Τελευταίες δραστηριότητες

  • gioannis13
    Για πρώτη φορά ATR72 στην γραμμή Ηράκλειο-Λάρνακα!!! :oops:
  • N
    nick7488 reacted to gioannis13's post in the thread LGNX/JNX Naxos with Haha Haha.
    Ευτυχώς υπάρχει και αυτό το ποτήρι ! το μισογεμάτο ..... και ως γνωστόν ! Η ελπίς πεθαίνει τελευταία !!! όχι η τραγουδίστρια η άλλη ;)...
  • N
    nick7488 reacted to valentinovissi's post in the thread Sky Express στην Κύπρο with Love Love.
    Για πρώτη φορά ATR72 στην γραμμή Ηράκλειο-Λάρνακα!!! :oops:
  • valentinovissi
    Το μέλος valentinovissi απάντησε στο θέμα Sky Express στην Κύπρο.
    Για πρώτη φορά ATR72 στην γραμμή Ηράκλειο-Λάρνακα!!! :oops:
    • IMG_9521.jpeg
  • 6circles
    6circles reacted to seven4seven's post in the thread CHQ/LGSA Chania TRAFFIC with Haha Haha.
    Ναι, ο,τι δεν ειναι κινητο ειναι "επαγγελματικη φωτογραφικη μηχανη"
  • 6circles
    6circles reacted to nick7488's post in the thread LGNX/JNX Naxos with Sad Sad.
    Υπάρχει καλύτερη Ελλάδα... Μα τι μεγάλη εποποιία :mad::mad::mad...
  • 6circles
    6circles reacted to gioannis13's post in the thread LGNX/JNX Naxos with Haha Haha.
    Ευτυχώς υπάρχει και αυτό το ποτήρι ! το μισογεμάτο ..... και ως γνωστόν ! Η ελπίς πεθαίνει τελευταία !!! όχι η τραγουδίστρια η άλλη ;)...
  • gioannis13
    Το μέλος gioannis13 απάντησε στο θέμα LGNX/JNX Naxos.
    Ευτυχώς υπάρχει και αυτό το ποτήρι ! το μισογεμάτο ..... και ως γνωστόν ! Η ελπίς πεθαίνει τελευταία !!! όχι η τραγουδίστρια η άλλη ;)...
  • gioannis13
    gioannis13 reacted to nick7488's post in the thread LGNX/JNX Naxos with Sad Sad.
    Υπάρχει καλύτερη Ελλάδα... Μα τι μεγάλη εποποιία :mad::mad::mad...
  • sv1xv
    sv1xv reacted to seven4seven's post in the thread CHQ/LGSA Chania TRAFFIC with Like Like.
    Ναι, ο,τι δεν ειναι κινητο ειναι "επαγγελματικη φωτογραφικη μηχανη"
  • sv1xv
    sv1xv reacted to seven4seven's post in the thread Olympic Dornier 228 SX-BHC with Haha Haha.
    Eκείνο με τον "αφρό ξυρίσματος"...
  • N
    nick7488 reacted to seven4seven's post in the thread Olympic Dornier 228 SX-BHC with Haha Haha.
    Eκείνο με τον "αφρό ξυρίσματος"...
  • N
    Το μέλος nick7488 απάντησε στο θέμα LGNX/JNX Naxos.
    Υπάρχει καλύτερη Ελλάδα... Μα τι μεγάλη εποποιία :mad::mad::mad...
  • Thanasis_U2
    Thanasis_U2 reacted to seven4seven's post in the thread CHQ/LGSA Chania TRAFFIC with Haha Haha.
    Ναι, ο,τι δεν ειναι κινητο ειναι "επαγγελματικη φωτογραφικη μηχανη"
  • gioannis13
    gioannis13 reacted to seven4seven's post in the thread CHQ/LGSA Chania TRAFFIC with Like Like.
    Ναι, ο,τι δεν ειναι κινητο ειναι "επαγγελματικη φωτογραφικη μηχανη"
Top