Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ανέβηκε και το SKG-CIA αλλά με 5w αντί για daily (σε σχεση με πέρσι) και το daily το παιρνει η PFO..Τα υπόλοιπα,STN,CRL,BGY,BUD, μένουν ως ειχαν..Για άλλη μια χρονιά στο Θεσ/νίκη-Λονδίνο, Κυρ θα πετάει μόνο η Easyjet, πρωί πρωί..Οπότε οι υπόλοιποι και πάλι με Α3 μεσω ΑΤΗ (τωρα που δεν θα υπάρχει ούτε ΑΖ,ουτε LX)..
 
Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί κάτι εδώ σχετικά με την έναρξη του δρομολογίου Crete Chania - Rome Fiumicino από 24 Sep 02

Details : http://www.ryanair.com/en/new-routes
 
Βασικά δεν είναι νέο δρομολόγιο, απλά το CIA θα κλείσει για 9 μέρες κ όλη η FR θα μεταφερθεί στο FCO γι' αυτό το διάστημα...
 
Κάτι κινείται τις τελευταίες μέρες με την παρουσία τους σε Ρόδο, Κω. Διάφοροι φορείς που δεν ήταν υπέρμαχοι των Ιρλανδών έχουν ανακρούσει πρύμνα και ψάχνονται ώστε να επανεκκινήσουν οι διαπραγματεύσεις. Σίγουρα κάτι που δεν γνωρίζουμε έχει συμβεί, απομένει να δούμε το αποτέλεσμα μιάς και θυμίζω ότι η FR τελευταία εβδομάδα Σεπτέμβρη-πρώτη εβδομάδα Οκτώβρη κλείνει κ φεύγει...
 
καλησπέρα σας,

χθες πέταξα CRL-SKG και προς μεγάλη μου έκπληξη στο πλήρωμα καμπίνας υπήρχε μια πολύ ευγενική Ελληνίδα! Την ρώτησα και μου είπε πως δεν είναι πολλές. Ήταν η πρώτη μου Ryanair πτήση με Ελληνίδα αεροσυνοδό.
 
Χμμμ, ενδιαφέρουσα συνέντευξη της Αλ. Κασσίμη με τον M. Cawley, deputy CEO & COO της FR όπου διαφαίνεται ότι οι Ιρλανδοί περιμένουν ένα νεύμα για ντου
– Γιατί δεν έχετε αυξήσει την εδώ παρουσία σας;
– Είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε δυναμικότατη είσοδο στην ελληνική αγορά, και μάλιστα ταχύτατα. Προϋπόθεση, ωστόσο, είναι να μειωθούν ή και να εξαλειφθούν εντελώς τα τέλη χρήσης και η φορολόγηση στα περιφερειακά αεροδρόμια και να περιοριστεί σημαντικά το κόστος χρήσης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Μας ενδιαφέρει πάρα πολύ η αγορά των νησιών, και το επίπεδο εξυπηρέτησης των περιφερειακών αεροδρομίων δεν μας προβληματίζει γιατί ο ταξιδιώτης απλώς διέρχεται από τον αερολιμένα, προκειμένου να πάει στον τελικό του προορισμό. Μοναδικό κριτήριο για τον επισκέπτη είναι το χαμηλό κόστος. Εμείς, ως εταιρεία, μπορούμε να το προσφέρουμε αυτό, αρκεί να περιοριστεί το αδικαιολόγητα υψηλό κόστος των αεροδρομίων, τα οποία σε μεγάλο βαθμό ευθύνονται για τη χαμηλή τουριστική κίνηση.

– Αν τα αιτήματά σας γίνουν δεκτά, πόσο γρήγορα μπορείτε να επεκταθείτε εδώ;
– Μπορούμε από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο να κάνουμε δυναμική είσοδο, την οποία θα κορυφώσουμε την άνοιξη του 2013. Εχουμε τη δυνατότητα ακόμα και να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο στη χώρα, καθώς σκοπεύουμε να ενισχύσουμε τις δραστηριότητές μας κατά 300%.
Καθόλου τυχαία λοιπόν η μεταστροφή τοπικών παραγόντων ενώ μετά απο καιρό -νομίζω- αναφέρουν οι Ιρλανδοί και τον Βενιζέλο. Θα έχει ενδιαφέρον και η αντίδραση Βγενοβασιλάκηδων τόσο για το LGAV όσο κ για τα περιφ/κα α/δ αν αναλογιστούμε ότι μέσες άκρες τα ίδια ζητάει και η Α3...
 
Μονο που ζητουν και επιδοτηση και καταργηση των τελων χρησης, γιατι να μην επιδοτησουμε της δικιες μας Ελληνικες εταιριες?
 
Ας με βοηθήσει καποιος αλλά περσι δεν ειχαμε καταργηση των τελών σε όλα τα αεροδρόμια εκτος ΔΑΑ,για τη χειμερινη περίοδο;...Παντως αυτο το βιολί της FR με τους εκβιασμους πρεπει να σταματήσει..Και να μην αρχισουμε την κολοκυθια..(και γιατι να επιδοτηθει η FR και όχι η U2?και γιατι η U2 και όχι η A3?)..Nα μην επιδοτηθει κανενας για να μη δημιουργούνται συνθηκες αθεμιτου ανταγωνισμου (ετσι κι αλλιως λεφτα δεν υπαρχουν) αλλα ναι να μειωθούν τα τελη και το χειμωνα να καταργούνται..Βεβαια ο Μιχαλακης αν χασει την επιδοτηση θα φυγει και θα κρατησει μονο τα πολυ προσοδοφορα,κυριως τα θερινα..και φυσικα τα εισιτηρια του δεν θαναι και πολυ χαμηλού κοστους πια...
 
Δεν είναι κακές οι επιδοτήσεις, μιλάμε για business και μάλιστα άγριες. Και οι Τ.Ο επιδοτούνται, κυρίως απ' τους ξενοδόχους αλλά όχι μόνο. H FR ξέρει πολύ καλά τις δυνατότητες της και για αυτό τσαμπουκαλεύεται τόσο, το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς...
Για τα τέλη των α/δ, νομίζω ότι ήδη είναι πολύ χαμηλά των περιφ/κών και δεν γνωρίζουμε τι παρέμβαση δύναται να υπάρξει μιάς και πάνε φουλ για ιδιωτικοποιήσεις.
 
Εχει δημοσιευτεί τίποτε για τις πτήσεις της FR απο GPA μετά τις 27-10-2012?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top