ΕΔΑΑΠ

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
H Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφαλείας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ), μας έχει απασχολήσει πολλές φορές με τα πορίσματά της, τα οποία έχουν γίνει θέμα συζήτησης αλλά κυρίως πηγή πληροφοριών που μας βοήθησαν να μή μιλάμε στον "αέρα" αλλά βάσει πραγματικών γεγονότων.

Δεν μπορώ να πώ ότι έχουμε σταθεί (σα φόρουμ) συνολικά αρνητικοί ή θετικοί στο έργο της. Τα έχουμε κάνει και τα δύο. Σχολιάσαμε και αυτά που μας άρεσαν, και αυτά που μας "ξύνισαν", και πάντα κατά την προσωπική μου άποψη το κάναμε κόσμια.

Το κάναμε κόσμια γιατί όλοι όσοι αγαπούν ή ασχολούνται με την αεροπορία, εκτιμούν το έργο τέτοιων επιτροπών και μέσα από το έργο τους στο κάτω κάτω όλοι θέλουν να ενημερωθούν ή να διδαχθούν από τις ατυχίες ή παραβλέψεις άλλων.

Προσωπικά, βλέπω με θετικό μάτι το γεγονός που είναι πασιφανές. Τα τελευταία 10 χρόνια, η ΕΔΑΑΠ κάνει φιλότιμες προσπάθειες (μάλλον επιτυχείς) σε όλους τους τομείς. Εκσυγχρονίζεται, προσέχει το image της, και δείχνει επιμελής. Το site της, η παρουσίαση και η δημοσιοποίηση των πορισμάτων, έχουν την εικόνα μιάς σύγχρονης επιτροπής. Θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην τονίσει κανείς την προσφορά του Ακριβού Τσολάκη σε όλα αυτά. Έχω σχολιάσει αρκετές φορές διάφορες κινήσεις του (θετικά και αρνητικά) και έχω γίνει και καυστικός ορισμένες φορές όταν έβλεπα πράγματα παράξενα ή αλλοπρόσαλα. Όμως θα ήμουν τουλάχιστον αγνώμων αν δεν αναγνώριζα την προσφορά του.

Ο Τσολάκης έχει αποχωρήσει πλέον. Υπάρχει καινούρια διοίκηση στην επιτροπή. Χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρεις, στο πρόσφατο παρελθόν είχα "ξυνίσει" με την σύνθεση της επιτροπής που υπέγραψε την διερεύνηση του ατυχήματος στον Βενιζέλο (το ιδιωτικό τζέτ που ξύρισε τις κεραίες). Τότε είχα σχολιάσει ότι μέλη στην συγκεκριμμένη επιτροπή (3 στους 5) ήταν απόστρατοι της Πολεμικής Αεοπορίας και οι υπο διερεύνηση χειριστές του τζέτ, ήταν επίσης απόστρατοι. Τόνισα τότε ότι έχω απεριόριστη εκτίμηση στους πρώην μαχητές, αλλά ότι η γυναίκα του Καίσαρα δε φαινόταν τίμια με τέτοια σύνθεση (έστω και αν ήταν τίμια).

Θέλοντας να μάθω περισσότερα, διάβασα αναλυτικά την πλήρη σύνθεση της ΕΔΑΑΠ (όχι μόνο του συγκεκριμμένου ατυχήματος), την ολομέλεια. Προφανώς, σε όλο τον κόσμο, οι επιτροπές (και οι ομάδες τεχνικής υποστήριξης) στελεχώνονται από πολλές ειδικότητες (μηχανικούς, ηλεντρονικούς, πιλότους, νομικούς, κλπ κλπ). Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι Πρόεδρος της επιτροπής πρέπει να είναι πιλότος και όλη η επιτροπή πρέπει να είναι πιλότοι. Έκαστος στο είδος του! Όμως, διαβάζοντας το οργανόγραμμα, με έκπληξη διαπίστωσα ότι η επιτροπή απότελείται από :

Πρόεδρο: Αντιπτέραρχο εν αποστρατεία, Μηχανικό στην ειδικότητα και αεροναυπηγό

Μέλη: Ένας δικηγόρος
Ένας Αντιπτέραρχος εν αποστρατεία, Ιπτάμενος στην ειδικότητα
Ένας Ταξίαρχος εν αποστρατεία, ειδικότητα ΕΑ, που νομίζω ότι σημαίνει Ελεγκτής Αεράμυνας και,
Ένας ηλετρονικός μηχανικός.

Για όσους δε γνωρίζουν, η ΕΔΑΑΠ δεν ασχολείται ΚΑΘΟΛΟΥ με ατυχήματα της Πολεμικής Αεροπορίας, παρά μόνο με ατυχήματα της Πολιτικής/Γενικής Αεροπορίας.

Επίσης, χωρίς να γνωρίζω κανέναν από την επιτροπή, ανγνωρίζω σε όλους τους το τεκμήριο της απόλυτης επαγγελματικής κατάρτησης και ακεραιότητας, για να μήν παρεξηγηθώ.

Και η ερώτησή μου έιναι. Δεν υπήρχε ούτε ένας καταρτησμένος πιλότος (ή έστω πρώην) της πολιτικής αεροπορίας για να μπέι στην επιτροπή? Ειδικά τη στιγμή που πάρα πολλοί πιλότοι της πρώην ΟΑ μείνανε χωρίς αντικείμενο. Δεν θα ήταν χρήσιμη η συμβολή του και η "ματιά" του?

Κρατάω μία ελάχιστη επιφύλαξη, για το αν ο μοναδικός πιλότος της επιτροπής έχει εμπειρία ΚΑΙ στην πολιτική αεροπορία, αν και δεν το νομίζω.
 
Πολύ ενδιαφέρον θέμα άνοιξες & συμφωνώ ιδιαίτερα με την παρατήρηση σου πως "...η γυναίκα του Καίσαρα δε φαινόταν τίμια με τέτοια σύνθεση (έστω και αν ήταν τίμια)".

Μια ερώτηση που έχω ωστόσο αφορά στις συνθέσεις των προηγούμενων επιτροπών. Υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία; Επιπλέον, πρόκειται για ανεξάρτητη επιτροπή ή υπάγεται κάπου (αν και με το να είναι επιτροπή & όχι αρχή, μάλλον υπάγεται);
 
Μήν ξεχνάμε ότι ο Ακριβός Τσολάκης είχε διατελέσει και ΔΠΕ στην πΟΑ,δηλαδή γνωρίζει εκ τών πολύ "έσω" το πώς λειτουργεί μιά αεροπορική εταιρία,τί επιχειρησιακά "διλήμματα" και προβλήματα αντιμετωπίζει και πώς αυτά επηρεάζουν ένα άεροπορικό συμβάν.

Επίσης,στα πορίσματα τής ΕΔΑΑΠ που έχω διαβάσει,έχω δεί πως στίς εκάστοτε επιτροπές υπήρχε σχεδόν πάντα κι'ένας κυβερνήτης πολιτικής αεροπορίας.Εστω έναν απ'αυτούς δέν μπορούσαν άραγε να τον βάλουν ώς πρόεδρο τής ΕΔΑΑΠ;

Βέβαια δέν αποκλείεται αυτός ο απόστρατος ιπτάμενος αντιπτέραρχος μετά την αποστρατεία του να δούλεψε ενδεχομένως και στην πΟΑ και συνεπώς να έχη εμπειρία και από πολιτική αεροπορία.Αλλά γιά να έφτασε μέχρι τον βαθμό τού αντιπτεράρχου πρίν αποστρατευτή,δέν νομίζω να είναι και τόσο νέος σε ηλικία ώστε μετά να πρόλαβε να κάνη καριέρα και στην πολιτική αεροπορία.

Οπως και να έχη,άς ευχηθούμε στην νέα επιτροπή καλή επιτυχία στο έργο της.

ΥΓ.Αν δέν κάνω λάθος,η ΕΔΑΑΠ υπάγεται απ'ευθείας στο Υπουργείο Υποδομών,Μεταφορών και Δικτύων.
 
ToSofoPaidi":bp9x6pl7 said:
Μια ερώτηση που έχω ωστόσο αφορά στις συνθέσεις των προηγούμενων επιτροπών. Υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία;

Εκτός από τον Τσολάκη και τον Κασσαβέτη, αργότερα ήτνα και ο Κονδύλης και ο Νικολαίδης, όλοι πρώην Κυβερνήτες πολιτικής αεροπορίας. (μπορεί να ήταν και άλλοι, αλλά αυτούς θυμάμαι)

Hastaroth":bp9x6pl7 said:
Επίσης,στα πορίσματα τής ΕΔΑΑΠ που έχω διαβάσει,έχω δεί πως στίς εκάστοτε επιτροπές υπήρχε σχεδόν πάντα κι'ένας κυβερνήτης πολιτικής αεροπορίας.Εστω έναν απ'αυτούς δέν μπορούσαν άραγε να τον βάλουν ώς πρόεδρο τής ΕΔΑΑΠ;

Δεν λεώ απαραίτητα να είναι Πρόεδρος. Και απλό μέλος να είναι, είναι αρκετό νομίζω.

Hastaroth":bp9x6pl7 said:
Βέβαια δέν αποκλείεται αυτός ο απόστρατος ιπτάμενος αντιπτέραρχος μετά την αποστρατεία του να δούλεψε ενδεχομένως και στην πΟΑ και συνεπώς να έχη εμπειρία και από πολιτική αεροπορία.Αλλά γιά να έφτασε μέχρι τον βαθμό τού αντιπτεράρχου πρίν αποστρατευτή,δέν νομίζω να είναι και τόσο νέος σε ηλικία ώστε μετά να πρόλαβε να κάνη καριέρα και στην πολιτική αεροπορία.

Αυτό εννοώ και εγώ. Και το όνομά του δε μου θυμίζει τίποτα αλλά και έχουν περάσει πάνω από 25 χρόνια από τις εποχές που στρατηγοί* κάνανε καρριέρα στην πολιτική αεροπορία.


*Στρατηγοί : Όρος που χρησιμοποιήτω για πιλότους της πολιτικής αεροπορίας που μεταπήδησαν στην πολιτική μετά από μακροχρόνια καρριέρα στην ΠΑ. Η μεγάλη πλειοψηφία προέρχετω από ένα γρήγορο πέρασμα (προερχόμενοι από ΕΚΕΧ) ή κάποιοι που έφυγαν μετά από 15 περίπου χρόνια. Σπάνιες (αλλά υπαρκτές) ήταν οι περιπτώσεις αξιωματικών που έφτασαν να φορέσουν διπλή κλάρα στην ΠΑ και να καταφέρουν να εργαστούν αργότερα και στην ΟΑ. Δεν νομίζω να έχει συμβεί πρόσφατα.
 
Εγώ που είμαι πολιτικός και υφ/υπ/πρωθυπουργός με το φτωχό μου το μυαλό και τα λίγα που ξέρω πρίν επιλέξω πρόσωπα κάνω τους απλοϊκούς συλλογισμούς:
α)Στην πολιτική αεροπορία σήμερα οι προερχόμενοι απο την ΠΑ είναι ελάχιστοι. Αν βάλλω "πολίτες" στην ΕΔΑΑΠ οι πιθανότητες να χρειαστεί να διερευνήσουν υποθέσεις οπου έχουν εμπλακεί απο πρώην συναδελφοί τους μεχρι και τα ίδια τους τα παιδιά (διότι πάει σόϊ το βασίλειο όπως όλοι γνωρίζετε) είναι πολύ περισσότερες απο το αν βάλλω στρατιωτικούς. (έσπασε ο διάβολος το ποδάρι του κι αυτοί που θερίσανε τα φωτάκια στο lgav ήτανε πρώην στραταίοι ε, τι να κάνουμε... έτυχε :D )
β)με έχουν πρήξει, έχουν βάλει λυτούς και δεμένους, ένα σωρό βετεράνοι με λαμπρές καριέρες στην πολιτική αεροπορία για να μπούνε στην επιτροπή ακόμα και άμισθοι...
μα καλά, τόσο πρεστίζ και τουπέ έχει αυτή η (συχνά μακάβρια...) σκατοδουλειά?
είναι ψώνια οι άνθρωποι, ή κάποιο λάκο έχει η φάβα (ως πολιτικός είμαι καχύποπτος και κουτοπόνηρος) βγάλτους λοιπόν όλους έξω, να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...
:roll:

Δεν νομίζω οτι πρέπει να ασχολούμαστε με τα πρόσωπα όσο με το τελικό αποτέλεσμα. Το έργο της επιτροπής και η ποιότητα της δουλειάς της πρέπει να κρίνονται με τον αυστηρότερο τρόπο για ευνόητους λόγους.
Αν διαφαίνεται οτι το επίπεδο των πορισμάτων δεν ακολουθεί τα διεθνή στάνταρ -αυτό είναι που πρέπει να κρίνουμε και να συγκρίνουμε- τότε ας το ψάξουμε κι εμείς και οι αρμόδιοι (με ή χωρίς εισαγωγικά) αν φταίνε τα προσόντα των διερευνητών, τα μέσα που τους διατίθενται, οι "συντεχνίες" ή κάτι άλλο.

Προσωπική μου άποψη είναι οτι τα πορίσματα επι Τσολάκη ήταν ποιοτικώς καλύτερα απο αυτά που έχουν εκδοθεί πρόσφατα. Απο την άλλη όμως άκόμη περιμένω να διαβάσω πορίσματα για σοβαρά περιστατικά απο εκείνη την εποχή και αρχίζω να πιστεύω οτι τα έφαγε η μαρμάγκα....
 
Νώντα, δε νομίζω να διαφωνεί κανείς με αυτά που λές. Απλά, αμφιβάλλω αν ένας από τους 5 ή 6 της επιτροπής θα ήταν ικανός να επηρρεάσει ένα πόρισμα. Δηλαδή, αν ένας από αυτούς ήταν χειριστής πολιτικής αεροπορίας, με την ανάλογη κατάρτιση διερευνητού βέβαια και με εμπείρία στον έλεγχο ασφαλείας πτήσεων. Επίσης, αν ο υποθετικός κός Άλφα, ήταν διερευνητής και ο γιός του ήταν κυβερνήτης σε πτήση υπό διερεύνηση, σίγουρα θα υπήρχε θέμα κωλλύματος στο συγκεκριμμένο πόρισμα.

Την ώρα που τα γράφω αυτά, μου περνάει βέβαια και από το μυαλό το ενδεχόμενο να μήν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμος χειριστής ή πρώην χειριστής με γνώση του διερευνητικού αντικειμένου και εκπαίδευση επ'αυτού. Στο μακρυνό παρελθόν ίσχυε αυτό (ή έλλειψη συγκεκριμμένης εκπαίδευσης), αλλά ....δεν είχαμε και τίποτε καλύτερο! Όμως αντικρούοντας το ίδιο μου το επιχείρημα, διαπιστώνει κανείς ότι μέχρι πολύ πρόσφατα υπέγραφε πορίσματα (ως μέλος), καθηγητής της πληροφορικής. Όσο πολύτιμη και να είναι πιθανώς η συνεισφορά του στο πόρισμα και στην διαλεύκανση ενός αεροπορικού ατυχήματος, αμφιβάλλω ότι έχει περάσει από ανάλογη εκπαίδευση.

Για την ιστορία, τα τελευταία 10 χρόνια, οι ακόλουθες ειδικότητες έχουν πάρει θέση στην επιτροπή (δεν επαναλαμβάνω τις ειδικότητες που υπάρχουν σήμερα και ανέφερα πιό πρίν)

Ταξίαρχος (Μετεωρολόγος) ΠΑ- ε.α.
Κυβερνήτης
τ. Αρεοπαγίτης
∆ιπλ. Μηχ/γος-Ηλ/γος Μηχ. ΕΜΠ
Καθ. Πληροφορικής ΤΕΙ
Δικηγόρος
Αεροναυπηγός Μηχανικός
Ηλεκτρονικός

Επιπλέον, πρέπει να τονίσω ότι αναφέρομαι στην επιτροπή και όχι στους διερευνητές. Η επιτροπή έχει το δικαίωμα να διορίζει συγκεκριμμένα άτομα ώς διερευνητές για κάθε ατύχημα. Έτσι, εάν πέσει (πχ) ένα ελικόπτερο, μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα μηχανικό ελικοπτέρων ή ένα χειριστή. Αν το θέμα ενέπλεκε και έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας, θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει και έναν πρώην ελεγκτή. Αυτοί είναι που στην ουσία βγάζουν όλη τη "λάτρα". Το θέμα που αγγίζω εγώ είναι η σύσταση της επιτροπής.

Και επείδή είπα ήδη πολλά (μέχρι παρεξηγήσεως), θα βγάλω το σκασμό!
 
Η ειδικότητα και η εμπειρία όσο μεγάλη κι αν είναι και απο οποιοδήποτε τομέα (πολιτικό στρατιωτικό, δικαστικό, επιστημονικό) δεν αρκεί στην εποχή μας. Ειναι απλά η απαραίτητη βάση για την παρακολούθηση και συμμετοχή σε σχολεία και σεμινάρια (όπως πχ αυτά του NTSB)
Δεν νομίζω οτι υπάρχει αεροπορική εταιρεία σήμερα που πληρώνει για να περάσει κάποιος κυβερνήτης, μηχανικός ή στέλεχος της τέτοια εκπαίδευση. Στην ΠΑ πιθανόν να υπάρχουν μια και τις διερευνήσεις τις κανει η ίδια οπότε πρέπει να έχει κάποιους εκπαιδευμένους γι αυτή τη δουλειά.

Θέλω να πιστεύω οτι στα εκάστοτε μέλη της ΕΔΑΑΠ το κράτος παρέχει τουλάχιστον την συνεχή κατάλληλη εκπαίδευση/εξειδίκευση στο αντικείμενο, και δεν έχουν επιλεγεί και λειτουργούν με βλαχοδημαρχικούς κανόνες σαν αυτούς που παρέθεσα στο προηγούμενο μύνημά μου.

Για να μην το φέρνουμε πάντως γύρω-γύρω το θέμα gonso, έχεις δίκιο, είναι τουλάχιστον περίεργο και ασυνήθιστο διεθνώς να μην υπάρχει μεταξύ των μόνιμων μελών κυβερνήτης προερχόμενος απο την πολιτική αεροπορία.
Απ την άλλη αν εσύ σαν επαγγελματίας της πολιτικής αεροπορίας είσαι ικανοποιημένος και ωφελημένος απο το έργο της επιτροπής, λίγο πρέπει να σε κόφτει αν τα μέλη είναι πρώην κυβερνήτες, πολέμαρχοι ή μανάβηδες.
Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μελετάμε και να κριτικάρουμε τα πορίσματα, αυτά είναι ο καθρέφτης της επιτροπής, και όχι τόσο τους ανθρώπους ή τις επιλογές.
 
Nontas":2xy88g89 said:
Εγώ που είμαι πολιτικός και υφ/υπ/πρωθυπουργός με το φτωχό μου το μυαλό και τα λίγα που ξέρω πρίν επιλέξω πρόσωπα κάνω τους απλοϊκούς συλλογισμούς:
α)Στην πολιτική αεροπορία σήμερα οι προερχόμενοι απο την ΠΑ είναι ελάχιστοι. Αν βάλλω "πολίτες" στην ΕΔΑΑΠ οι πιθανότητες να χρειαστεί να διερευνήσουν υποθέσεις οπου έχουν εμπλακεί απο πρώην συναδελφοί τους μεχρι και τα ίδια τους τα παιδιά (διότι πάει σόϊ το βασίλειο όπως όλοι γνωρίζετε) είναι πολύ περισσότερες απο το αν βάλλω στρατιωτικούς. (έσπασε ο διάβολος το ποδάρι του κι αυτοί που θερίσανε τα φωτάκια στο lgav ήτανε πρώην στραταίοι ε, τι να κάνουμε... έτυχε :D )
Πρώτα απ'όλα,δέν νομίζω ότι σήμερα πλέον υπάρχουν πολλοί πιλότοι που είναι γιοί πιλότων,πολύ περισσότερο δέ να εργάζωνται στήν εταιρία που εργαζόταν και ο πατήρ.
Αλλωστε,και οι "στραταίοι" κάνουν παιδιά,τα οποία μπορεί κάποια στιγμή να γίνουν πιλότοι αλλά όχι στρατιωτικοί.Δέν υπάρχει άραγε περίπτωση ένας "στραταίος" τής ΕΔΑΑΠ να κληθή να διερευνήση συμβάν στο οποίο εμπλέκεται ο γιός του που δέν γούσταρε να γίνη κι'αυτός πτέραρχος αλλά απλός Κ1 σε αεροπορική εταιρία;

Nontas":2xy88g89 said:
β)με έχουν πρήξει, έχουν βάλει λυτούς και δεμένους, ένα σωρό βετεράνοι με λαμπρές καριέρες στην πολιτική αεροπορία για να μπούνε στην επιτροπή ακόμα και άμισθοι...
μα καλά, τόσο πρεστίζ και τουπέ έχει αυτή η (συχνά μακάβρια...) σκατοδουλειά?
Ε,και τί πειράζει;Εσύ που είσαι ο αρμόδιος υπουργός,βρές ποιός απ'αυτούς έχει κάνει και την κατάλληλη εκπαίδευση ή εν πάσει περιπτώσει μπορεί να σού αποδείξη ότι ξέρει πώς να κάνη μιά διερεύνηση και βάλ'τον στην επιτροπή.Στην χειρότερη,πάρε έναν και στείλ'τον με έξοδα τού κράτους στο NTSB ή στο BEA-άν ξέρη και Γαλλικά-να μάθη την δουλειά.
Τους υπουργούς γι'αυτό (πρέπει να) τους πληρώνουμε,γιά να βρίσκουν τα κατάλληλα άτομα.

Nontas":2xy88g89 said:
είναι ψώνια οι άνθρωποι, ή κάποιο λάκο έχει η φάβα (ως πολιτικός είμαι καχύποπτος και κουτοπόνηρος) βγάλτους λοιπόν όλους έξω, να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...
:roll:
Γιατί,δέν υπάρχει περίπτωση ένας "στραταίος" να είναι επίσης ψώνιο και να θέλη να μπή έστω και άμισθος στην επιτροπή;
Αν και δέν νομίζω να αποτελή ένδειξη "ψωνίου" το να θέλη κάποιος να διερευνά ατυχήματα.

Οπως βλέπεις Νώντα,οι βλαχοδημαρχιακοί κανόνες εύκολα μπορούν να παρακαμφθούν ώστε ο εκάστοτε πολιτικός προϊστάμενος τής ΕΔΑΑΠ να κάνη σωστά την δουλειά του,δηλαδή να "στήση" μιά ποιοτική και επαγγελματικά κατάλληλη επιτροπή.

Nontas":2xy88g89 said:
Απ την άλλη αν εσύ σαν επαγγελματίας της πολιτικής αεροπορίας είσαι ικανοποιημένος και ωφελημένος απο το έργο της επιτροπής, λίγο πρέπει να σε κόφτει αν τα μέλη είναι πρώην κυβερνήτες, πολέμαρχοι ή μανάβηδες.
Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μελετάμε και να κριτικάρουμε τα πορίσματα, αυτά είναι ο καθρέφτης της επιτροπής, και όχι τόσο τους ανθρώπους ή τις επιλογές.
Τα πορίσματα δέν συντίθενται από μόνα τους-τα φτιάχνουν οι άνθρωποι.Οση καλή διάθεση και να έχω,μού είναι δύσκολο να έχω απαίτηση ποιοτικού πορίσματος μιάς διερεύνησης αεροπορικού συμβάντος από μιά επιτροπή που θα αποτελήται από μανάβηδες-έστω κι'άν είχαν παρακολουθήσει ένα χρόνο σεμινάρια στο NTSB...
 
Πολύ καλή η σκέψη σου gonso για να μπει και το θέμα αυτό σε συζήτηση.
Η δικιά μου η απορία έχει να κάνει με το αν η επιτροπή αυτή πρέπει να κάνει και προτάσεις στο τέλος του κάθε πορίσματος. Δηλαδή θέλω να πω αρκείται σε κάποιες διαπιστώσεις (π.χ. το πτυχίο του Κ1/Κ2 ήταν/δεν ήταν έγκυρο, είχε/δεν είχε ιατρικό πιστοποιητικό, το α/φ ήταν πλόιμο κ.ά.) καθώς επίσης και σε πιθανά αίτια. Δε θα έπρεπε να γράφονται και κάποιες προτάσεις; Ας πούμε οι ΕΕΚ δεν έδωσαν σωστές οδηγίες-έπρεπε να κάνουν το τάδε, ο κυβερνήτης δεν ενέργησε σωστά και έπρεπε να κάνει τις τάδε ενέργειες κ.ο.κ. Και από 'κει και πέρα να ενημερώνονται για το περιεχόμενο και οι διάφορες ΥΠΑ και να εκδίδονται οδηγίες. Εκτός αν δεν είναι αρμοδιότητα της επιτροπής αυτής να κάνει αυτό το πράγμα ή αν γίνεται αλλά δε δημοσιοποιείται.
 
Top