Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
STAVROS_ATH":28uedql7 said:
Ο ένας θέλει πτήσεις μεσημέρι ο άλλος μεσάνυχτα. Μήπως να πετάμε με το προσωπικό μας αεροπλάνο να τελειώνουμε; Χαχα.
Και τόσες πτήσεις την ημέρα υπερβολή το βρίσκω. Μακάρι παντως να χουν καλές πληρότητες και στις δυο εταιρίες. Μετά τις 19.40 δε βρίσκω λόγο να χει πτήσεις. Και η Α3 για τα connections κυρίως τα χει τα βραδινά.

Εσυ προσωπικά δεν βρίσκεις λόγο αλλά βρίσκουν οι χιλιαδες επιβάτες που πετάνε τοσα χρόνια στις βραδινές μεταξύ Θεσ/νικης και Αθήνας Π-Κ..Και ξεχνάς ότι αυτές της Παρ και της Κυρ ειναι που γεμίζουν πιο γρήγορα απ'όλες,καθώς Παρ στις βραδινές κατεβαίνουν Αθήνα πολλοί που λόγω δουλειάς,μαθημάτων κτλ δεν μπορουν μέσα στη βδομάδα αλλά και ούτε και νωρίς την Παρασκευή..Δέκα χρόνια την κάνω αυτή τη διαδρομή τα ΠΣΚ και τα βλέπω...
 
Η αλήθεια είναι πως όλα σας ενοχλούνε... Απορώ ακόμα πως δε γράψατε για το ότι η μία πτήση της Ρόδου γίνεται βραδινή (ΟΑ701 που είσαι;)

Το πρόγραμμα βέβαια ακόμη βρίσκεται υπό διαμόρφωση. Από τα 3 αεροσκάφη της Αθήνας, το ένα έχει ένα "κενό" από τις 1750 και έπειτα, που σημαίνει πως είτε θα έχουμε έξτρα δρομολόγια, είτε το CIA που γίνεται με αεροσκάφος based στο CIA θα αναστραφεί.

Code:
X	0630	0840	0905	1315		1196	1197	CRL
X	1340	1435	1500	1555		1066	1067	SKG
X	1645	1820	1845	2020		1200	1210	PFO
X	2045	2155	2220	2330		1240	1250	RHO
								
X	0705	0800	0825	0920		1010	1011	SKG
X	0945	1125	1150	1515		1260	1270	BGY
X	1605	1755	1820	2355		0012	0011	STN
								
X	0630	0820	0845	1420		0014	0015	STN
X	1510	1605	1630	1725		1112	1113	SKG
X	???

Το αεροσκάφος της SKG επιφορτίζεται με περισσότερα SKG-ATH μιας και το SKG-CHQ φαίνεται να εκτελείται από αεροσκάφος based@CHQ

Code:
X   	0705	0800	0825	0920		0019	0018	ATH
246	 0945	1145	1210	1610		3093	3094	BVA
1357	0945	1100	1125	1430		4775	4774	BGY
X	1700	1755	1820	1915		0017	0016	ATH
X	1940	2035	2100	2155		0027	0028	ATH

Η είδηση είναι πως με βάση το φορτωμένο πρόγραμμα θα υπάρχει αεροσκάφος based@CHQ, το οποίο θα εκτελεί 2x CHQ-ATH, 1xCHQ-SKG, 3/week CHQ-PFO και υπάρχει ένα κενό 4 ημερών τη βδομάδα που άγνωστο με ποιο προορισμό θα καλυφθεί

Code:
X	0700	0800	0825	0925		2230	2220	ATH
246	0950	1120	1145	1325		5085	5084	PFO
1357	???
X	1555	1715	1740	1900		7777	7778	SKG
X	1935	2035	2100	2200		1230	1220	ATH

Φυσικά όλα αυτά μπορεί ξαφνικά να αλλάξουν αύριο σε κάτι εντελώς διαφορετικό :banana:
 
jerry":vs1uhi24 said:
Η αλήθεια είναι πως όλα σας ενοχλούνε... Απορώ ακόμα πως δε γράψατε για το ότι η μία πτήση της Ρόδου γίνεται βραδινή (ΟΑ701 που είσαι;)
:D
Είχα κάνει νύξη παλαιότερα ότι τα δρομολόγια της ATH πλην SKG & CHQ είναι "αδιαφόρετα" και έτσι είναι αφού όσοι ήρθαν με χ1 απέτυχαν. Για του λόγου το αληθές, Παρασκευή & Σάββατο το ATH-RHO της Α3 έχει 11/12 πτήσεις τίγκα (ας αφήσω ασχολίαστο ότι στον γαλατά που έχει ακόμη θέσεις η business είναι φθηνότερη της flex :twisted: ) ενώ η FR έχει ακόμη θέσεις και στις 2 πτήσεις της. Μάλιστα έκλεισε γνωστός μου με την FR 3 θέσεις για την Παρασκευή με ~140Ε το άτομο o/w και τώρα το δίνουν με ~167Ε οι Ιρλανδοί κ σε όποιον αρέσει αλλιώς με το βαπόρι :banana:
 
Συνεχείς....Συνεχείς....ΣΥΝΕΧΕΙΣ καθυστερήσεις στο Ελ.Βενιζέλος για την Ryanair....3 φορές έχω πετάξει μαζί της τον τελευταίο μήνα για Θεσσαλονίκη, και τις 3 τουλάχιστον δύο ώρες καθυστέρηση...
Ξέρω ότι σαν εταιρία σιχαίνεται τις καθυστερήσεις, πού οφείλονται αυτές;
 
Η είδηση είναι πως με βάση το φορτωμένο πρόγραμμα θα υπάρχει αεροσκάφος based@CHQ, το οποίο θα εκτελεί 2x CHQ-ATH, 1xCHQ-SKG, 3/week CHQ-PFO και υπάρχει ένα κενό 4 ημερών τη βδομάδα που άγνωστο με ποιο προορισμό θα καλυφθεί

Code:
X	0700	0800	0825	0925		2230	2220	ATH
246	0950	1120	1145	1325		5085	5084	PFO
1357	???
X	1555	1715	1740	1900		7777	7778	SKG
X	1935	2035	2100	2200		1230	1220	ATH

Φυσικά όλα αυτά μπορεί ξαφνικά να αλλάξουν αύριο σε κάτι εντελώς διαφορετικό :banana:

Το παραπάνω κενό 1-3-5-7 φαίνεται πως συμπληρώνεται από έξτρα πτήσεις στο CHQ-ATH-CHQ. Έχουν φορτωθεί αλλά δεν είναι διαθέσιμες για κράτηση.

Code:
1-3-5-7 0950-1050-1115-1215  2238-2239 ATH

Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως το αεροσκάφος δε θα έχει full utilization όλη τη βδομάδα.
 
Για να δουμε αν θα βαλει και σε αλλους προορισμους εξτρα πτησεις..θα ειναι πολυ καλο...να βολευουν και οι ωρες...
 
Συνέντευξη του Ο' Μπράιαν, ο οποίος βρέθηκε στη χώρα μας για τις θερινές διακοπές του, μιλώντας στα "Χανιώτικα Νέα"

Μηδενισμό της φορολογίας για τη χειμερινή περίοδο ζητά η Ryanair

Αίτημα για μηδενισμό της φορολογίας τον χειμώνα, για τις αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν πτήσεις σε προορισμούς με χαμηλή ζήτηση την συγκεκριμένη χρονική περίοδο ζητεί η Ryanair.

Η εταιρεία χαμηλού κόστους από την Ιρλανδία που για φέτος έχει κάνει αισθητή της παρουσία της σε πολλά ελληνικά αεροδρόμια, υποστηρίζει ότι μια τέτοια κίνηση αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν στη χώρα μας.

Όπως δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair κ. Ντέιβιντ Ο' Μπράιαν
η Ελλάδα θα πρέπει να ξαναδεί το αίτημα για μηδενικούς φόρους στις πτήσεις κατά την χειμερινή περίοδο.
Συγκεκριμένα τόνισε χαρακτηριστικά «αυτή τη στιγμή τον χειμώνα δεν υπάρχουν πτήσεις από το εξωτερικό. Άρα τα έσοδα για την Ελλάδα είναι μηδαμινά. Αν λοιπόν καταργηθούν οι φόροι τότε θα υπάρξουν πτήσεις που θα φέρουν επισκέπτες. Τα έσοδα λοιπόν θα είναι άμεσα για τις τοπικές επιχειρήσεις και έμμεσα για το ελληνικό κράτος, από τη φορολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών».

Ο κ. Ο' Μπράιαν τόνισε επίσης ότι, υπό την προϋπόθεση της μηδενικής φορολόγησης, η Ryanair, η οποία έχει εγκαταστημένη βάση στα Χανιά, έχει σκοπό να διατηρήσει δύο πτήσεις την εβδομάδα προς την πόλη της Κρήτης.
 
Ενώ ανεβοκατεβάζει τα θερινά2015, η Ryanair ανακοίνωσε πως το νέο δρομολόγιο από Αθήνα θα είναι για Βαρσοβία (Modlin).

Η πηγή του άρθρου είναι εδώ.
 
Η RYANAIR όχι μόνο άντεξε αλλά αναπτύσσεται κιόλας από τις εδώ βάσεις της,για να δούμε όσο θα χοντραίνει το παιχνίδι ποιος θα αντέξει και ποιος θα κάνει πίσω;
 
ATH-WMI 1810-1950/WMI-ATH 2015-2355 daily!
 
Top