(Νew) Cyprus Airways

Όσο είχε το SKG-AXD, SKG-IOA, MUC-NUE, MUC-STR, VIE-ACH και πολλά πολλά άλλα. Την ειρωνεία όμως δεν κατάλαβα. Μήπως τρολάρετε εσείς;
 
Τα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Ιωάννινα υπήρχαν όταν το ταξίδι με το αυτοκίνητο διαρκούσε 6 ώρες περνώντας την Πίνδο. Για την Αλεξανδρούπολη αν θυμάμαι καλά το δρομολόγιο δεν κράτησε πολύ και εννοείται υπήρχε πριν φτιαχτεί η Εγνατία που μείωσε τη διάρκεια του ταξιδιού με αυτοκίνητο και αύξησε την ασφάλειά του. Πάλι μιλάμε για ένα ταξίδι που διαρκούσε 5 ώρες.

Η αναφορά σας στο δρομολόγιο Βιέννη-St.Gallen έχει να κάνει με μια χιλιομετρική απόσταση της τάξης των 600 χιλιομέτρων.

Τα δρομολόγια Μόναχο-Νυρεμβέργη δεν υπάρχουν πια. Μόνο Νυρεμβέργη-Φρανκφούρτη. MUC-NUE και MUC-STR υπήρχαν/υπάρχουν για να φέρνουν επιβάτες στο hub του Μονάχου κυρίως. Μιλάμε για μεγέθη πόλεων, μεγέθη αεροδρομίων, κατηγορίες επιβατών που δεν είχαν, έχουν και με μαθηματική ακρίβεια δε θα έχουν ποτέ σχέση με την Κύπρο.

Κοιτάξτε τον πληθυσμό της Κύπρου, κοιταξτε την απόσταση Λάρνακας-Πάφου και κοιταξτε το οδικό δίκτυο στο νησί. Τις πληροφορίες θα τις βρείτε στο ίντερνετ.

Ίσως μετά δεν θα βλέπατε την ερώτησή μου αν κατά τη γνώμη σας θα ειχε νόημα ενα δρομολόγια Ηράκλειο-Χανιά ως ειρωνεία ή ως τρολαρισμα. Πραγματικά θα με ενδιέφερε η απάντησή σας στο τελευταίο ερώτημα...
 
Δεν έχω πάει ποτέ. Νόμιζα όμως ότι υπήρχε καλό οδικό δίκτυο. Δεν ισχύει;
Τότε πως κάνεις ανάλυση; Χωρίς καν να εχεις δει τον χάρτη της Κύπρου. Σοβαρά το ρωτάω, χωρίς ίχνος τρολλαρίσματος. Ωραίο το φόρουμ και οι συζητήσεις αλλά μη κάνουμε συζήτηση μόνο για τη συζήτηση.
 
Δεν έκανα ανάλυση, ρώτησα αν υπάρχει προοπτική εσωτερικών πτήσεων. Αν ενοχλούν οι αναρτήσεις μου μπορείς/μπορείτε
1. να απευθυνθείτε σε κάποιο διαχειριστή
2. να με βάλετε στο ignore list σας

Πιθανώς μπερδεύετε το νήμα με κάποια άλλη ανάρτηση μου πιο περιεκτική. Και πάλι, αν ενοχλούν οι αναρτήσεις μου έχει καθε μέλος του φόρουμ την επιλογή να με βάλει σε ignore list ή συλλογικά, αν οι αναρτήσεις μου ενοχλούν ή αντιτίθενται σε κάποιο κανόνα, κατόπιν συνεννόησης με τους συντονιστές, να με εξοστρακίσουν στην ψηφιακή εξορία. Καλό σας απόγευμα!
 
Θυμάμαι πάντως αμυδρά συμφοιτητή Κύπριο στην Αγγλία να λέει πως κάποιες φορές απέφευγε συγκεκριμένες ημέρες / πτήσεις γιατί σταματούσαν και στην Πάφο (απο Λάρνακα) και λόγω αυτού καθυστερούσαν, όμως όχι σαν κανονική πτήση εσωτερικού αλλά μόνο για επιβιβαση και άλλων επιβατών. Δεν θυμάμαι εταιρεία, ούτε αν ήταν για Λονδίνο ή Μάντσεστερ, ούτε το διασταύρωσα με άλλη πηγή. Τότε ήταν απλά η άχρηστη πληροφορία της ημέρας. Ήταν πριν μπλέξω με εσας εδω :mrgreen:.
 
Αυτό όντως ίσχυε σε πτήσεις των παλιαων Κυριακών Αερογραμμών. Κάποιες από τις πτήσεις (συνήθως 1 την εβδομαδα) έκαναν στάση στην Πάφο, αλλά δεν είχε επιβάτες ως εσωτερική πτήση. Γινόταν σίγουρα για Αθήνα και Λονδίνο.

Υπόψη, η διαδρομή Λάρνακα - Πάφος είναι λίγο πάνω απο 1 ώρα.
 
Last edited by a moderator:
Την έκανα κι εγώ αυτήν την πτήση. 1η Μαΐου 2001. Η Ολυμπιακάρα συμμετέχει στην Πρωτομαγιά με απεργία και εγώ καταλήγω με δικά μου έξοδα στη CY502. Πτήση μέχρι Πάφο λιγότερο από 15' και refuelling. Δεν πήραμε ούτε έναν επιβάτη από Πάφο εκείνο το πρωί.
 
Εποχές που η ΙΑΤΑ είχε στην Ελλάδα γραφεία που δεν ηταν ΙΑΤΑ άλλα μπορούσαν να εκδίδουν εισιτήρια εσωτερικού στην Κύπρο δεν το είχαν αυτό λόγω οτι δεν υπήρχαν και πτήσεις εσωτερικού.

Το SKG-AXD ήταν στην ουσία το AXD-JSH της πΟΑ που το ATR απλά είχε βαση SKG και ξεκινούσε για να κάνει το δρομολόγιο. ουδεμία σχέση είχε με την Εγνατία οδό . ( Η εγνατία οδός μάλιστα είχε ολοκληρωθεί όταν είχε ξεκινήσει αυτο το δρομολόγιο)

Απο την άλλη το SKG-IOA σταμάτησε λόγω της εγνατίας οδού, αφού σε ένα τρίωρο ( με νορμαλ ταχύτητα) είσαι στον προορισμό σου.

Τα MUC-STR/NUE υπάρχουν ξεκάθαρα για το hub του Μονάχου . Αν ψάξετε Point to point τιμές είναι πανάκριβα.
 
Ουσιαστικά μια πτήση που ήταν positioning flight την είχαν ανοιχτή για κρατήσεις, όχι ότι ήταν προορισμένη να κάνει θραύση.
 
Top