Olympic Airways By CaptainChris

SKEPSOU OMOS OTI OI PEISSOTEROI POU XRHSIMOPOIOUN KLM ALITALLIA KAI LUFTHANSA DEN PETAN GIA AMS / MXP/FCO/FRA/MUC ALLA GIA CONNECTION .
SYNFEREI STHN TIMH
APO OTI EXO DEI STHN SKG ( ELPIZO NA MHNDIAFEREI STHN ATHINA )
H KLM KAI H MALEV EXOUN POLY LIGOUS EPIBATES PROS AMS KAI BUD ANTISTOIXA . OLOI PHGAINOUN ALLOU .
ARA H OA DEN MPOREI NA BAZEI PERISSOTERA DROMOLOGIA PROS POLEIS
 
Exo tin entiposi oti i OA prepei na exei "kala" connection (i toulaxiston prospathei na exei) gia ptiseis pros Aigypto( CAI kai ALY), TLV, BEY alla kai JNB alla kai LCA...

To skeftika afto os exis : Gia tous parapano proorismous i anaxorisi apo ATH einai ta mavra mesanixta (diladi apo 00.50 eos 02.15). Afto volevei olous tous epivates pou ftanoun sto ATH me ptiseis os arga to vradi...

Analoga, i afixi sto ATH ginetai noris to proi (apo 05.45 eos 09.00) oste oi epivates na prolavainoun sxedon oles tis ptiseis apo ATH...

Kai profanos tha protimoun OA gia skeli tou tipou CAI-ATH-GVA i TLV-ATH-MXP k.t.l.

Mia idea eipa......
 
exeis dikio.
oi ptiseis pros mesi anatoli doulevoun poly me transit passengers.
gia paradeigma to vradyno londino exei antapokrisi me pollous epivates gia JNB alla kai kypro,mesi anatoli kai voreia afriki.
Epishs oi vradines afixeis apo FCO,CDG & MXP trofodotoun poly tis pthseis pros BEY,CAI,ALY.
Antistoixa doulevei kai to Tel Aviv giati polloi israilinoi kai american Jews protimoun tin antapokrisi apo Athina.(gia logous...oikonomikous kai allous)
 
SKEPSOU OMOS OTI OI PEISSOTEROI POU XRHSIMOPOIOUN KLM ALITALLIA KAI LUFTHANSA DEN PETAN GIA AMS / MXP/FCO/FRA/MUC ALLA GIA CONNECTION .
SYNFEREI STHN TIMH

eheis dikio tasso, alla min ksehnas, oti i perisoteri pou petane me OA (kai me A3 se ligotero pososto) den petane gia athina alla gia kapou allou stin ellada.
Bebea se mikrotero bathmo apoti i alles eteries (LH, Malev) kathos kati ligotero apo ton miso plythismo tis elladas zei stin athina. gia autous tou epibates dini i OA to eisitirio gia ton teliko proorismo tous stin misi timi.

allo thema me, alla ehei shesei: auto einai kai enas logos pou i SKG ehei megalo mionektima: den yparhoun polles transit ptisis meso SKG
 
MMMMMMMMMMMMMM
E OK +FONO LIGAKI .
 
CaptainChris":255hwc5p said:
Neoi proorismoi me regional jets sta Balkania, Italia, France kai Germania mporoun na anoixtoun aneta opos, Bologna, Venecia, Naples, Nice, Marseilles, Bordeux, Hamburg alla kai Budapest, Warsaw, Praque, Zagreb, Chisinau, Kiev, Tbilisi, Yerevan, Baku me 737 giati yparxei zhtisi.

Toronto, Johanessburg kathe mera me 767-200, New York kathe mera me 767-300 kai to kalokairi dio fores ti mera.

Prepei na ginei proothisi kai anabathmisi tis Business Class gia na proselkisoume epibates pou einai diatethimenoi na plirosoun kati parapano alla kai na tous kanoume taktikous pelates mas.

Ωραία θα ήταν όλα αυτά τα σχέδια για τα μακρινά δρομολόγια, αλλά έχω κάποιες επιφυλάξεις για το αν θα ήταν ρεαλιστικά. Π.χ. για να γίνουν καθημερινές οι πτήσεις για Τορόντο και Γιοχάννεσμπουργκ, θα πρέπει να υπάρξουν ανάλογες διακρατικές συμφωνίες...

Από την άλλη πλευρά, συμφωνώ απόλυτα ότι θα πρέπει να ανοίξουν νέοι προορισμοί στα Βαλκάνια και περιφερειακές πτήσεις προς Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία κ.λ.π. και μάλιστα όχι μόνο από Αθήνα. Αυτό θα ήταν πολύ ευκολότερο με regional jets (50-70 θέσεων, εφόσον οι 100+ θέσεις του 717 είναι ίσως πολλές), αλλά η επιφύλαξή μου και εδώ είναι για το αν μπορούν να ενσωματωθούν και regional jets στο στόλο, καθώς δε φαίνεται να υπάρχει πρόθεση για απόσυρση των ATR.

Την αναβάθμιση της διακεκριμένης θέσης και την προσέλκυση επιβατών που ταξιδεύουν για επιχειρηματικούς λόγους τη θεωρώ απολύτως απαραίτητη.

OA277":255hwc5p said:
Tha itan polli kalo episis to management tis OA na prospathisei na auksisei proorismous se periohes opos to Manchester gia paradeigma.
Logos protos einai oti autin tin stigmi to Manchester kai oi giro periohes ehoun peripou 4000 Ellines foitites. Einai to megalitero aerodromio stin voreia Agglia. I voreia Agglia ektos apo tous Agglous, filoksenei kai para polles alles ethnikotites. Pakistanous, Indous, Kinezous, Araves, Evraious...

Επίσης θεωρώ απολύτως απαραίτητη και τη μελέτη των ήδη υπαρχόντων προορισμών, ώστε να διερευνηθούν οι δυνατότητες αναβάθμισής τους, όπως αναφέρει ο ΟΑ277 για το Μάντσεστερ.
 
AN DEN KANO LATHOS OS ETHNIKOS AEROMETAFOREAS H OA EXEI POLLA DIKAIOMATA GIA NA ANOIXTEI SE POLLOUS PROORISMOUS .
H A3 DEN EXEI DIKAIOMATA .
E ?
 
Ισχύει αυτό που λες Τάσο, αλλά για να γίνω πιο συγκεκριμένος θα δώσω ένα παράδειγμα:
για να εκτελείται το δρομολόγιο ATH-JNB υπάρχει διμερής συμφωνία Ελλάδας και Νότιας Αφρικής, που λέει ότι δίνεται το δικαίωμα σε μία ελληνική (ΟΑ) και μία νοτιοαφρικανική εταιρία (South African Airways) να εκτελούν αυτό το δρομολόγιο έως 3 φορές την εβδομάδα η καθεμία (άσχετα αν η SAA δε χρησιμοποιεί το δικαίωμά της αυτό). Για να αυξηθούν οι συχνότητες πρέπει να αναθεωρηθεί η διμερής συνθήκη αυτή και το ίδιο ισχύει αν το δρομολόγιο αυτό θελήσει να το εκτελεί και άλλη εταιρία (ελληνική ή όχι).

Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω το πόσο εύκολα ή δύσκολα αναθεωρούνται αυτές οι συνθήκες και φαντάζομαι ότι αυτό έχει να κάνει και με το πόσο καλές είναι οι σχέσεις των δύο κρατών. Αλλά, αν υποθέσουμε ότι η ΟΑ θέλει (και μπορεί να έχει) καθημερινό δρομολόγιο τη στιγμή που η SAA δεν μπορεί να υποστηρίξει καθημερινό δρομολόγιο, τότε η κυβέρνηση της Νότιας Αφρικής μπορεί να μη δεχτεί να παραχωρήσει το δικαίωμα στην ΟΑ να πετάει καθημερινά (ως μέτρο προστασίας της SAA). Το ίδιο (ή κάτι ανάλογο) μπορεί να συμβεί σε όλες τις περιπτώσεις που ένα δρομολόγιο ρυθμίζεται από διακρατικές συμφωνίες, γι' αυτό και διατύπωσα ορισμένες επιφυλάξεις πριν.

Πάντως, πιστεύω ότι η εικόνα μιας ΟΑ που μπορεί να πετάει καθημερινά (ή και 2/ημέρα) σε αρκετούς μακρινούς προορισμούς ήδη υπάρχοντες (Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μόντρεαλ) ή νέους (Τόκυο, Μπανγκόκ κ.λ.π.) είναι αρκετά μακρινή. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει η ΟΑ να εξελιχθεί σε μια σχετικά μεγάλης εμβέλειας αεροπορική εταιρία με ισχυρό στόλο μακρινών αποστάσεων. Η μόνη περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο είναι να ενταχθεί σε κάποια συμμαχία, οι εταιρίες-μέλη της οποίας να παραχωρήσουν δρομολόγια στην ΟΑ και να τα εκτελεί εκ μέρους τους με χαμηλότερο κόστος (ώστε εκείνες να χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη τους αλλού) και βέβαια να υπάρχει σημαντική τροφοδοσία με transit επιβάτες. Πιστεύω ότι θα περάσουν αρκετά χρόνια έως ότου δούμε -αν δούμε- κάτι τέτοιο (αν και το εύχομαι φυσικά...)
 
Gia ola osa grafo prepei na proseksete oti h Olympic prepei na mpei se mia simaxia allios den ginete tipote, moni tis i OA tha kataliksi regional eteria.
Gia na tin dextoun omos se mia simaxia prepei na ginoun polla apo auta pou grafo, kathimerina dromologia, perissotera dromologia, katalila aeroplana, proseggisi Business Class epibaton, kalitero service kai apo tous ypalilous aerodromiou kai aeroplanou, nees texnologies gia tis opies den exoun idea stin Olympic. Prepei na exei prooptiki h eteria!!!
Den nomizo oti ean h Olympic eithele na kanei dromologia kathimerina pros Toronto, Johanessburg den tha kataferne na parei tin adeia, gia Toronto eidi exei dikaioma gia 7 sixnotites tin ebdomada.
Ena aeroplano, san to 767, pou gemizei eukola apo mia mikri aeroporiki eteria opos i Olympic mporei na petaei dio fores ti mera sto JFK to kalokairi.
To simantiko einai na prosfereis kathe mera ptisi giati ego o pelatis ean thelo na petakso tin Triti, den mporei na mou leei h eteria oti den petaei tin Triti. Alles eteries omos petane kai the pao me aftes.
Oi Aggloi tis Speedwing elegan oti ean den mporeis na petaksis kathe mera min petas katholou, den simferi!
Ean proseksete pos leitourgoun alles eteries simera tha deite oti h Olympic apexei kata poli. Oso gia ta regional jets, einai trend auto to kairo se ollo ton kosmo kai oi eteries antikathistoun ta turboprops me jets pantou!
O epibatis esthanete mia asfaleia me to jet, eidika oi Ellines, exeis akousi kamia fora tis antidraseis ton epibaton otan anakaliptoun oti petane me ATR?
Olloi ksinizoun. Tha eixe megali epitixia ean bazane jets pistepse me!
 
