Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
"Εξι είναι τα Boeing 747 σε όλο τον κόσμο και το ένα το έχουμε εμείς"

Τα άλλα πέντε ποιά είναι, ξέρει κανεις; :D

Βγάλτε τα φωτό να τα θυμάστε, γιατι έχει να πέσει τσεκούρι περιποιημένο.
 
Last edited:
Άραγε σε αυτά τα έξι περιλάμβάνεται και το ένα που βρίσκεται στο LGAV; (αυτό της Hellenic Imperial)
Το οποίο είναι σε απείρως καλύτερη κατάσταση, παρόλο που είναι παρατημένο σχεδόν δεκαπέντε χρόνια;
Που δεν είχε την τύχη να το φροντίζει κανένας σύλλογος;
Και που παραμένει (ακόμη και τώρα) αεροπλάνο, σε αντίθεση με το 747 στο Ελληνικό που έχει πάψει να είναι αεροπλάνο εδώ και χρόνια;

Τα κουφάρια που είναι παρατημένα στο Ελληνικό δεν προάγουν και δεν μπορούν να προάγουν αεροπορικό πολιτισμό.
Προσβολή στην αεροπορική μας κουλτούρα είναι, στην κατάσταση που βρίσκονται.
 
Και δυστυχώς είναι πραγματικότητα η δήλωση περί 6 747 σε όλο τον κόσμο. Μόλις άκουσα σε τηλεοπτική τον πρόεδρο του ΠΟΛΚΕΟΑ να το λέει και on camera λέγοντας συγκεκριμένα ότι είναι "6 747 στον κόσμο που είναι σε μη πλόιμη κατάσταση και έχουν μουσειακή αξία". Προφανώς γιατί ήταν το... αεροπλάνο του Ωνάση;!;!;!:rolleyes:
Το άλλο θεϊκό επίσης που άκουσα (θα σας το μεταφέρω αυτολεξεί μήπως βγάλετε εσείς άκρη) ήταν ότι ο Ωνάσης ήταν ο πρώτος που παρήγγειλε το νέο τότε 747 :rolleyes:, γι αυτό και καπάρωσε 11 σειρές(?) του αεροσκάφους από την Boeing, ενώ χρειαζόταν μόνο 2 αεροπλάνα, και κατόπιν τα πούλησε στους ανταγωνιστές του.:doubt:
Και βέβαια συνεχίζουν να λένε ότι και τα 7 αεροσκάφη είναι της Ολυμπιακής!!!

Τα θέλουν και τα λένε άραγε ή πρόκειται απλά περί άγνοιας;
 
Λίγο μυθολογία, λίγο ψευδαισθήσεις μεγαλείου, λίγο που ο Ωνάσης τα μπέρδευε με δαιδαλώδεις νομικές και ιδιοκτησιακές μεθόδους, λίγο που ο ΠΟΛΚΕΟΑ υπάρχει μόνο και μόνο για να αναφέρει το όνομα "Ωνάσης" σε κάθε ευκαιρία (δεν έχει άλλο λόγο ύπαρξης), έχουμε δηλώσεις σαν κι αυτή.
 
Επίτηδες γράφουν ανακρίβειες για να καλλιεργούν κλίμα. Είμαι βέβαιος ότι σε γενικές γραμμές γνωρίζουν την πραγματικότητα, απλώς την "αναπροσαρμόζουν".
 
Και δυστυχώς είναι πραγματικότητα η δήλωση περί 6 747 σε όλο τον κόσμο. Μόλις άκουσα σε τηλεοπτική τον πρόεδρο του ΠΟΛΚΕΟΑ να το λέει και on camera λέγοντας συγκεκριμένα ότι είναι "6 747 στον κόσμο που είναι σε μη πλόιμη κατάσταση και έχουν μουσειακή αξία". Προφανώς γιατί ήταν το... αεροπλάνο του Ωνάση;!;!;!:rolleyes:
Το άλλο θεϊκό επίσης που άκουσα (θα σας το μεταφέρω αυτολεξεί μήπως βγάλετε εσείς άκρη) ήταν ότι ο Ωνάσης ήταν ο πρώτος που παρήγγειλε το νέο τότε 747 :rolleyes:, γι αυτό και καπάρωσε 11 σειρές(?) του αεροσκάφους από την Boeing, ενώ χρειαζόταν μόνο 2 αεροπλάνα, και κατόπιν τα πούλησε στους ανταγωνιστές του.:doubt:
Και βέβαια συνεχίζουν να λένε ότι και τα 7 αεροσκάφη είναι της Ολυμπιακής!!!

Τα θέλουν και τα λένε άραγε ή πρόκειται απλά περί άγνοιας;
Τον Juan Trippe και τον Ωνάσση, η Boeing τους έτρεμε μην τυχόν και τους "καπαρώσουν" σειρές και δεν μπορούν να πουλήσουν τζάμπο :2:
 
Έτσι για να βλέπουμε τι γίνεται και στις... πολιτισμένες αεροπορικά χώρες. Τα 2 τελευταία 707-420 παγκοσμίως (όντως 2 τελευταία και όχι σαν τα 6 747) βρίσκονται στη Γερμανία, ένα στο Βερολίνο και ένα στο Αμβούργο. Δυστυχώς του Βερολίνου όχι πια, Κόπηκε την περασμένη εβδομάδα παρά την κινητοποίηση κάποιων aviation fans γιατί το αεροσκάφος ήθελε χρήματα για συντήρηση και οι τοπικοί "άρχοντες" δεν είχαν διάθεση να δώσουν. Το τελευταίο του Αμβούργου φαίνεται ότι θα ακολουθήσει την ίδια τύχη αφού το αεροδρόμιο δεν ενδιαφέρεται να το κρατήσει σε μια γωνιά του χώρου του. Εδώ και πολύ καιρό τρέχει ένας έρανος για να σωθεί με πρωτοβουλία κάποιων ηρώων που το παλεύουν όσο μπορούν. Και όχι με λόγια, ψέματα, δικαστήρια, κρατικά χρήματα και μπουρδολογίες. Σας παραθέτω το σημερινό κείμενο μήπως κάποιος απο εμάς θέλει να βοηθήσει έστω και στο ελάχιστο:

Hello,
Today, also because of the not so nice mail from Hamburg Airport, suddenly there was a bit of a hustle and bustle.
We are immensely disappointed with Hamburg Airport's approach.
With the expansion of the D-ABOD cockpit, the airport creates facts.
But we are actually much more disappointed that the airport has pretended that it had been looking for a solution for months to receive the D-ABOD.
It just found neither a buyer (museum, etc.) nor an investor, so there was no other option than to scrap the D-ABOD.
In every statement, Hamburg Airport has named the annual costs of around € 4,000 - € 6,000 that could no longer be borne due to the cost-saving measures caused by the corona pandemic.
WE, as an initiative, with your help, have really tried everything in the last almost 4 months to save the D-ABOD.
We activated the media, we created concepts and presented them at various points.
We have started a crowdfunding in which you have donated diligently and continue to donate:
https://gofund.me/a2b0193f
We kept in touch with the airport again and again.
Unfortunately, at no time did the airport give the impression that it was actually interested in really wanting to find a solution to maintain the D-ABOD, with or without US.
In the context of the airport there was always only "recovery" that is, scrapping of the D-ABOD!
The airport never came up to us and discussed how we could work together to save the aircraft from being scrapped.
We have been blocked and all proposals have been rejected! Sometimes with reasons that those responsible could probably not believe themselves.
Hamburg Airport was so proud of the 707.
So proud that it was called "Hamburg Airport ONE".
So proud that Hamburg Airport dedicated an entire A4 booklet to it at the time.
People always like to talk about the "Airport Family" at Hamburg Airport.
What kind of family is it that treats a deserving family member like this?
We tried everything to convince the airport that getting the 707 was worth it.
With crowdfunding, too, we received so much money in donations in a short time that, under the circumstances that the airport had, we could maintain the D-ABOD for 1 1/2 years.
Which is not necessary at all, since we could cover all work assignments through the members of the association.
Every euro that is donated for D-ABOD could be used to preserve it.
We could already work actively on the restoration.
THAT is what actually makes you really sad.
Here a group of enthusiasts was actively prevented by the airport from being able to save the D-ABOD.
Hamburg Airport also prefers to go the way that was taken in Berlin and scrapped
THE WORLD'S LAST AIRPLANE OF THIS KIND!
Hamburg Airport will always be remembered as the airport that would rather destroy history than preserve it!
And the City of Hamburg has not even managed to respond to our letter in more than 3 months via First Mayor and Second Mayoress.
THAT is the really sad one!
 
Εμπίπτει στην ίδια κατηγορία με τον ισχυρισμό «Η Ολυμπιακή ήταν η ασφαλέστερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο»
 
Σίγουρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οι ασφαλέστερες εταιρείες είναι η Lufthansa και η Air France.
 
Ποτέ δεν ίσχυε...
 
Top