Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

παντως οι βλαβες:
anti ice r window
r sliding window sensor
r fixed window sensor
auto flt fcu 2 fault
δειχνουν οτι κατι "εσκασε" μεσα στο cockpit στην πλευρα του συγκυβερνητη. Οι βλάβες είναι "εστιασμενες" σε πολυ περιορισμενο χωρο. Το σεναριο του κομητη το οποιο ενδεχομενως εσπασε το δεξιο παραθυρο του κοκπιτ παρολο επιστημονικης φαντασιας εξηγει τη φυση των βλαβων.
 
Το πρόβλημα είναι καθαρά στατιστικό.
Με 40 τόνους μετεωριτών να πέφτουν κάθε ημέρα πάνω στη γη, για αρκετούς αιώνες, δεν υπήρξε κανένα καταγεγραμμένο ατύχημα στην ιστορία της ανθρωπότητας.
Μόνο σε μια μοναδική περίπτωση, στην Ινδία, κάποιο συμβάν αποδόθηκε σε μετεωρίτη.
Η πιθανότητα λοιπόν είναι μικρότερη από μια στο τρισεκατομμύριο.
 
Πιθανοτατα ραδιο αρβυλα..το AVHerald σιγουρα θα τα κατεγραφε ως incidents..Μεσα απο μια μικρη ερευνα δεν βρηκα κατι στο ιντερνετ για αυτες τις βλαβες.. Βρηκα και αυτο με playback του αεροπλανου.. https://planefinder.net/data/aircraft/SU-GCC
 
Top