Aegean: Neo ή MAX

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2415
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 179

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 07 Ιουν 2017, 23:28

Tην βγαζει το Α321ΝΕΟ στο Δελχι-Αθηνα με headwinds χωρις weight restrictions? Ποση ωρα ειναι η πτηση 6-7ωρες?
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 430
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 465

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 07 Ιουν 2017, 23:48

6 και κάτι ώρες είναι. Με βάση αυτό:
https://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320neo_family#Specifications το εχει άνετα.
Και φυσικά υπάρχει και το NEO-LR που εχει πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια.
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1170
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 160

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 08 Ιουν 2017, 09:01

Πρέπει να είναι γύρω στις 6μιση ώρες. Η απόσταση είναι ίδια περίπου με την απόσταση από Βοστώνη προς Αγγλία. Η jetBlue πχ εξετάζει σοβαρά να ξεκινήσει πτήσεις από τις ανατολικές ΗΠΑ προς Ευρώπη με Α321neoLR ( :arrow: bloomberg)
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
xwb
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 17 Ιουν 2017, 21:08
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
x 15

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό xwb » 23 Ιουν 2017, 22:18

Η λογική λέει ότι θα πάνε στην ασφάλεια του Α320. Αλλά ποιος ξέρει, μπορεί να κάνουν καμια έκπληξη οι Κινέζοι και να πασάρουν κάποια από τα δικά τους.
0 x


romanosdelios
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 06 Οκτ 2011, 17:35
x 15

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό romanosdelios » 26 Ιουν 2017, 15:40

Μέχρι να αποφανθεί ο σύντροφος Βασιλακης, μπορούμε παρακαλώ οι υπόλοιποι σύντροφοι και συντρόφισσες να μην γράφουμε τις ελπίδες μας; Ευχαριστώ!
0 x

Άβαταρ μέλους
Lazaros_K
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 20 Μαρ 2015, 15:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 13

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό Lazaros_K » 29 Αύγ 2017, 12:13

Σύντομα θα βγει ανακοίνωση από την Aegean για την παραγγελία της οικογένειας A320NEO.
https://twitter.com/AlexInAir/status/902275458338660352
0 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό OA702 » 29 Αύγ 2017, 14:02

Έγκυρη πηγή αυτός ο Αλέξης του αέρα; Όχι ότι προκαλεί εντύπωση η επιλογή ΝΕΟ, η πιό λογική είναι...

Άντε να δούμε και για τα wide... Θα είναι 6 που λέγεται ανεπισήμως;
0 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2170
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 87
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό dtrach » 29 Αύγ 2017, 14:24

Εμένα μου έκανε εντύπωση η απάντηση της Aegean στο comment ενος τύπου που λέει κάτι για Νεα Υόρκη....που ακούστηκε για 6 wide?
0 x

kelesisk
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 23 Ιαν 2017, 11:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 30

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό kelesisk » 29 Αύγ 2017, 14:58

Έχει ακουστεί το τελευταίο μήνα ότι στη παραγγελία θα περιλαμβάνονται μάλλον και 6 πιθανότατα Α330neo. Για να να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί η φήμη.
0 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό OA702 » 29 Αύγ 2017, 15:41

Κατέληξαν στον τύπο; Γιατί η φήμη έλεγε ότι έπαιζε δυνατά και η Boeing (όχι dreamliner). Eπίσης συζητιόταν να τα πάρουν σε 2 δόσεις, 3+3, αν δεν κάνω λάθος...
0 x


kelesisk
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 23 Ιαν 2017, 11:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 30

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό kelesisk » 29 Αύγ 2017, 16:06

Ας περιμένουμε μέχρι την επίσημη ανακοίνωση η οποία λογικά δεν θα αργήσει και θα τα συζητήσουμε ολα έγκυρα και με όρεξη. Το μόνο σίγουρο ειναι οτι ειναι ευχάριστο να βλέπουμε την εταιρεία να αναπτύσσεται :)
3 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό OA702 » 30 Αύγ 2017, 12:43

Κι αυτά που ήδη συζητάμε έγκυρα είναι αλλά ανεπίσημα. Έτσι για το τσιτ-τσατ... :)

Εύχομαι να τους βγει με τα long haul, βασικά όλοι επιθυμούμε μια ελληνική εταιρεία να πετάει μακρινά και πάλι, αλλά ακόμη κι αν δεν τους βγει ας είναι με τις μικρότερες δυνατές απώλειες και για το γαμώτο ότι το προσπάθησαν...
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 34

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό KGP » 30 Αύγ 2017, 13:24

το μονο σιγουρο.....

KGP έγραψε: εγω ειμε σιγουρος οτι για ακομα μια φορα θα τα παρουν...."ακριβα"

οπως εχω ξαναπει... η αιγαιου ειναι...

dead "airline"...walking
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.


Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 54
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό nsap » 30 Αύγ 2017, 14:17

Μπορείς να μας εξηγήσεις απο που βγάζεις αυτο το συμπέρασμα; Οι οικονομικοί δείκτες το αντίθετο δείχνουν..αν η Αιγαίου δεν ήταν financially viable εταιρεία, δεν θα μπορούσε καν να σκεφτεί ανανέωση στόλου..
1 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 430
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 465

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 30 Αύγ 2017, 17:14

KGP έγραψε: εγω ειμε σιγουρος οτι για ακομα μια φορα θα τα παρουν...."ακριβα"

οπως εχω ξαναπει... η αιγαιου ειναι...

dead "airline"...walking

Το 2017 το Α330ΝΕΟ δεν εχει πουλήσει ούτε μισό φτερό! Πως προκύπτει λοιπόν πως οι δικοί μας θα πάνε στην Τουλούζη να το πληρώσουν βαπορίσιο?
1 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες