Olympic Air-Inflight services

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Olympic Air της Marfin Investment Group (MIG)
Άβαταρ μέλους
niogr
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 20 Σεπ 2007, 13:22
x 4

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό niogr » 24 Αύγ 2011, 15:00

Συμφωνώ, εφόσον δεν υπάρχει IFE, το περιοδικό είναι μονόδρομος....
Εντάξει μωρέ, κανείς δεν είναι αλάθητος.... Απλά, αυτός που έγραψε το άρθρο ή έστω έκατσε και το επιμελήθηκε, πώς ανέλαβε την ευθύνη να μιλήσει για τη Λευκωσία χωρίς να έχει καν πατήσει εκεί? Τέλος πάντων, πιστεύω ότι δεν το αντιλήφθηκε σχεδόν κανείς οπότε μικρό το κακό... :banana:
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3884
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 284
Επικοινωνία:

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό jerry » 24 Αύγ 2011, 15:05

Ε όχι και μικρό το κακό. Εδώ το περιοδικό αυτό έχει κατακτήσει Χρυσό Ερμή
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3574
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 674

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό aakunz » 24 Αύγ 2011, 15:43

Τουλάχιστον απαράδεκτο, ειδικά όταν πρόκειται για άρθρο για την πρωτεύουσα μίας χώρας-προορισμού, από την οποία προέρχονται και αρκετοί από τους πελάτες της εταιρείας. Πέρα από τη βαρύτητα που έχει η Λευκωσία σαν πόλη στην ιστορία Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, φανταστείτε πώς νοιώθει ένας κύπριος αναγνώστης όταν ανοίγει το περιοδικό και βλέπει μία παγκοσμίως άγνωστη πόλη. Είναι σα να ανοίγει ο ισπανός ένα περιοδικό με άρθρο για τη Valencia της Ισπανίας και ανάμεσα στις φωτογραφίες, να βλέπει μία πανοραμική εικόνα της Valencia στη Βενεζουέλα.
0 x

infonew
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 09 Αύγ 2009, 13:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Επικοινωνία:

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό infonew » 27 Αύγ 2011, 23:37

Μόλις επέστρεψα από IST και ισχύει αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω, ότι δηλαδή τα OAT & OAU χρησιμοποιούνται αναλόγως του προγράμματος. Νομίζω βέβαια ότι θα ήταν ασφαλές να πούμε ότι στην πρωινή πτήση χρησιμοποιείται ένα από τα 2 παρατηρώντας το σε daily basis την προηγούμενη εβδομάδα.
Πάντως έχω κάποιες ενστάσεις για την Business της OA όσον αφορά τις υπηρεσίες αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να επεκταθώ στο συγκεκριμένο thread!
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3884
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 284
Επικοινωνία:

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό jerry » 28 Αύγ 2011, 03:19

infonew έγραψε:Νομίζω βέβαια ότι θα ήταν ασφαλές να πούμε ότι στην πρωινή πτήση χρησιμοποιείται ένα από τα 2 παρατηρώντας το σε daily basis την προηγούμενη εβδομάδα.


Εγώ θα έλεγα πως είναι τελείως αυθαίρετο. Σήμερα (Κυριακή) η ΟΑ315|316 θα γίνει με το OAH ενώ χθες έγινε με το OAR. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει σαφής λόγος δρομολόγησης σε κάποια συγκεκριμένη γραμμή, η εταιρεία τα χρησιμοποιεί ως ίδια
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
solro
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 579
Εγγραφή: 04 Μαρ 2011, 23:05
x 101

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό solro » 29 Φεβ 2012, 20:51

Ειλικρινά δεν ξέρω που να ποστάρω αυτό που θα πω.
Το βάζω λοιπόν εδώ.

Πρίν 2 μέρες πετούσα με ΟΑ. Η αεροσυνοδός μας ενημέρωσε ότι εκτός από το κάπνισμα απαγορεύεται και το ηλεκτρονικό τσιγάρο στις πτήσεις της ΟΑ.
Αντιθέτως η Α3 που πετούσα πριν λίγες μέρες δεν έκανε καμία ανακοίνωση για το ηλεκτρονικό τσιγάρο

Ξέρει κανείς αν έχει υιοθετηθεί κάτι τέτοιο και από άλλες εταιρίες;
Ή αν υπάρχει κάποιος κανονισμός;
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό OA701 » 02 Ιούλ 2012, 15:38

Διαμαρτύρονται οι Χιώτες γιατί η ΟΑ έκοψε τον καφέ στις πτήσεις προς/απο Χίο με το πρόσχημα της μικρής διάρκειας της πτήσης...
:arrow: http://www.politischios.gr/koinonia/ekopse-kai-ton-kafe-i-olympic-air
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό fotis » 02 Ιούλ 2012, 16:18

Υπάρχει λύση:
α) http://www.google.gr/imgres?q=nescafe+f ... x=95&ty=65
&
β) http://www.cookshop.gr/ProductDetail.as ... uctId=1027
απλά, θα πρέπει η παρασκευή του καφέ να γίνει ΜΕΤΑ τον έλεγχο ασφαλείας γιατί η ποσότητα θα ξεπερνάει τα 100ml.
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

Άβαταρ μέλους
RWY32
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 29 Αύγ 2012, 07:37

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό RWY32 » 10 Απρ 2013, 21:30

solro έγραψε:Ειλικρινά δεν ξέρω που να ποστάρω αυτό που θα πω.
...Η αεροσυνοδός μας ενημέρωσε ότι εκτός από το κάπνισμα απαγορεύεται και το ηλεκτρονικό τσιγάρο στις πτήσεις της ΟΑ.
Αντιθέτως η Α3 που πετούσα πριν λίγες μέρες δεν έκανε καμία ανακοίνωση για το ηλεκτρονικό τσιγάρο

Ξέρει κανείς αν έχει υιοθετηθεί κάτι τέτοιο και από άλλες εταιρίες;
Ή αν υπάρχει κάποιος κανονισμός;

Το οτι δεν έγινε ιδιαίτερη ανακοίνωση δεν σημαίνει οτι επιτρέπεται, ασε που εμπίπτει και αυτό στο "κάπνισμα" που αναφέρεται στις ανακοινώσεις. Και στην εταιρία που είμαι εγω (καμία από τις παραπάνω) έχουμε σαφή ενημέρωση οτι απαγορεύεται και το ηλεκτρονικό αν και ούτε εμείς κάνουμε ειδική αναφορά σε αυτό στις ανακοινώσεις. Αλλά φαντάζεσαι να κάναμε ιδιαίτερη ανακοίνωση για όλα όσα απαγορεύονται: τσιγάρο, πούρο, πίπα, ναργιλέ, τσιμπούκι, μπάφο, ηλεκτρονικό τσιγάρο, ηλεκτρονική πίπα, ηλεκτρονικό τσιμπούκι, ηλεκτρονικό μπάφο, ηλεκτρονικό ναργιλέ, σνιφάρισμα κόλλας, σνιφάρισμα βενζίνης, ηλεκτρονικό σνιφάρισμα κόλλας, ηλεκτρονικό σνιφάρισμα βενζίνης... δε θα τελειώναμε ποτέ! (Ξέρω, ξέρω, είμαι τεχνολογικά πολύ μπροστά!) Το ωραίο της υπόθεσης είναι οτι οι πλείστοι χρήστες ηλεκτρονικού τσιγάρου έχουν την εντύπωση οτι βρήκαν την υγειά τους με δαύτο και δεν τους πιάνει κανένας νόμος και όποτε τους έρθει, χλααααπ το βγάζουν εν πτήσει με τρελλή άνεση τύπου "δείτε με τώρα και σκάστε από τη ζήλια σας γιατί δε μπορεί να μου πει κανείς τίποτα" και αρχίζουν το ρούφηγμα....και τότε είναι που σκάω μύτη εγώ για να τους κατεδαφίσω όλη την αίγλη! Μοναδικές στιγμές που αντέχουν στον χρόνο!
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1672
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 137

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό george_a » 11 Απρ 2013, 12:13

To 'κάπνισμα' σε όλες του τις μορφές (η παραπάνω αναλυτική περιγραφή δεν ξεπερνιέται...) δεν απαγορεύεται στις πτήσεις για λόγους προστασίας της υγείας των καπνιστών (αυτών που ρουφάνε το δικό τους καπνό και αυτών που αναγκάζονται να ρουφήξουν τον καπνό του διπλανού, μπροστινού, πισινού...), ούτε και για λόγους σεβασμού του δικαιώματος του καθενός που δεν γουστάρει, ρε αδερφέ, να σνιφάρει την κάπνα του διπλανού του.

Όσο σημαντικοί και να είναι αυτοί οι δύο λόγοι, το 'κάπνισμα' στις πτήσεις απαγορεύεται κυρίως για λόγους ασφάλειας της πτήσης. Και επειδή είμαστε σε αεροπορικό forum δεν θα μπω στον κόπο να το αναλύσω.
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3884
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 284
Επικοινωνία:

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό jerry » 11 Οκτ 2013, 11:43

Απ,ότι βλέπω από 1/11 καταργείται το προΐόν της Premium Economy στις πτήσεις εσωτερικού. Οι διαθεσιμότητες όλων των κατηγοριών ναύλων είναι μηδενικές.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό alex96 » 11 Οκτ 2013, 12:00

Σύμφωνα με πληροφορίες,θα διακοπεί η τροφοδοσία των αφων της O.Air από την Olympic Catering και συμφωνήθηκε να ανατεθεί στη Newrest.
0 x

AliVou
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 28 Σεπ 2011, 15:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό AliVou » 11 Οκτ 2013, 20:57

Με το handling τι θα γίνει τελικά ?
0 x


Άβαταρ μέλους
Panagiotis_OA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 21 Ιουν 2008, 21:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 14

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό Panagiotis_OA » 25 Νοέμ 2013, 11:16

Αναφορικά με τις πτήσεις Olympic Air που γίνονται με αεροσκάφη της Aegean (π.χ.Βουκουρέστι,Σόφια κ.τ.λ.) ,τα πληρώματα προέρχονται από την Aegean ή την Olympic Air;
0 x

FotiniV
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 16 Οκτ 2012, 16:13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Olympic Air-Inflight services

Δημοσίευσηαπό FotiniV » 25 Νοέμ 2013, 14:49

Γινονται με πληρωματα της Α3. Εχουν περασει και 30 ατομα της ΟΑ στην Α3 ως "δανεικοι" για τις αναγκες των πτησεων. Αντε μπας και ανανεωθει λιγο η καμπινα της Α3 που φαινονται τοσο κουρασμενοι.
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Air (2009-2013)”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες