Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σωστά, τον ιδιώτη θα είναι πολύ πιο δύσκολο να τον εκβιάσει για κεφαλικές επιδοτήσεις της γραμμής σε σχέση ας πούμε με ένα αεροδρόμιο που ιδανικά (για τη Ryanair) ανήκει σε κάποιο φορέα τοπικής αυτοδιοίκησης...
 
Aυτά να τα πουλήσουν αλλού οι Ιρλανδοί. Η επιμήκυνση είναι ωραια όταν πλερώνει άλλος οπότε ξέρουμε ότι αφού πλερώσουν όλοι οι άλλοι κι ανοίξουν τη σεζόν τότε θα εμφανιστούν κι αυτοί. Εκτός κι αν βέβαια ονειρεύονται οι ίδιοι να γίνουν φορέας υλοποίησης συγχρηματοδοτόντας το πρότζεκτ :rolleyes:
 
Μεταφέρω περιληπτικά τα πιο σημαντικά της συνέντευξης του κ. Ο' Μπράιεν:

- Οτιδήποτε έχω ακούσει και διαβάσει από τη νέα κυβέρνηση φαίνεται απολύτως λογικό. Σε αντίθεση με την προηγούμενη κυβέρνηση, η οποία δεν έλεγε τίποτε. Στην πραγματικότητα ούτε καν απαντούσε στα γράμματά μας!

- Προτείναμε στην κυβέρνηση να μειώσει τα τέλη και σε αντάλλαγμα θα λάβει αύξηση της επιβατικής κίνησης. Θα προσθέσουμε 5 εκατ. επιβάτες την επόμενη τριετία, φτάνοντας συνολικά τα 10 εκατομμύρια.

- Είχα δεσμευτεί στην κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη ότι η Ryanair θα συνεχίσει να πετάει και τον χειμώνα από το Λονδίνο στα Χανιά αν η κυβέρνηση απέσυρε το τέλος των 12 ευρώ. Δεν μας απάντησε και αυτό ήταν κάτι που μας φάνηκε παράδοξο. Το αποτέλεσμα ήταν: κανένας επιβάτης και κανένας φόρος. Οι υπουργοί Τουρισμού της Ισπανίας και του Μαρόκο τουλάχιστον μου απαντούν.

- Η κυβέρνηση δεν πρέπει να επαναλάβει το λάθος που έχει γίνει με το αεροδρόμιο της Αθήνας. «Η κατοχή του αεροδρομίου από τους Γερμανούς υπήρξε καταστροφική» σημείωσε

- Η πρακτική του «Ελ. Βενιζέλος» δεν λειτουργεί αποδοτικά. «Αυτό που συμβαίνει είναι ότι μιλούν για κίνητρα, την ώρα που τσεπώνουν ένα πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από ό,τι η Φρανκφούρτη, η οποία έχει 58 εκατ. επιβάτες με λιγότερο από 1 εκατ. μόνιμο πληθυσμό.
Η Αθήνα έχει λιγότερο από 16 εκατ. επιβάτες και 4 εκατ. κατοίκους.
Αν είναι σίγουροι ότι κινητροδοτούν την ανάπτυξη του αεροδρομίου, τότε είναι προφανώς ανίκανοι. Δεν νομίζω όμως ότι είναι ανίκανοι. Είναι ένα εξαιρετικό μονοπώλιο!

- Στην κριτική ότι η Ryanair ζητεί επιδοτήσεις από περιφέρειες και δήμους για να εκτελεί πτήσεις, όπως στην πρόσφατη περίπτωση του Βόλου, ο κ. Ο' Μπράιεν απαντά ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για μια συγκεκριμένη βάση κόστους και προκειμένου να διατηρηθεί μια πτήση και πέραν της περιόδου αιχμής, τότε χρειάζονται έσοδα. Αν μπορούν να προέλθουν από το μάρκετινγκ, έχει καλώς, παρατηρεί.
 
Η Κεφαλογιάννη θα είχε άλλες πιο σοβαρές δουλειές από το να απαντήσει στη Ryanair.
 
Εάν διαβάζω εδώ τί είπε ο O’ Brian, τείνω να έχω κατανόηση για την κυρία Κεφαλογιάννη…

Ιδιαίτερα αυτή η σύγκριση με το αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης μόνο γελοίο είναι. Για να μην μιλάμε για τη πολιτική της FR – μιας από τις πιο κερδοφόρους αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης – να ζητάει συνέχεια μειωμένα τέλη, επιδοτήσεις κλπ. αφού διαφορετικά δεν θα έρθει / θα φύγει / δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστική :rolleyes:
 
H φάση είναι ότι και στη Θεσσαλονίκη τσουβάλιασε το SKG με το DUB :thx:

Tα λοιπά περί τελών είναι αηδίες, στα περιφερειακά τα τέλη είναι της πλάκας αλλά πώς θα πουλήσουν φτηνά τον χειμώνα; Σου λέει να φάμε το τέλος για να κόψουμε και καλά ένα δεκάρικο στο εισιτήριο. Άσε που βασικά ποιοί επιβάτες θα κρατήσουν χειμωνιάτικα γραμμή STN-CHQ. Το ΄χουμε ξαναδεί το έργο, μια και δύο πτήσεις εβδομαδιαίως τον χειμώνα δεν είναι αρκετές, χρειάζονται μίνιμουμ 4-5.000 αφίξεις...
 
μαχαιράκι... στις χειμερινές πτήσεις για Λονδίνο από Θεσ/νικη..το SKG-STN από daily σε 5w X23..ωραία πάμε... :(
 
Στο χειμερινο προγραμμα οι FR1067 και FR2689 (SKG-ATH) εχουν ιδια (εντελως) ωρα αναχωρησης. Καθολου functional κατ' εμε.
 
Aνακοινώθηκε χειμερινό ΑΤΗ-JTR, δις καθημερινώς :eek: και επιβεβαιώθηκε το 2ο καθημερινό ATH-RHO που όμως θα είναι με 2 ώρες διαφορά με το 1ο. Δύο τα τινά, ή κλείνει κενό σε α/φος ή θα προσθέσουν κι άλλα. Έτσι, αυτή τη στιγμή οι εσωτερικές από/προς ΑΤΗ διαμορφώνονται:
:arrow: ΑΤΗ-SKG 40/w
:arrow: ATH-CHQ 18/w
:arrow: ATH-JTR 14/w
:arrow: ATH-RHO 14/w
 
Νομίζω πως το χειμερινό είναι ακόμη σε διαμόρφωση και θα δούμε αλλαγές (Ας θυμηθούμε τις δύο πτήσεις SKG-ATH που αναχωρούν την ίδια ώρα)
 
Top