spy1
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/06/2010
- Μηνύματα
- 217
- Likes
- 10
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- KLM
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Αεροδρόμιο Chicago Ohare
Αν και υπάρχει φουλ διαγράμμιση, ωστόσο ειδικά στο τερμιναλ E,F που σταθμεύει κυρίως Delta, United, και κυρίως με πιο μικρού μεγέθους αεροσκάφη (μέχρι 320) και τα push back γίνονται ταυτόχρονα από διαφορετικές κατευθύνσεις, και μπορεί στη συνέχεια να περιμένουν και 10 λεπτά τα taxi clrearance, γιατί αντίστοιχα περιμένου αλλά 5-6 μπροστά, υπάρχουν από 2-3 marshallers, ένας στο p/b, ένας παρακολουθεί από πίσω τα φτερά και ένας στην γωνία που θα κάνει τη στροφή για να μπει στο taxiway, και τουλάχιστον 2 κατά την είσοδο του αεροπλάνου στο gate ένας στην γωνία που του παρακολουθεί την στροφή προς το gate, και ο άλλος που το κατευθύνει (παρά την ύπαρξη και του αυτόματου συστήματος).
Η αεροπορία θέλει προσοχή, γιατί κάθε τέτοιο συμβάν είναι χρήμα όχι μόνο για την ζημία, αλλά και την αποθετική ζημία, (ακυρώσεις καθυστερήσεις) κατάληψη χώρου στο appron κτλ.
Αν και υπάρχει φουλ διαγράμμιση, ωστόσο ειδικά στο τερμιναλ E,F που σταθμεύει κυρίως Delta, United, και κυρίως με πιο μικρού μεγέθους αεροσκάφη (μέχρι 320) και τα push back γίνονται ταυτόχρονα από διαφορετικές κατευθύνσεις, και μπορεί στη συνέχεια να περιμένουν και 10 λεπτά τα taxi clrearance, γιατί αντίστοιχα περιμένου αλλά 5-6 μπροστά, υπάρχουν από 2-3 marshallers, ένας στο p/b, ένας παρακολουθεί από πίσω τα φτερά και ένας στην γωνία που θα κάνει τη στροφή για να μπει στο taxiway, και τουλάχιστον 2 κατά την είσοδο του αεροπλάνου στο gate ένας στην γωνία που του παρακολουθεί την στροφή προς το gate, και ο άλλος που το κατευθύνει (παρά την ύπαρξη και του αυτόματου συστήματος).
Η αεροπορία θέλει προσοχή, γιατί κάθε τέτοιο συμβάν είναι χρήμα όχι μόνο για την ζημία, αλλά και την αποθετική ζημία, (ακυρώσεις καθυστερήσεις) κατάληψη χώρου στο appron κτλ.