Boeing 737 MAX

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2142
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 306

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό flesland » 19 Δεκ 2019, 11:43

Δεν νομίζω ότι το 95% των επιβατών έχει ιδέα με τι αεροσκάφος πετάει. Με λίγο μαρκετινγκ όλα θα γίνουν, εδώ κοντεύουν να πειστούν ότι τα ελικοφόρα δεν είναι επικίνδυνα :twisted:
1 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 365

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό OveLix » 19 Δεκ 2019, 16:43

Υπέροχη μηχανή αναζήτησης του FR24 για το πού είναι αποθηκευμένο κάθε ένα από τα 717 (χα!) 737ΜΑΧ
https://www.flightradar24.com/blog/wher ... re-stored/
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 979
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR
x 77

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 19 Δεκ 2019, 17:02

40 η Air Canada....την πάτησε γερά....
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 365

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό OveLix » 23 Δεκ 2019, 01:03

Καταπληκτικό άρθρο στο Leeham News and analysis (του Μαρτίου, αλλά τώρα το ανακάλυψα) όπου αποκαλύπτει ότι το 2011 ο τότε πρόεδρος της Boeing Commercial Airplanes, Jim Albaugh, είχε πει σε ένα employee meeting τα εξής σχετικά με τις προσπάθειες της Airbus να δημιουργήσει τα neo και πώς αυτά θα ανταγωνίζονταν τα 737NG:

«Νομίζω ότι η Airbus θα δυσκολευτεί πολύ περισσότερο από όσο νομίζει με τους νέους κινητήρες στα Α320. Όταν τελειώσουν, θα έχουν ένα αεροπλάνο το οποίο μπορεί και να είναι ισάξιο του 737NG. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε σταδιακές βελτιώσεις στο 737 ώστε να φροντίζουμε να είναι πιο ικανό αεροπλάνο από το Α320 με νέους κινητήρες».

Και συνεχίζει:
«Δεν νομίζω ότι θα αλλάξουμε κινητήρες. Είναι δύσκολο να βρούμε επιχειρηματικό όφελος σε κάτι τέτοιο. Η λύση είναι ένα νέο μικρό αεροσκάφος το οποίο θα βγει στο τέλος της δεκαετίας».

Και επειδή δεν του έφταναν τα παραπάνω...
«Κάθε πελάτης με τον οποίο μιλάμε, δεν μπορεί να καταλάβει ποιο είναι το όφελος του να βάλεις νέους κινητήρες σε παλιό αεροσκάφος. Η Airbus λέει ότι το neo θα κοστίσει 1 δισ. ευρώ. Η εκτίμησή μου είναι ότι θα κοστίσει πολύ περισσότερο. Οι κινητήρες είναι μεγαλύτεροι. Θα πρέπει να επανασχεδιάσουν την πτέρυγα και τα σκέλη. Ο επανασχεδιασμός θα επηρεάσει όλο το airframe».

Τραγική ειρωνεία το ότι οι σχεδιαστικές δυσκολίες που περιγράφει «χτύπησαν» τη Boeing στον σχεδιασμό του ΜΑΧ, ότι τα neo αποδεικνύονται πιο εμπορικά από τα MAX (7.200 έναντι 4.900), και ότι ο δισταγμός της Boeing να δώσει τότε έγκριση για τον διάδοχο του 737 (μια απόφαση 10-15 δισ. δολαρίων) ουσιαστικά καταδίκασε τη θέση της εταιρείας στο συγκεκριμένο sector.

Ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Υ.Γ.
-Το άρθρο αναφέρει ως contributing factor της απόφασης να πάνε τελικά σε re-engine του 737 το τεράστιο κόστος ανάπτυξης του 787 (πάνω από $30 δισ.).
-Δεύτερο contributing factor το ότι η American Airlines ετοιμαζόταν τότε να παραγγείλει εκατοντάδες Α320. Η Boeing έσπευσε να ανακοινώσει το MAX τον Ιούλιο εκείνης της χρονιάς, αλλά η εταιρεία παρήγγειλε τελικά μόλις 100 ΜΑΧ και είναι σήμερα ο μεγαλύτερος operator της Airbus με 434 αεροσκάφη (και έρχονται άλλα 110).
6 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2142
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 306

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό flesland » 23 Δεκ 2019, 17:10

Σημερα to πρωι η Boeing απελυσε τελικά τον CEO της. Νομίζω ότι άργησαν κιολας.

https://www.nytimes.com/2019/12/23/busi ... nburg.html
2 x

Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 54

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό TOGA » 24 Δεκ 2019, 07:29

…και προσέλαβαν τον David Calhoun ο οποίος είναι χειρότερος χαρτογιακάς – ο τύπος είναι λογιστής. Άσε που ήταν στο ΔΣ όλα αυτά τα χρόνια (όντας ουσιαστικά συνένοχος σε όλα όσα γίνονται).
Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα αλλιώς.
Stocks… err, Safety is our number 1 priority.
2 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 365

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό OveLix » 24 Δεκ 2019, 12:43

Αξίζει να τονίσουμε ότι ο Jim Albaugh (του προηγούμενού μου ποστ), πρόεδρος της Boeing Commercial Airplanes ως το 2012, ήταν μηχανικός και απόλυτα υπέρ της ανάπτυξης ενός νέου αεροσκάφους στη θέση του 737. Όταν η εταιρεία αποφάσισε να φτιάξει το ΜΑΧ, ο Albaugh αποχώρησε λίγους μήνες μετά.

Έχει αναφερθεί πολλές φορές ότι ο κατήφορος της εταιρείας άρχισε όταν αποχώρησαν από τη διοίκηση οι μηχανικοί και έμειναν μόνοι τους οι καπιταλμανατζαραίοι. Ο Calhun, ειδικά, είναι το απόλυτο παράδειγμα: private equity portfolio operations στη Blackstone και εκτελεστικός πρόεδρος της Nielsen.
1 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 39

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό chr04 » 01 Ιαν 2020, 00:36

H Turkish συμφώνησε για την αποζημίωση από τα καθηλωμένα 737 max.
Συνοπτικά 120 έως 150 εκατομμύρια δολλάρια συν 75 εκατομμύρια σε εκπαίδευση και ανταλλακτικά.

Έχουν 24 αεροπλάνα από τα οποία τα 12 είναι καθηλωμένα στο Σηάτλ και αναμένουν αλλά 75 για παραδοσγμ

https://www.dailysabah.com/business/201 ... mpensation
0 x

Άβαταρ μέλους
Kalamariotis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 10 Ιουν 2019, 12:17
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: SKG
x 9
Επικοινωνία:

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό Kalamariotis » 10 Ιαν 2020, 09:38

https://www.npr.org/2020/01/09/79512315 ... 8641526140

Ποσο χαμηλα μπορει να πεσει κανεις; Διαβαστε τι ελεγαν για το 737 ΜΑΧ... εργαζομενοι της ΒΟΕΙΝG!
0 x
-We are going down Larry.
-I know it. [CVR ends].

-We have an engine failure. We are not gonna make it. Full power! [CVR ends].

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 365

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό OveLix » 15 Ιαν 2020, 01:57

«Το αεροσκάφος είναι σχεδιασμένο από κλόουν», έλεγε ο ένας, «Οι ηλίθιοι της Lion Air θέλουν εκπαίδευση στον εξομοιωτή», γράφει ο άλλος.
https://www.businessinsider.com/boeing- ... est-2020-1

Η νοοτροπία και η κουλτούρα που αναπτύχθηκε σ' αυτήν την εταιρεία είναι κάτι το απίστευτο. Κορόιδευαν όλον τον κόσμο επί χρόνια, κρύβονταν ή τα έκαναν πλακάκια με την FAA (ανάλογα με την περίσταση), περιφρονούσαν τους πελάτες τους.

Τώρα, κάνουν εκστρατεία «Να, εδώ είναι όλα, τα αποκαλύπτουμε μόνοι μας», «μεμονωμένες περιπτώσεις είναι αυτοί οι υπάλληλοι», «η εταιρεία σέβεται» κ.λπ. κ.λπ.

Αλλά το κατάστημα είναι too big to fail. Σε σύγκριση με το συνεχιζόμενο έγκλημα που διέπρατταν, η όποια ποινή τους θα είναι χάδι. Όταν και αν έρθει εκείνη η ώρα.
1 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 268
Επικοινωνία:

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 15 Ιαν 2020, 05:08

Αυτά δεν προκαλούν καμιά έκπληξη σε όσους διαβάζουν Dilbert. :rant:
0 x

Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 979
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR
x 77

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 15 Ιαν 2020, 17:56

Χθες πάντως πέταξε ένα για δοκιμές σύμφωνα με τα FR24
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 887
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 365

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό OveLix » 15 Ιαν 2020, 18:09

Πριν μια ώρα προσγειώθηκε στο TLV ένα ΜΑΧ της Enter Air (SP-EXB), προερχόμενο από WAW. Όπως αναφέρει το FR24, πέταξε με κατεβασμένα flaps ώστε να απενεργοποιήσει εντελώς το MCAS (εκπλήσσομαι που αυτός είναι ο μόνος τρόπος).

Πέταξε και πάνω από Θάσο, Λήμνο, Χίο, Ρόδο.

Γιατί να πήγε άραγε TLV? Μπορεί κανείς να υποθέσει;
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5168
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 491
Επικοινωνία:

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 15 Ιαν 2020, 21:55

Το πήγαν στην ΙΑΙ Bedek για να έχει ένα «κομμάτι» να διερευνήσει και να συνδράμει και αυτή στη λύση των γνωστών προβλημάτων.
Σε αντάλλαγμα, η Β θα βοηθήσει την ΙΑΙ με την πιστοποίηση των μετατροπών των 737-800 από επιβατικά σε φορτηγά.

(Δεν είναι υπόθεση)
1 x
SX-804

Aris1979
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 58

Re: Boeing 737 MAX

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 19 Ιαν 2020, 22:35

Φαίνεται πως υπάρχει θέμα και με ένα ακόμα software στα MAX.

https://amp-dw-com.cdn.ampproject.org/v ... a-52048332
0 x



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες