Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Και ένα άρθρο που αναφέρει τις νέες συνδέσεις. Θεσσαλονίκη - Κάιρο; Μάλλον δοκιμάζουν το utilization των αεροσκαφών για τον χειμώνα.
 
Το Καΐρο από Θεσσαλονίκη είναι διαθέσιμο εδώ και καιρό.

Νομίζω το Ντουμπάι θα έχει επιτυχία για winter seasonal.
 
Ενας λόγος είναι η τιμή. Η κατάσταση με την EK εχει ξεφύγει. Ειδικά το καλοκαίρι DXB-ATH-DXB δύσκολα κάτω από 1200 ευρώ. Με πρόχειρη αναζήτηση για τα Χριστούγεννα η A3 ειναι σημαντικά φθηνότερη στην economy με μόνο σημαντικότερο μείον τα κιλά των αποσκευών. Ενας άλλος λόγος είναι η ώρα αναχώρησης. Με την ΕΚ φτάνεις Ντουμπάι τα μεσάνυχτα και φευγεις επιστρέφεις πρωί. Πλέον με την Α3 ένας τουρίστας απο Αθήνα φτάνει σε στο Ντουμπάι το μεσημερι και επιστρέφει το απογευμα. Οπότε δεν παει χαμένη μία διανυχτέρευση.
Το καλοκαίρι κατανοητό με την κοινότητα της Αυστραλίας να έρχεται Ελλάδα ..Αλλά δεν νομίζω ότι καλοκαιριατικα είναι τόσοι πολλοί οι Έλληνες που θα πάνε Ντουμπάι με τις θερμοκρασίες που επικρατούν, οσο άλλες εποχές..Επίσης αν δεν απατωμαι η ΕΚ έχει 2-3 daily την θερινή περίοδο...Ας μην βιαστούμε πάντως, θα φανεί κ στην Α3 τι τιμές θα επικρατήσουν και πόσο θα αντέξει τον ανταγωνισμό..Έχει βέβαια το feed από άλλες πόλεις..Από SKG έχει κ τον ανταγωνισμό στις τιμές με την ΤΚ
Post automatically merged:

Και ένα άρθρο που αναφέρει τις νέες συνδέσεις. Θεσσαλονίκη - Κάιρο; Μάλλον δοκιμάζουν το utilization των αεροσκαφών για τον χειμώνα.
Και το Κάιρο βρήκαν από όλες τις ευρωπαϊκές συνδεσεις στις οποίες έχει έλλειψη η θεσνκη;
 
Μου φαίνεται ή υπάρχει λίγο negativity σε όλο αυτό το γεγονός? Δηλαδή τόσο πολύ πειράζει που θα πετάξει Ντουμπάι? Όποιος θέλει παίρνει την Emirates, όποιος θέλει πετάει με Αιγαίου. Αν δεν πετύχει δικό τους πρόβλημα. Το ίδιο και με Καΐρο από Θεσσαλονίκη. Μπορεί να τραβήξει κίνηση για Αφρική με ανταπόκριση στο Καΐρο, ειδικά τώρα που δεν υπάρχει σύνδεση με Ντόχα.

Θα έχει και οργανωμένα πακέτα εκδρομών. Θα έχουν κάνει την έρευνα τους και επέλεξαν αυτό που ξέρουν ότι είναι λιγότερο risky.

Η Transavia και άλλες πως πετάνε κερδοφόρα? 7 ώρες πτήση με Β738?

Υ.Γ: Η Emirates είναι 2 daily μόνο Ιούνιο με Σεπτέμβριο.
 
Να πούμε επίσης πως με την Emirates παίζουν σε αντίστοιχα επίπεδα τιμών στην οικονομική (~300€ με βαλίτσα), ενώ ο αντίστοιχος χαμηλός ναύλος στη Business στην Emirates έχει 1600€ o/w. Επίσης, στο σύστημα κρατήσεων φαίνεται πως ξεκινάνε υπολογίζοντας 7 σειρές business.
Θεωρώ πάντως ότι έχουν κάνει την έρευνά τους και αξίζει το ρίσκο, και είμαι ακόμα πιο σίγουρος στο ότι δεν μπαίνουν στη γραμμή ανταγωνιστικά όπως νομίζω ειπώθηκε, αλλά συμπληρωματικά και σε συνεννόηση με την Emirates. Μην ξεχνάμε πως πρόσφατα ξεκίνησαν τη συνεργασία για codesharing και ακόμα πιο πρόσφατα είχαν συνάντηση για επέκταση της συνεργασίας. Δύσκολα μπορεί να αποτελέσει feeder για πτήσεις της Emirates (ειδικά για business επιβάτες) λόγω της διάταξης όπως είπατε όλοι, όμως πιστεύω μπορεί να πάρει σημαντικό μερίδιο από τους p2p το χειμώνα (και ίσως γι' αυτό τα ωράρια να μην είναι εστιασμένα στο να προσφέρουν connection με πτήσεις της Emirates). Το καλοκαίρι με το καλό ΑΝ συνεχιστεί το δρομολόγιο και σε παρόμοια ωράρια μπορεί να παίξει μπάλα και με το βραδινό κύμα αναχωρήσεων προς Ισπανία και Πορτογαλία (και λιγότερο ΗΒ) και να λειτουργεί η πτήση ως feeder και στο δικό της δίκτυο.
Σίγουρα είναι δείγμα εξωστρέφειας οπότε είναι ναι από εμένα, και μακάρι να είναι και το έναυσμα για να εισάγουν ένα "νέο" μοντέλο business στα πρότυπα της Turkish ή των Αμερικάνικων εταιρειών, τουλάχιστον στα σημαντικά/προσοδοφόρα δρομολόγια.
 
