Ειδικά το Bogotá είναι ένδειξη.
Επειδή έχω ταξιδέψει τέτοια εποχή στην Κολομβία είναι γεμάτη από παιδιά που έχουν μόλις απολυθεί από τον στρατό και χαλάνε τα χρήματα που παίρνουν όταν απολυθούν.
Οι αριθμοί όμως δεν είναι μονο για ένα A350!
Upgauge πολλές πτήσεις, από IAD ήρθε 787-10 αντί -8, η ΑΑ φέρνει 777-300ER αντί -200 τις τελευταίες μέρες, συν τις έξτρα πτήσεις της Delta και Air Canada. Αν μετράω σωστά, σήμερα μόνο 7 πτήσεις για Νέα Υόρκη!
View flight EK202 from Athens to Dubai on Flightradar24
www.flightradar24.com
Το Α380 της Emirates ( A6-EDZ ) έκανε divert στην Αθήνα σήμερα προερχόμενο από Νέα Υόρκη.
ΥΓ. Κάτι ενδιαφέρον που παρατήρησα είναι ότι λίγο μετά την Μάλτα κατέβηκε από τα 39.000 στα 29.000 πόδια και λίγο πιο μετά στα 25.000 πόδια. Οπότε σε αυτό το ύψος απλά δεν θα είχε επάρκεια καυσίμων για DXB. Αλλά τι το ανάγκασε να κατέβει σε τέτοιο ύψος; Καιρός;
Ξέρει κανείς γιατί στο Flightradar δεν είναι πλέον ορατή η κίνηση στην Αθήνα για οτιδήποτε βρίσκεται στο έδαφος ή και περίπου μέχρι το πρώτο λεπτό πριν την προσγείωση και μετά την απογείωση;
Επειδή καταγράφω με screenshot το κάθε ταξίδι όταν ξεκινάει και βρίσκομαι μέσα στο αεροσκάφος, απο τα τέλη Ιανουαρίου και μετά δεν μου εμφανίζεται τίποτα όσο είμαι στο έδαφος. Δεν είναι θέμα κινητού. Και σε υπολογιστή βλέπω τα ίδια. Πείραξα ρυθμίσεις αλλά τίποτα.