LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3728
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 06 Ιαν 2019, 12:23

aviation passiοnate έγραψε:Αγαπητέ LEKPO1A, αν ο βοριάς δεν ήταν τόσο ισχυρός και επέτρεπε τη προσέγγιση στο 16, η νέφωση δεν θα ήταν πρόβλημα. Το ίδιο πράγμα λέμε με άλλα λόγια.


Ακριβώς. Ο συνδυασμος των 2 συνθηκων ηταν το προβλημα.
Αν ειχε μονο νεφωση, δεν θα ηταν προβλημα.
Αν ειχε μονο βορια, δεν θα ηταν προβλημα.
Δεν ειναι συχνος ο συνδυασμος αυτος, αλλα συμβαινει.

Ulrike έγραψε:Θα υπάρχει βελτίωση με την επαναλειτουργία του δεύτερου διαδρόμου (οπότε κι αν γίνει, δε θα έπρεπε να έχουν τελειώσει τα έργα πέρσι;). Τουλάχιστον σε κάποιες καιρικές συνθήκες;


Θα μπορουσαν τα αεροσκαφη να προσγειωνονται στον 10, μιας και το οριο crosswind ειναι μεγαλυτερο, απο αυτο του tailwind. Αλλα και παλι αν πνεουν πολυ ισχυροι βοριαδες (σε συνδυασμο με χαμηλη ορατοτητα/νεφωση), θα υπαρχει ζητημα. Καποια ζητηματα δεν θα επιλυθουν ποτέ, λόγω των φυσικων εμποδίων στη συγκεκριμενη θεση.
1 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2254
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 06 Ιαν 2019, 19:53

ILS CAT III μονο απο τη μεριά της θαλασσας γίνεται να εγκατασταθει κ αν ναι θα βοηθουσε ή τζαμπα τα εξοδα;
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3728
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 07 Ιαν 2019, 01:17

Δεν μπορει να εγκατασταθει ILS III, λογω των φυσικων εμποδιων...
0 x

polman
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2016, 17:39
x 5

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό polman » 07 Ιαν 2019, 12:33

Γίνεται για εμάς του τελείως αδαείς να πει κάποιος ποιος είναι ο 16 και ποιος ο 34 αεροδιάδρομος?

Επίσης είδα ότι έκαναν θαμπό το αεροδρόμιο στα google maps. Να υποθέσω ότι είναι και στρατιωτικό; Αλλά ποιο το νόημα όταν οποιοσδήποτε μπορεί να έχει πλήρη εικόνα του αεροδρομίου με ξεπερνάει λίγο.
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2254
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 07 Ιαν 2019, 13:46

LEKPO1A έγραψε:Δεν μπορει να εγκατασταθει ILS III, λογω των φυσικων εμποδιων...


Αυτο το ξερω..η πλευρα απο το Ρυσιο με τα υψωματα κ τα σπιτια κτλ..Εκεινο που ρωταω,γιατι δεν γνωριζω τα τεχνικα,ειναι αν μπορει να λειτουργει ενα ILS μονομερως..δλδ να μπει μονο απο την πλευρα της θαλασσας κ να λειτουργει για τις προσεγγισεις απο εκει,οταν με το καλο ανοιξει ο 10/28..Ή κ στον 16...Πρεπει ναναι εγκατεστημενο κ απτις δυο πλευρες του διαδρομου για να λειτουργει ή δεν παιζει ρολο; Γιατι αν ισχυει το δευτερο τοτε γιατι δεν το κανουν αφου δεν υπαρχουν εμποδια στην πλευρα της θαλασσας;
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3728
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 07 Ιαν 2019, 16:22

Μαλλον δεν το καταλαβες.
Το ILS παντα μονομερώς αναφερεται. Μονο τα ακρα 16 και 10 εχουν ILS.
Και σε αυτά τα άκρα, δεν μπορεί να μπει ILS CATIII λογω εμποδιών στην προεκταση των διαδρομων.
Τo ΙLS δεν επηρεαζεται μονο απο την περιοχη προσεγγισης πριν το διαδρομο, αλλα και την περιοχη ανοδου μετα το διαδρομο (missed approach).
2 x

Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 60

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό danmilon » 07 Ιαν 2019, 17:58

Ως προς ποιο τρόπο επηρεάζεται το ILS από την περιοχή ανόδου μετά το διάδρομο;
0 x


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3728
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 07 Ιαν 2019, 18:07

Το ανεφερα ηδη. Περιπτωση missed approach.
0 x

Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 60

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό danmilon » 07 Ιαν 2019, 18:27

ναι το διάβασα αλλά δε μου είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς επηρεάζει το missed approach για το ILS. Γράψε μια λέξη παραπάνω αν έχεις την καλοσύνη :)

αφορά το ILS CAT3 συγκεκριμένα; εννοείς οτι το decision height για ILS CAT3 είναι χαμηλό και στην προκειμένη τα φυσικά εμπόδια στην προέκταση του διαδρόμου δε θα επέτρεπαν ασφαλές climb για την εκτέλεση του missed approach?
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3728
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 07 Ιαν 2019, 18:52

danmilon έγραψε:αφορά το ILS CAT3 συγκεκριμένα; εννοείς οτι το decision height για ILS CAT3 είναι χαμηλό και στην προκειμένη τα φυσικά εμπόδια στην προέκταση του διαδρόμου δε θα επέτρεπαν ασφαλές climb για την εκτέλεση του missed approach?


