Να πούμε επίσης πως με την Emirates παίζουν σε αντίστοιχα επίπεδα τιμών στην οικονομική (~300€ με βαλίτσα), ενώ ο αντίστοιχος χαμηλός ναύλος στη Business στην Emirates έχει 1600€ o/w. Επίσης, στο σύστημα κρατήσεων φαίνεται πως ξεκινάνε υπολογίζοντας 7 σειρές business.
Θεωρώ πάντως ότι έχουν κάνει την έρευνά τους και αξίζει το ρίσκο, και είμαι ακόμα πιο σίγουρος στο ότι δεν μπαίνουν στη γραμμή ανταγωνιστικά όπως νομίζω ειπώθηκε, αλλά συμπληρωματικά και σε συνεννόηση με την Emirates. Μην ξεχνάμε πως πρόσφατα ξεκίνησαν τη συνεργασία για codesharing και ακόμα πιο πρόσφατα είχαν συνάντηση για επέκταση της συνεργασίας. Δύσκολα μπορεί να αποτελέσει feeder για πτήσεις της Emirates (ειδικά για business επιβάτες) λόγω της διάταξης όπως είπατε όλοι, όμως πιστεύω μπορεί να πάρει σημαντικό μερίδιο από τους p2p το χειμώνα (και ίσως γι' αυτό τα ωράρια να μην είναι εστιασμένα στο να προσφέρουν connection με πτήσεις της Emirates). Το καλοκαίρι με το καλό ΑΝ συνεχιστεί το δρομολόγιο και σε παρόμοια ωράρια μπορεί να παίξει μπάλα και με το βραδινό κύμα αναχωρήσεων προς Ισπανία και Πορτογαλία (και λιγότερο ΗΒ) και να λειτουργεί η πτήση ως feeder και στο δικό της δίκτυο.
Σίγουρα είναι δείγμα εξωστρέφειας οπότε είναι ναι από εμένα, και μακάρι να είναι και το έναυσμα για να εισάγουν ένα "νέο" μοντέλο business στα πρότυπα της Turkish ή των Αμερικάνικων εταιρειών, τουλάχιστον στα σημαντικά/προσοδοφόρα δρομολόγια.