Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Οι εταιρίες είναι εκ των πραγμάτων αναγκασμένες να ακολούθου τα trends με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αλλιώς απλά δεν είναι ανταγωνιστικές. Μετά την απελευθέρωση-απορύθμιση της αγοράς η ανάγκη αυτή έχει μεγαλώσει αρκετά γιατί υπάρχουν ανταγωνιστές που έχουν συμπιέσει τα κόστη τους και είναι σε θέση να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές. Βλέπε FR που είναι μικράν η χειρότερη εταιρία σε θέματα εξυπηρέτησης κλπ κλπ αλλά είναι αυτή που γραφεί τα περισσότερα κέρδη στην Ευρώπη κάθε χρόνο, οπότε αναγκαστικά και άλλες εταιρίες προσπαθούν να μάθουν κάτι από αυτή την ιστορία. Το παράδειγμα της Στουτγάρδης δεν ξέρω αν είναι καλό, από την από την άποψη ότι η κατάσταση στην Γερμανία ήταν ιδιάζουσα μέχρι την επανένωση κλπ κλπ. Η LH έχει αποφασίσει να δυναμώσει τα Hubs στο Μόναχο και την Φρανκφούρτη αντί να κάνει περισσότερα P2P. Με την ίδια λογική γιατί δεν έχει τόσες πολλές απευθείας πτήσεις από το Βερολίνο που είναι και η πρωτεύουσα; Τώρα για τους προορισμούς και τις προσφορές μάλλον έχεις δίκιο. Οι προορισμοί που έχουν κίνηση όλο τον χρόνο πωλούνταν σαν μαύρο χαβιάρι και πάντοτε μπορείς να πετάξεις σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς off season. Αυτό συμβαίνει ακόμα και αν θέλεις να πετάξεις από Λονδίνο για Στοκχόλμη όπου η τιμή είναι υψηλή, την ίδια στιγμή που μπορεί να υπάρχει προσφορά για Μαγιόρκα για παράδειγμα.
 
Πριν λίγο κοίταζα εισιτήρια για ATH-ZRH-ATH.Για μια ημερομηνία στον Μάιο ή Swiss το έδινε 99,41€ ΜΕ βαλίτσες,η Α3 220€ ΧΩΡΙΣ βαλίτσα.Πρωινές πτήσεις από ΑΤΗ και για την swiss βραδινή επιστροφή.Η διαφορά είναι χαώδης...
 
Είναι περίεργη η τιμολόγηση της aegean. Πολλές φορές τόοοσο νωρίτερα είναι ακριβή, μέχρι 3-4 μήνες πριν. Πάντως τον Οκτώβρη έκλεισα ATH-ZRH one way 19/12 με 110€ (με βαλίτσα) και η aegean την είχε 90€ χωρίς. Άρα τα ίδια λεφτά. Αν ψάχνεις εισητήρια για Μαϊο περίμενε να βάλει προσφορά η aegean.
 
Η άλλη δεν έχει προσφορά.Είναι κανονική τιμή.
 
Καλησπέρα παιδιά. Προσπαθώ εδώ και λίγη ώρα να κλείσω εισιτήρια σε έναν φίλο (που θέλει μόνο με ελληνική εταιρία να πετάξει λόγω μη γνώσης αγγλικών). Το θέμα πιο είναι. Από AUH - ATH - SKG το εισητίριο με βαλίτσα είναι στα 404ε για 27.03.15 (που τελικά είναι Etihad το πρώτο σκέλος). Απλά την ίδια μέρα αν κλείσω την πτήση AUH-ATH-SKG-DUS (δηλαδή AUH-DUS) με βαλίτσα το ποσό είναι 337! Εμ και δε το κλείνω έτσι καλύτερα απλά να μη πετάξει στο τελευταίο σκέλος;

Ενώ για 24.03.2015
AUH-ATH-SKG-DUS 273e με αεροπλάνα Α3 ενώ AUH-SKG 242 πράγμα σχεδόν λογικό.

Τι αλχημείες κάνει το σύστημα; Ή είναι πολιτική όπως και η ΤΚ που από IST για κάπου είναι πιο ακριβά παρά από SKG για το ίδιο κάπου.
 
Η βαλιτσα του ομως θα καταληξει στο DUS, και αντε βρεσ'την μετα.
 
Αθήνα-Καβάλα (one way) 24 Δεκεμβρίου τιμή με αποσκευή 163,64 χαχαχ ε ρε Ryanair που χρειάζεται....
 
Αν μια βδομάδα πριν και για παραμονή Χριστουγέννων περίμενες να βρεις με 60 ευρώ εισιτήριο για οπουδήποτε και με αποσκευή, τότε μάλλον κινείσαι σε άλλη... σφαίρα! :doubt:
 
Ryanair, Βρυξέλλες Charleroi – Αθήνα, στις 23 Δεκεμβρίου 267 Ευρώ, χωρίς βαλίτσα, και 350 Ευρώ στο λεγόμενο business plus (που καμία σχέση έχει με business class, συμπεριλαμβάνει λιγότερες υπηρεσίες από το flex της Α3), την ίδια μέρα με την Α3 από Βρυξέλλες 231 Ευρώ (270 Ευρώ στο Flex)…

Δηλαδή, εάν θέλεις να κλείσεις Χριστούγεννα τελευταία στιγμή, ο ανταγωνισμός μάλλον γίνεται για το ποιός μπορεί να πετύχει τις υψηλότερες τιμές …
 
GP707":2h6iz82o said:
Αν μια βδομάδα πριν και για παραμονή Χριστουγέννων περίμενες να βρεις με 60 ευρώ εισιτήριο για οπουδήποτε και με αποσκευή, τότε μάλλον κινείσαι σε άλλη... σφαίρα! :doubt:

Όχι φίλε δε περίμενα να έχει 60, αντιλαμβάνομαι τι ημέρα είναι...αλλά αν θεωρείται λογικό τιμή εσωτερικού για πτήση 45 λεπτών χωρίς business class σε ελικοφόρο, τότε και μία θέση να έχει μείνει τέτοια τιμή δε τι κοστολογείς, γιατί δεν είναι και αντάξια του προϊόντος που προσφέρεται. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο το κάνω 4 φορές το μήνα...οι τιμές είναι απαράδεκτες, καθαρά λόγω μονοπωλίου. Τέλος πάντων δε πρόκειται να πετάξω τη συγκεκριμένη ημέρα, ενδεικτικά το ανέφερα για δείξω ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει, και φαίνεται και από το γεγονός ότι εξυπηρετεί τρεις νομούς και δε καταφέρνει να γεμίσει ένα ελικοφόρο, νομίζω ότι θα έπρεπε να τους προβληματίζει...
 
Top