Σωστα. Γι αυτο και τα minima της CAT.IΙ στον 16 ειναι μεγαλύτερα απο τα συνήθη για CAT.II
1 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5377
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 361
Επικοινωνία:

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό GP707 » 08 Ιαν 2019, 09:46

polman έγραψε:Γίνεται για εμάς του τελείως αδαείς να πει κάποιος ποιος είναι ο 16 και ποιος ο 34 αεροδιάδρομος?

Επίσης είδα ότι έκαναν θαμπό το αεροδρόμιο στα google maps. Να υποθέσω ότι είναι και στρατιωτικό; Αλλά ποιο το νόημα όταν οποιοσδήποτε μπορεί να έχει πλήρη εικόνα του αεροδρομίου με ξεπερνάει λίγο.

Για πολλοστή φορά σε αυτό το φόρουμ ας επαναλάβουμε ότι δεν υπάρχουν αεροδιάδρομοι στα αεροδρόμια (βλέπε viewtopic.php?f=9&t=6998 )

Ο διάδρομος 16/34 είναι ένας. Από τη μεριά της θάλασσας είναι η αρχή του 16 και από τη μεριά του δρόμου ο 34.

Όσο για το google maps τα έχουμε ξαναπεί εκτενώς σε άλλο topic
1 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
nikosoik
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: 29 Απρ 2008, 16:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 53

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό nikosoik » 10 Ιαν 2019, 08:32

Καλημέρα.
Φαίνεται πως υπάρχουν προβλήματα ορατότητας στο αεροδρόμιο και μέχρι στιγμής η FR επιστρέφει Αθήνα ενώ η Α3 πάει προς Καβάλα μετά από 5 κύκλους.
IMG_20190110_083008.jpg

IMG_20190110_082206.jpg
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2002
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 166

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό flesland » 10 Ιαν 2019, 14:38

nikosoik έγραψε: μέχρι στιγμής η FR επιστρέφει Αθήνα


Πάλι καλά που δεν επιστρέφει Τιμισοάρα :twisted:
2 x


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3728
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 10 Ιαν 2019, 14:56

Για μια περίοδο 5 ωρών (0720-1220LT) η ορατότητα λόγω ομίχλης ήταν κάτω από όριο των 400 m του ILS II του 16.

METAR LGTS 101220Z VRB02KT 0900 R161300 R341400 FG VV003 0303 Q1003 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 101150Z VRB02KT 0900 R161400 R341400 FG VV003 0302 Q1003 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 101120Z VRB01KT 0700 R161300 R341300 FG VV002 0202 Q1003 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 101050Z VRB02KT 0200 R160800 R340900 FG VV001 0201 Q1003 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 101020Z VRB03KT 0200 R16400 R340275 FG VV001 0201 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100950Z VRB03KT 0100 R160325 R340300 FG VV001 0101 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100920Z VRB03KT 0100 R160300 R340325 FG VV001 0101 Q1005 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100850Z VRB03KT 0100 R160275 R340200 FG VV001 0100 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100820Z VRB02KT 0100 R160300 R340225 FG VV001 0101 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100750Z VRB03KT 0100 R160275 R340250 FG VV001 0100 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100720Z 11004KT 0100 R160225 R340225 FG VV001 0100 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100650Z VRB02KT 0100 R160250 R340225 FG VV001 01M00 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100620Z VRB03KT 0100 R160400 R340300 FG VV001 01M00 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100550Z VRB02KT 0100 R160400 R340300 FG VV001 00M00 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100520Z VRB03KT 0100 R160375 R340300 FG VV001 00M01 Q1004 R16220095 NOSIG=

METAR LGTS 100450Z VRB03KT 0300 R160550 R340500 FG OVC003 00M01 Q1003 R16220095 NOSIG=
1 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2254
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 23 Ιαν 2019, 23:09

Σύμφωνα με το άρθρο απ'το φθινόπωρο θα μειωθούν οι ακυρώσεις κ τα diverts με τα γνωστά καιρικά φαινόμενα, γιατι οι προσεγγίσεις θα γίνονται με τη μεθοδολογία PBN...say what? Tι εστί ΡΒΝ και αν βοηθάει γιατί τοσα χρόνια δεν έχει εφαρμοστεί?

https://www.voria.gr/article/lisi-sto-p ... XyoneZJ8C0
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Θεσσαλονίκης”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης