Skygreece Airlines

Μην ξεχνάς η ολυμπιακή είχε 4 αεροσκάφη για υπερατλαντικα και τα πήγαινε πολύ καλά!
 
Ειχε 4 αεροπλανα και οχι 1+1 αλλης εταιρειας
Και τωρα λογω συνθηκων ειναι πολυ πιο ανταγωνιστικο το περιβαλλον
 
Αν και είναι λογικό να επιχειρείται σύγκριση με την Α3, ουσιαστικά δεν τίθεται θέμα αφού η Α3 έχει παντελώς διαφορετικό επιχειρηματικό πλάνο το οποίο και τηρεί πιστά. Το ότι δεν έχει επιχειρήσει long haul δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι αυτομάτως είναι καταδικασμένοι σε αποτυχία αν το επιχειρήσουν ωστόσο όπως πολλές φορές έχει ήδη αναφερθεί, οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές και περιλαμβάνουν πολύ κάψιμο κεφαλαίου στο ξεκίνημα όπερ χρειάζεται βαθύ πορτοφόλι και αντοχές.
 
Flight simulator":87unqhsu said:
Μην ξεχνάς η ολυμπιακή είχε 4 αεροσκάφη για υπερατλαντικα και τα πήγαινε πολύ καλά!
Αυτό πως το εννοείς? Οτι είχε κέρδη σαν εταιρία ή οτι οι φίλοι και συγγενείς είχαν δωρεάν εισιτήρια να κάνουν το τουρισμό τους? Γιατί κέρδη δεν είχε...

Flight simulator":87unqhsu said:
Παντως με αεροσκάφος που δεν είναι στα χρώματα της εταιρείας δεν θα πιάσει πελατεία από ομογενείς, εκεί Πατουσαν στο ελληνικό αεροσκάφος με την Ελληνική σημαία, μέχρι στιγμής με απογοητευουν η κινήσεις τους είναι βέβαια κάτι πολύ δύσκολο longhaul προορισμοί και πρέπει να έχεις στόλο!
Αν παραμείνει το wellcome OYZO drink μια χαρά θα συνεχίσουν να τη προτιμούν οι ΑΧΕΠΑΝΣ. Με βάση πάντα τη λογική και το ...business plan του Πάτερ και των φανς της εταιρίας.
 
OA701":1194iq8o said:
Αν και είναι λογικό να επιχειρείται σύγκριση με την Α3, ουσιαστικά δεν τίθεται θέμα αφού η Α3 έχει παντελώς διαφορετικό επιχειρηματικό πλάνο το οποίο και τηρεί πιστά. Το ότι δεν έχει επιχειρήσει long haul δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι αυτομάτως είναι καταδικασμένοι σε αποτυχία αν το επιχειρήσουν ωστόσο όπως πολλές φορές έχει ήδη αναφερθεί, οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές και περιλαμβάνουν πολύ κάψιμο κεφαλαίου στο ξεκίνημα όπερ χρειάζεται βαθύ πορτοφόλι και αντοχές.
Σαφως και δεν σημαινει οτι οι υπολοιποι ειναι αυτοματα καταδικασμενοι.Ομως για να εχει επιτυχια χρειαζεται εμπειρια και κεφαλαιο για την απορροφηση των σχεδον σιγουρων ζημιων στην αρχη
Επισης επετρεψε μου να θεωρω στα ορια του γελοιου το να λες οτι κανεις long haul πτησεις με ενα (1!!!) δικο σου αεροπλανο
Και επειδη εγινε και συγκριση με την ολυμπιακη.Η ολυμπιακη ως κρατικη εταιρεια ειδικα τις καλες εποχες ειχε το περιθωριο να γραφει οσες ζημιες ηθελε γιατι ο ιδιοκτητης(δημοσιο) ειχε κουμπαρα χωρις πατο
Επιπλεον η ολυμπιακη ειχε καθιερωθει στην συνειδηση ως ο εθνικος αερομεταφορεας οπως ειναι τωρα (αν και ειναι ιδιωτικη) η Α3
Η skygreece οπως ειναι λογικο δεν εχει την δυνατοτητα να κανει σημαντικα χαμηλοτερες τιμες απο τον ανταγωνισμο
Οποτε εσυ ειτε εισαι ελληνας που θελει να παει αμερικη ειτε ομογενης ειτε αμερικανο τουριστας στα ιδια λεφτα ποιον θα εμπιστευθεις?
Μια γνωστη εταιρεια η την skygreece?
Για αυτο τον λογο θεωρω οτι το μοντελο της ακομα και αν ειχαν τον bill gates απο πισω ειναι δυσκολο να πετυχει
Ενω η Α3 αν επιχειρησει long haul(που πιστευω οτι σε λιγα χρονια θα γινει) ειναι ηδη γνωστη στην ελλαδα,εχει ενα καλο ονομα στην ευρωπη, λογω παλαιοτητας εχει ηδη συνεργασιες με πρακτορεια οποτε εχει παραπανω πιθανοτητες επιτυχιας
Τωρα αν στην skygreece εχουν τοσο γερο πορτοφολι που μπορουν να αντεξουν πχ 3-4 χρονια ζημιες μεχρι να καθιερωθουν ειναι αλλο θεμα αλλα δε νομιζω οτι μπορουν
 
Μου μύρισε σαλαμοκόφτης!
 
Να σημειώσω ότι το λογικό είναι πως μπορούν να πουλάνε όσο φτηνά αντέχει η τσέπη τους, ακόμη δεν γνωρίζουμε το πάτωμα τους ούτε τις αντοχές τους. Γενικώς κούρασε πιά η χωρίς νόημα σύγκριση με ΟΑ και Α3, η ιστορία γράφει πλέον για τη Skygreece. Προσωπικά αν και ολίγον απαισιόδοξος εύχομαι τα καλύτερα. :cool:

Κι ένα χορταστικό ρεπορτάζ απ' τα εγκαίνια της γραμμής SKG-YYZ
:arrow: https://www.youtube.com/watch?v=hSeDPTu_WWI
 
Συμφωνώ απολύτως σε αυτά που λες αλλά η Αιγαίου πραγματικά είναι η ποιο τραγική εταιρεία,πρώτον εσωστρεφεια, δεύτερον τα χρώματα τούς στα αεροσκάφη δεν θυμίζουν τίποτα από Ελλάδα πάρα γερμανική εταιρεία, τρίτον την ολυμπιακή την απαξιωσε και την κράτησε για τα εσωτερικά μόνο αυτό για εμένα φανερώνει κόμπλεξ, θα μπορούσε να κρατήσει το ολυμπιακή έχει μεγαλύτερη αναγνώριση απ το aegean και πιστεύω ότι αν υπήρχε άλλη δυνατή αεροπορική εταιρεία δυνατή θα ήταν δεύτερη!
 
Κάποια πράγματα που γράφεις είναι αβάσιμα, την ολυμπιακή την πήρε μέσα από τα ερείπια, τι να μάζευε πρώτα ? Δεν είχε καμία υποχρέωση να την κάνει καλύτερη η έστω στάσιμη, έπειτα γράφοντας το ότι η Aegean θύμιζει γερμανική εταιρεία μάλλον ξεχνάς ότι έχει χρόνια συνεργασίας με την γερμανική lufthansa και έχει επηρεαστεί από αυτήν καθώς και το ότι δεν υπάρχει κάποιο dress code για τα ελληνικά νηολογια. Άσκοπες αναφορές σε λάθος thread από μερικούς μας, μακάρι η skygreece να τα πάει καλά αν και κάτι δε κολλάει, πάντως τους πάω πάσο και μόνο στο ότι γέμισαν το αεροδρόμιο-φραπεδοπολειον μας με heavies και μου έδωσαν την αφορμή για ένα μοναδικό plane spotting.
 
Παρακαλώ να τελειώσει η σύγκριση της Skygreece με Aegean, Ολυμπιακή. Σε αυτό το νήμα μιλάμε για την Skygreece και μόνο. Όποιος θέλει να κάνει συγκρίσεις ας ανοίξει ένα νέο νήμα στο φόρουμ μας.
 
Top