίο) δημόσιος υπάλληλος.

Επίσης, το ότι συμβόλαια με τις καιρικές συνθήκες δεν γίνονται, ισχύει μόνο όταν πάς από την Αθήνα στο Σύδνευ ή από την Νέα Υόρκη στο Τόκυο. Τότε μπορείς να πείς ότι μία πρόβλεψη, μπορεί να πέσει έξω σε 18 ώρες. Από Αθήνα-Σκύρο, δεν μιλάμε ΚΑΝ για πρόβλεψη. Γιά πραγματικό καιρό μιλάμε.

Τα δημόσια αεροδρόμια, κλείνουν λόγω έλλειψης προσωπικού (είτε ελεγκτών εναερίας κυκλοφορίας ή λόγω έλειψης αερολιμενικού ελέγχου.)
Θα μου πείς βέβαια "κι΄άλλους δημόσιους υπαλλήλους να προσλάβουνε?"

Όχι, αλλά (ειδικά στον αερολιμενικό έλεγχο) λόγω της γραφειοκρατείας, θεωρούνται απαραίτητες για να προσγειωθεί κάποιο αεροπλάνο, οι θέσεις κάποιων ανθρώπων, που μόνο μία σφραγίδα βαράνε και μετά χτενίζουν το αχτένιστο κάστανο όλη μέρα.
1 x


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 225
Επικοινωνία:

Υ.Π.Α.

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 27 Σεπ 2006, 07:46

Είμαι άσχετος με τα αεροπορικά και μπορεί (εύχομαι ίσως) να
κάνω λάθος, αλλά από τις ειδήσεις στην TV και τον τύπο
έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι τα πράγματα δεν πάνε
καλά στην Υ.Π.Α., και το χειρότερο, όπως συμβαίνει σε
μεγάλους οργανισμούς, η Διοίκηση της ΥΠΑ και η πολιτική
ηγεσία είτε το μαθαίνoυν πάντα τελευταίοi, ή κάνουν
πως δεν καταλαβαίνουν. :( :( :(
Τελευταία επεξεργασία από sv1xv σε 03 Οκτ 2006, 00:35, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
thanOS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2005, 11:09

Δημοσίευσηαπό thanOS » 28 Σεπ 2006, 13:13

Γειά και χαρά και πάλι

Μια μικρή σειμείωση όσο αφορά το θέμα των εθελοντών που συζητήσαμε πρίν απο λίγο καιρό σε αυτό το thread.

Εθελοντής, δεν σημαίνει "πάω όποτε μπορώ" και "δε βαριέσαι αδερφέ".

Να σας υπενθυμίσω τους εθελοντές πυροσβέστες οι οποίοι περνάνε απο σχετική εκπαίδευση πρίν "καταταγούν" στις τοπικές υπηρεσίες. Αναλυτικές πληροφορίες για το πώς έχει καταφέρει η πυροσβεστική να "χρησιμοποιήσει" την εθελοντική δύναμη μπορείτε να βρείτε εδώ. Ενδεικτικά αναφέρω, την εκπαίδευση, Τήρηση βιβλίων συμβάντων, ορισμού σε υπηρεσία, υλικού, αναλώσιμων υλικών. Επίσης ρίξτε μια ματιά στο άρθρο 8 περί υποχρεώσεων των εθελοντών πυροσβεστών.

Η ιδέα του εθελοντισμού, ιδιαίτερα στη συγκεκριμένη περίπτωση που συζητάμε σε αυτό το thread, είναι να συγκεντρώσει ανθρώπους με πάθος για το αντικείμενο που θα περιμένουν με το ρολόι για να ΠΑΝΕ στον πύργο ή στο υπόστεγο ή σε όποιο καθήκον τους έχει ανατεθεί και που όταν θα έρχεται η ώρα να φύγουν θα τους "τραβάνε με τα χίλια ζόρια".

Φυσικά χρειάζεται μια οργάνωση και ένα πλαίσιο λειτουργίας, το οποίο μπορεί να προταθεί και πάλι απο τις ίδιες τις κοινότητες των εθελοντών.

Πείτε μου τώρα εσείς, ποιός απο τους περίπου 1250 εγγεγραμένους χρήστες σε αυτό το forum (και πόσους άλλους στις κατα τόπους λέσχες) δεν θα έκανε αίτηση σε ένα τέτοιο πρόγραμα εθελοντισμού για προσωπικό σε αεροδρόμια ώστε να διορθωθεί η παρούσα κατάσταση;

Έχω την εντύπωση οτι η δύναμη που έχουν αυτές οι κοινότητες είναι σημαντική και δεν θα ήταν σοφό να αγνοηθεί.
0 x



Επιστροφή σε “Συνεργασίες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες