Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
σχεδιάζει να αγοράσει άλλα δύο.
Λέει ότι είναι άλλα δύο στο Ελληνικό, εννοώντας το 737 και το 747. Αν το 737 δεν βυθιστεί τελικά, ίσως να ενδιαφερθεί να κάνει πρόταση. Για το 747 νομίζω υπάρχουν άλλα σχέδια από την Lamda
 
Δεν νομίζω ότι θα είναι μόνιμη διαφήμιση της εταιρείας του! Αν αντέξουν για 5 χρόνια θα είναι πολύ καλά. Πιστεύω ότι σε 10 χρόνια, κανείς δεν θα θυμάται ότι στις θέσεις εκείνες υπήρχε κάτι!
 
Στο 727 οι εργασίες συνεχίζονται. Έχουν μπει τα φτερά και όλη η άτρακτος έχει στηριχθεί στα 3 σκέλη του με σιδερένια κολωνάκια πάνω σε τσιμεντένιες βάσεις. Ήδη συνεργεία δουλεύουν σε διάφορα μέρη του αεροσκάφους και επίσης συνεχίζεται το βάψιμο. Σήμερα πχ τελειοποιούσαν το όνομα "Mount Olympus" κάτω από το cockpit. Η ουρά μόνο είναι ακόμα εκτός ατράκτου. Πάντως σε γενικές γραμμές είναι σε πολύ καλό δρόμο. Το στοίχημα είναι να μείνει έτσι.

Στο 737 έχουν τελειώσει οι εργασίες και έχει μείνει εδώ και δύο βδομάδες σαν κουφάρι χωρίς το παραμικρό στο εσωτερικό του και η ουρά στο έδαφος. Από τότε έχει μείνει ως έχει πάνω σε παλέτες. Προφανώς πριν αποφασίσουν να το μεταφέρουν πρέπει να λυθούν τα διαδικαστικά θέματα της βύθισης (που νομικά, απ' όσον γνωρίζω, δεν είναι κάτι εύκολο γι αυτό και έχει εμπλακεί κι ο Δήμος Κέας) και μετά να κάνουν το παραμικρό για τη μεταφορά.
 
Η ουρά μπήκε στο 727 αλλά οι εργασίες είναι ακόμα σε πλήρη εξέλιξη κυρίως στο εσωτερικό του, κάτω από την ουρά και στο κάτω μέρος της ατράκτου και των φτερών. Στη συνημμένη φωτο μια γενική άποψη.IMG_0798.jpg

Το 737 έχει μείνει όπως ακριβώς ανέφερα παραπάνω. Γύρω του τα συνεργεία έχουν σπάσει το τσιμεντένιο έδαφος για να το μετατρέψουν σε άμμο ή χαλίκι ώστε να επαναχρησιμοποιηθεί στις εργασίες της έκτασης του Ελληνικού.
Πολύ φοβάμαι ότι η Lamda δεν θα δώσει πολύ χρόνο ακόμα στο να μετακινηθεί το 737 από εκεί γιατί χρειάζεται και το τελευταίο κομμάτι έκτασης για τις εργασίες. Και για να μην φεύγει εδώ και ένα μήνα το αεροσκάφος, τα πράγματα δεν φαίνονται ευνοϊκά. Πολύ φοβάμαι μην πάει για scrap τελικά...

Από τις παρακάτω φωτο:
η πρώτη είναι το τελευταίο στάδιο αποσυναρμολόγησης (των φτερών),
η δεύτερη όταν τα συνεργεία έχουν τελειώσει και μαζεύουν πλέον τα άχρηστα υλικά από γύρω του
και η τρίτη είναι όπως ακριβώς βρίσκεται ως και σήμερα.

 
Τα επίσημα εγκαίνια παρουσίασης του 727 έχουν προγραμματιστεί για τις 22/5. Οι εργασίες στο εσωτερικό και εξωτερικό του 727 συνεχίζονται ενώ θα γίνουν και εργασίες ανάπλασης του περιβάλλοντα χώρου.

Για το 737... ουδέν νεότερον
 
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το project της αγοράς και βύθισης του 737 δεν προχώρησε καθώς κρίθηκε οικονομικά ασύμφορο. Μένει να δούμε αν η Zela θα το πάρει και αυτό (όπως είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον από την αρχή ο ιδιοκτήτης της σε συνέντευξή του). Πάντως η ουρά και τα φτερά δεν είναι πλέον δίπλα στην άτρακτο αλλά έχουν μετακινηθεί σε άγνωστη τοποθεσία. Όπως είχα πει, το πρόβλημα είναι πλέον ότι γύρω γύρω τα έργα είναι σε εξέλιξη και ακόμα και να θέλουν να μεταφέρουν το 737, δεν υπάρχει χώρος εξόδου. Ίσως μόνο με γερανό από τον δημόσιο δρόμο που βρίσκεται ακριβώς από πάνω του.
Ελπίζοντας βέβαια ότι όλα τα υλικά που αφαιρέθηκαν από το εσωτερικό του (μέχρι και τα παράθυρα) να τα έχουν κρατήσει κάπου.
 
Με πρόλαβες, από χθες θέλω να γράψω!
Βλέπω το ουριαίο του από το μπαλκόνι μου, είπα να το φωτογραφήσω και να το 'ποστάρω' εδώ αλλά για δύο σοβαρούς λόγους είναι λίγο ανέφικτο. Έχω σοβαρή κινητική αναπηρία, οπότε δύσκολα στέκομαι ακίνητος, και δεν έχω κάμερα με σοβαρό ζουμ.
Είναι αφημένο εδώ στην 'γειτονιά' μας GP707, πάνω σε ένα container στην μάντρα με τους γερανούς και τα καλαθοφόρα που είναι στην κάθοδο της Ρόζας Ιμβριώτη στην προηγούμενη γωνία από το παλιό κτήριο μηχανογράφησης της ΟΑ (στο οποίο ειρήσθω εν παρόδω γίνονται έργα, πρέπει να πουλήθηκε στην CVC).

Αν θέλεις να το φωτογραφήσεις σε κερνάω καφέ και σου δίνω πρόσβαση. ;)
 
Ευχαριστούμε πολύ για την πληροφορία winlink. Είμαι εκτός Αθηνών αυτό τον καιρό αλλά τουλάχιστον ξέρουμε που βρίσκονται. Μακάρι να σωθούν κι αυτά και το 737
 
Top