Νομίζω CaptainChris ότι δε διαφωνώ καθόλου ως προς την ουσία αυτών που λες. Οι νέες τεχνολογίες, η αύξηση της κίνησης στην Business Class, οι καλύτερες υπηρεσίες και τα καθημερινά δρομολόγια είναι απολύτως απαραίτητα. Νομίζω, άλλωστε, ότι το τελευταίο περιλαμβάνεται στα σχέδια της νέας ΟΑ (περισσότερες πτήσεις και καθημερινές) για το ευρωπαϊκό δίκτυο όμως.

Δεν διαφωνώ, επίσης, ότι είναι καλύτερο να υπάρχουν καθημερινές πτήσεις (ή έστω 5 ή 6/εβδομάδα) και στους μακρινούς προορισμούς. Απλά δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν αυτό είναι εφικτό με την υπάρχουσα ζήτηση. Θα περίμενα πρώτα να αυξηθεί η κίνηση στα ευρωπαϊκά δρομολόγια και μετά να αρχίσει η εταιρία τα ανοίγματα σε νέες αγορές. Πιστεύω, δηλαδή, ότι το σενάριο των πτήσεων σε Ινδία, Κίνα, Ιαπωνία κ.λ.π. δεν πρόκειται να γίνει πραγματικότητα στα επόμενα λίγα χρόνια. Είμαι υπέρ του να υπάρχουν επί του παρόντος long haul πτήσεις, αλλά μόνο όσες είναι σίγουρα βιώσιμες.

Σίγουρα η ΟΑ θα μετατραπεί σε regional εταιρία αν κόψει τις μακρινές πτήσεις και αυτό δε θα είναι καλό για κανέναν. Είναι βέβαιο ότι πρέπει να αρχίσει να αναπτύσσεται σιγά σιγά, για να μη μείνει πίσω, μετά τις περικοπές που έχει κάνει τελευταία. Η ανάπτυξη, όμως, απαιτεί κεφάλαια, που τώρα δεν υπάρχουν. Πιστεύω, λοιπόν, ότι πρώτα θα επιδιώξουν να στήσουν μια βιώσιμη εταιρία και μετά να την ιδιωτικοποιήσουν, ώστε να μπουν κεφάλαια. Τότε μόνο θα αρχίσει η εταιρία να αναπτύσσεται σωστά, ίσως και με νέους long haul προορισμούς, οι οποίοι θα είναι περισσότεροι εάν η εταιρία είναι ενταγμένη σε μία συμμαχία. Αλλά αυτά θα πάρουν χρόνο... Ελπίζω φυσικά να μην αργήσουν κι άλλο, γιατί τότε η όλη ιστορία θα πάει πολύ μακριά και ίσως να είναι αργά... Σίγουρα η ένταξη σε συμμαχία προϋποθέτει ήδη να έχει σημειωθεί κάποια ανάπτυξη και σίγουρα η ανάπτυξη θα ενταθεί μετά την είσοδο σε μια συμμαχία. Αυτά τα δύο πρέπει να είναι λίγο πολύ παράλληλοι στόχοι.

Σχετικά με τα regional jets, επίσης συμφωνώ ότι είναι πολύ πιο δημοφιλή από τα ελικοφόρα. Αλλά νομίζω ότι η ΟΑ δεν τα έχει ενσωματώσει στο στόλο της ακόμη γιατί αφενός δεν αισθάνεται καμία πίεση από τον ανταγωνισμό στο θέμα αυτό (οι πτήσεις προς τα νησιά γεμίζουν έτσι κι αλλιώς) και αφετέρου την "βολεύει" το χαμηλό κόστος των ATR, που αφήνει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους επί του ναύλου σε σχέση με ένα αεριωθούμενο (εάν δεν αυξηθούν οι τιμές των εισιτηρίων). Θα ήταν απολύτως απαραίτητα στο στόλο, αν αποφάσιζαν να εκτελέσουν regional πτήσεις εξωτερικού, όπου τα ATR μάλλον δε θα ήταν και τόσο δημοφιλή...και ελπίζω η νέα ΟΑ να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση όταν σταθεί γερά στα πόδια της.
 
Top