Συμφωνώ με τον φίλο nsap.
Bάζει η Aegean Αθήνα-Ντουμπάϊ δεν θέτε, βάζει Θεσσαλονίκη-Κάϊρο δεν θέτε, βάζει Μπακού, Λούξορ κ.α. πάλι δεν θέτε.
Ε τι θέτε;;;:rolleyes:
 
Το τρενάκι Σητεία - Ρόδο - Κάσο σε PSO :)-
 
Last edited by a moderator:
Μην ξεχνάμε ότι το καλοκαίρι του 2013 πέταξε και στο κοντινό AUH καθώς μετά την εξαγορά της ΟΑ επεκτεινε το codeshare που είχε η τελευταία με την ΕΥ. Το οποίο ATH-AUH το εκτελούσε 4xWeekly με αναχώρηση από Αθήνα στις 19:00 και επιστροφή στις 06:00 με τέλειες ώρες για ανταπόκριση προς Ευρώπη και Βαλκάνια. Το δρομολόγιο σταμάτησε στα μέσα της χειμερινής σεζόν 2013-2014.

Θα μου πεις άλλο AUH/ΕΥ και άλλο DXB/EK αλλά οπως είναι προγραμματισμένο το ATH-DXB δεν δίνει δυνατότητα connection σε κανέναν προορισμό πέρα από Μέση Ανατολή, LCA και CIS, (όλα back tracking) ενώ επειδη φτάνει 21:40 στην Αθήνα προλαβαίνει μόνο τις τελευταίες για SKG και HER στο εσωτερικό.

Σίγουρα κάτι θα ξέρουν καλύτερα καθώς και τα νέα SSH & LXR είναι στην ίδια λογική.

Πάντως είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζουν και επίσημα χειμερινό πρόγραμμα και μάλιστα με 8 νέους προορισμούς από Αθήνα. Έχει ένα ενδιαφέρον από μόνο του σαν γεγονος αυτό.
Εδώ το δελτίο τύπου.

Βέβαια μόνο τα DXB, ΚΙV και GYD φαίνονται να εκτελούνται όλη την χειμερινή περίοδο, ενώ τα αλλά σταματάνε μετά τις γιορτές. Αντίστροφο «βαθύ καλοκαίρι» :p Εξαίρεση το INN που ξεκινάει γιορτές και πάει μέχρι την λήξη του W24.
 
Last edited:
Νομίζω σαφείς και καλές κινήσεις εξωστρέφειας! Βοηθάει και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου!
Σχετικά με το Ντουμπάι, όπως κι άλλοι εδώ, πιστεύω ότι έγινε σε συνεννόηση με Emirates...πιθανόν η κίνηση στη γραμμή αντέχει άλλο ένα Α320 αλλά όχι άλλο ένα Β777 ! Σχετικά με τις ώρες δρομολογίων δεν ξέρω αν παίζει το σενάριο της διαθεσιμότητας slots σε καλύτερες ώρες και σε τι τιμές...

ΥΓ
Αναμένω κινήσεις εξωστρέφειας και από τουριστικούς φορείς & Fraport σε συνεργασία με αεροπορικές εταιρίες (Αιγαίου και οχι μόνο) με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου! Προς το παρόν η Ρόδος βλέπω να κινείται προς αυτή την κατεύθυνση...η Κέρκυρα τι κάνει??
 
Εγώ θεωρώ ότι το Ντουμπάϊ δεν είναι και ο πιο τρομερός προορισμός ή το μεγάλο ρίσκο για την Aegean, τα τελευταία χρόνια έχει πάει και η κουτσή Μαρία διακοπές στο Ντουμπάϊ και σε σχέση με άλλα χρόνια οι Έλληνες είναι πιο ψαγμένοι και ταξιδεύουν προς τα εκεί, η ζήτηση υπάρχει και πιστεύω ότι οι πτήσεις θα πάνε μια χαρά. Όπως αναφέρθηκε ήδη θεωρώ και εγώ ότι υπάρχει χώρος για δεύτερη αεροπορική και ένα ακόμη Α320 αλλά όχι ένα Β777. Ας δούμε και την Λάρνακα η οποία ναι μεν δεν είναι συγκρίσιμη με την Αθήνα αλλά πετάνε 3 αεροπορικές προς Ντουμπάϊ (EK,CY,TUS). Όπως και να έχει ας εστιάσουμε στην εξωστρέφεια εν μέρη που παρουσίασε η Aegean και το οργανωμένο για πρώτη φόρα χειμερινό πρόγραμμα με νέους προορισμούς!
 
Top